مطالب فیسبوکی 46


خبر مهم

خبر مهم : هم اکنون مسی از ترس هاشم بیک زاده از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

به قیافتون دقت کنید

پسرایی که قیافه ی دخترا رو موقع ریمل کشیدن مسخره می کنن این سری که خواستن صورتشونو اصلاح کنن(مخصوصا با ریش تراش!) یه خورده به قیافه ی خودشونم دقت کنن!! 

کلیپسه نجات غریق

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺍﻭﻣﺪﻩ , ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺗﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﺍﺵ ﻏﺮﻕ ﻣﯿﺸﺪﻩ , ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻧﺠﺎﺗﺶ ﺩﺍﺩﻩ , ﮐﻠﯿﭙﺴﺶ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺁﺏ ﺷﻨﺎﻭﺭ ﻣﻮﻧﺪﻩ !

راکتور هسته ای

ﻓﻮﺭﯼ .... ﻓﻮﺭﯼ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺳﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ .. ﺭَﮐَﺐ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺑﺮﻣَﻼ ﺷﺪ .. ﺍﯼ ﻟﻌﻨﺖ )): ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺗﯿﻢ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻓﻖ، ﺗﻮﺳﻂ ﺍﺳﻨﻮﺩﻥ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪ : ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺻﻠﯽ ﮔﺮﻭﻩ 1+5 ﺑﺎ ﻏﻨﯽ ﺳﺎﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺗﺎﺳﯿﺴﺎﺕ ﺁﺏ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺍﺭﺍﮎ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺪﻋﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍﮐﺘﻮﺭﻫﺎﯾﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺳﯿﺎﺭ ﺩﺭﺣﺎﻝ ﺣﺮﮐﺖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺮ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﮐﺘﻮﺭﻫﺎﯼ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﻟﺠﺜﻪ ﺷﻔﺎﻑ ﺳﺎﺯﯼ ﮐﻨﺪ !! ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺗﯿﻢ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﺩﮐﺘﺮ ﻇﺮﯾﻒ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻼﺵ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﻔﻬﻤﺎﻧﻨﺪ ﮐﻪ : ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﺍﮐﺘﻮﺭ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺲ ﮐﻠﯿﯿﯿﭙﺴﻪ

کلیپس طلا

مورد داشتیم دختره مهریش یه کامیون کلیپس طلا بوده

رانندگی از نظر ایرانی ها

از نظر ما ایرانی ها هر كي از ما يواش تر رانندگي كنه ، احمقه ؛ و هر كي از ما سريع تر رانندگي كنه ، ديوونه است ! :|

تتلو

بيچاره هم سلولى هاى تتـلو كه بايد هر شب صداى دلنشينش رو تحمل كنن!

جمله سنگین

ما هیچوقت سعی نمی کنیم جذاب باشیم، بلکـِ این جذابیته کـِ سعی میکنه مثل ما باشه... عجـــب جمله سنگینی بود :)) دیسک کمر گرفتم 

واسه کسی تب کن که...

ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻤﯿﺮ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﺐ ﮐﻨﻪ . . . . . . . . . . . . ﮐﺴﯽ ﺗﺐ ﻧﮑﺮﺩ؟ ﯾﺨﻮﺭﺩﻩ؟؟؟ ﻋﻄﺴﻪ؟؟؟ ﺳﺮﻓﻪ ﺍﻡ ﻧﺒﻮﺩ؟؟؟ :| ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﺍﺻﻼ؟ ﺍﯼ ﺑﺎﺑﺎﺍﺍﺍﺍ  . . ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ

نیو فولدر

یارو بