تصاویری که فقط در ایران میبینید!

 

 

 http://img.ir4ever.com/other/1388/7/ebtekar/07%282%29.jpg 

 

 

 

 

 http://img.ir4ever.com/other/1388/7/ebtekar/17%284%29.jpg 

 

 

 

 

 http://img.ir4ever.com/other/1388/7/ebtekar/19%284%29.jpg 

 

 

 

 

 http://img.ir4ever.com/other/1388/7/ebtekar/23%282%29.jpg 

 

 

 

 

http://img.ir4ever.com/other/1388/7/ebtekar/24%283%29.jpg 

 

هوو

 
یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود. آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه، یه روز گربه رو میزنه زیر بغلش و 4 تا خیابون اونطرف تر ولش می کنه. وقتی خونه میرسه میبینه گربه هه از اون زودتر اومده خونه. این کارا رو چند بار دیگه تکرار می کنه، اما نتیجه ای نمیگیره.
یک روز گربه رو بر میداره میذاره تو ماشین. بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و. . . خلاصه گربه رو پرت میکنه بیرون.
.
.
.
.
یک ساعت بعد، زنگ میزنه خونه. زنش گوشی رو برمیداره. مرده میپرسه: " اون گربه هه خونس؟" زنش می گه آره. مرده میگه گوشی رو بده بهش. من گم شدم.

شوهران برگزیده سال

مقام های اول تا سوم سال پیش  

 

 

یکم از بلژیک

  

 

 

دومی آمریکایی بود

 

 

ادامه مطلب

 

 

 

ادامه نوشته

شکار داف در چت

گروه اینترنتی قیامت

تحقيقات اخير دانشمندان حاکي از آن است که مغز انسان از روابط رياضي براي ذخيره علايق و احساسات استفاده مي کند.  

 

بدون نگاه کردن به جواب ها، اين تست را انجام دهيد. 

        
 
1- يک عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنيد.


2- آنرا در عدد ۳ ضرب کنيد.

3- حاصل را بعلاوه ۳ کنيد.

4- دوباره حاصل را در ۳ ضرب کنيد.

5-يک عدد ۲ يا ۳ رقمي بدست آورده ايد.

6-ارقام عدد خود را با هم جمع کنيد (مثلا اگر  عددتان ۱۸ است ۱ را با ۸ جمع کنيد)
 
 
.
.
.
.
.
.  

 

 
حالا با توجه به عدد بدست آمده و ليست زير، ببينيد الگوي شما در زندگيتان کيست.  


  
 
1- انيشتين

2- نلسون ماندلا

3- جاکوب زوما

4- محمد علي کلي

5- تام کروز

6- بيل گيتس

7- گاندي

8- براد پيت

9- محمود احمدي نژاد

10- باراک اوباما 
   
 
 
 

مي دونم ، مي دونم چه حال داري ...

اينقدرم عددهاي متفاوت رو هي امتحان نکن ...
باهاش کنار بيا ... 
همون الگوي زندگي توئه...
 

دروغ های دخترا و تفسیر آن.....!

تو برام مثل داداشی = یعنی جلو تر نیا 

 

 

من تو رو اندازه داداشم دوست دارم= چون حالم از داداشم به هم می خوره 

 

 

از دست من ناراحتی= هستی که باش به من چه 

 

 

من حالم بده = یعنی باید ببریم کافی شاپ و کلی چیز برام بخری 

 

 

من فقط با تو حرف می زنم = با بقیه می خندم 

 

 

من همیشه پیشت می مونم = مخصوصا وقتی که کمیته بیاد 

 

 

خاطرت برام عزیزه = یعنی باید یه خاطره بشی 

 

 

دیروز یکی بهم متلک انداخت = یعنی بیا خواستگاریم 

 

 

من به تو علاقه به اون صورت ندارم= یعنی خیلی بی ریخت و بد هیکلی 

 

 

فاصله بینمون خیلی زیاده = یعنی خیلی از مرحله پرتی 

 

 

من الان تو موقعیت بدی هستم= یعنی دلم یه جای دیگه گیره 

 

 

تقصیر تو نیست تقصیر منه = یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم 

 

 

من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم = یعنی خبر نداری که چه کارایی کردم
 

تابلوی بینایی سنجی مخصوص مردان

ـــ میگم حاج اقا من خیلی عاشورا رو دوست دارم … هم عاشورارو هم تاسوعارو! 

 

ـــ حاج آقا: تاسوعا و عاشورای حسینی برای همه مسلمونها عزیزه …بقولی این محرم و صفر است که اسلام رو نگه داشته! شور حسینی در گوشه گوشه شهر دیده میشه …خدا حفظ کنه این مردم رو! 

 

ـــ نه بابا … من واسه این چیزا دوست ندارم که! یکی برا این دوست دارم که مدرسه ها تعطیله عشق و صفا! یکیم برا اینکه حلیم و شله زرد میدن آدم هم میخوره هم میبره … برا این دوست دارم! میگم چلو مرغ یا کباب جایی سراغ نداری حاج اقا؟! 

 

ـــ ……….!

 

 


******************************* 

 

 

ـــ محسن چُغک میگم آدرس مادرس نداری … سور؟ 

 

ـــ بیا بریم مسجد نونواها چاراهه عامل … هر شب شام میدن! اینقد شلوغه که نگو! 

 

ـــ برو داداش! اونجا اینقد بو جورابُ عَرق میده حال آدم بد میشه! تازه کفشامونم میدزدن اونجا! بیا بریم مسجد سجاد! کلاس داره…! 

 

ـــ شامم میدن؟ 

 

ـــ نه بابا! 

 

ـــ پس بوی جورابو عشقه! 

 

ـــ ……!

 

 


******************************** 

 

 

ـــ اوه اوه اوه چی بویی اومد! پاشم برم دیگه داداش! ک..ون گشادا معلوم نیست چی خوردن که زرت و زرت میچسن! 

 

ـــ بیشین داداش الان میخوان شام بدن! تکون بخوری جاتو میگیرنا! 

 

ـــ چی هست حالا؟ 

 

ـــ به نظرم قیمه پلو باشه! 

 

ـــ برو داداش! برا قیمه بیشینم تو این گند و بو؟ باز اگه چلو کبابی جوجه ای بود یه چیزی… من که رفتم! رسول چاقه میگفت تو کوچه دکتر شیخ کباب میدن! 

 

ـــ واستا منم اومدم! 

 

ـــ بدو…..!
 
 
********************************************************************
 

ـــ داداش نوار سینه زنی داری … نوار نه، سی دیشو میخام ! 

 

ـــ سی دی کی رو میخوای داداش ! واعظی خوبه ؟ 

 

ـــ واعظی کیه بابا ! نگا داداش! راستش ما بچه های قله آبکوییم ! این بچه سوسولای سَجادی اومدن روبروی خیمه ما خیمه زدن یَک نوارای توپی دارن بچه کو…یا که نگو ! یک باندایی دارن خارکُ….ته ها یکی یک متر ! از صُب که مادر ق….وه ها اومدن خیمه زدن خیمه ما کور رفته ! هم خیمه شون قشنگ تره کُ…. کِشا هم خودشون ! حالا قشنگی بماند لامصبا نواراشون همچی میکوبه آدم حال میکنه ! من نمدونم از کجا اوردن این نوارارو همچی دوف دوف میکنه آدم دلش میخواد همو جلو خیمه لخت بره سینه بزنه ! از صب بچه هارو فرستادم بهشون گیر بدن یه جوری دوتا چاقو بهشون بزنیم شاید جمع کنن برن نشد که نشد لامصب ! 

 

حالا رفتم دوتا باند باحال کرایه کردم مونده سی دیش ! نگا داداش ازی سی دیا میخام که هموجور دوف دوف کنه بگه حُسی … ! حُسی … ! حُسی … ! میخام رو کم کنی بشه ! میخام یه کاری بکنم بندو بساط خیمه شونو جمع کنن برن رد کارشون…….. ! از سر ک…ر بابام نیفتادم اگه تا شب خیمه اینارو جمع نکنم ! پولش مطرح نیس داداش فقط نوارش باحال بشه ! 

 

 
 
 

کرم هوس باز

پیام مهم مخابرات به ملت شریف ایران

پسر رو به دختر: ببین ما لباس هامون را در آوردیم و الان روی هم هستیم فکر می کنی چقدر دیگه طول می کشه تا احساس لذت بهمون دست بده؟ 

دختر در جواب: نمی دونم ولی من سرم داره درد میگیره ...

  
 
گروه اینترنتی منصور قیامت 
 

آرایش مجریان زن تلویزیونی ممنوع شد

آیا ميدانيد

بيشترين درصد مرگ و مير در سوانح موتورسواری
در کشور جامائيکا رخ ميدهد؟ 

 

 

 

 

آيا دليل آن را ميدانيد؟  

 

 

 

 

لطفاً به اين تصاوير دقت فرماييد  

 

 

 

downarrow.gif 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

downarrow.gif

 

ادامه مطلب رو حتما ببین خیلی باحاله 

 

 

 

ادامه نوشته

چگونه یک خانم بی نقص بسازیم!؟

عکسش خیلی بزرگ بود گذاشتمش تو ادامه مطلب

ادامه نوشته

لطفا بخوانید

دقت كنيد كه اگر در حين رانندگي در شب مورد اصابت تخم مرغ به شيشه جلو قرار گرفتيد از زدن برف پاك كن و پاشيدن آب به شيشه بپرهيزيد!!
چونكه تخم مرغ با آب مخلوط شده و بصورت يك مخلوط شيري مي گردد كه تا بیش از 90% درصد ديد شما رااز بين ميبرد!
سپس شما مجبور به توقف در كنار جاده ميشويد و در اين موقع تبديل به يك قرباني براي دزدان خواهيدشد
اين يك تكنيك جديد مورد استفاده توسط دزدان است
لطفاً اين موضوع را به اطلاع دوسستان و آشنايان برسانيد
لطفاً قضيه را جدي گرفته و موضوع را براي تمامي دوستان حتي كساني كه رانندگي نمي كنند نيز بفرستيد
 

داور دقیق

 

دوست دختر فیلترچی !

 

...آقا خدا قسمت کنه

 

  

بشکن بشکنه بشکن

http://ESDY.INFO
http://THNKX.INFO
http://ie2006.com
http://ProxyFoxy.com
http://ProxySites.net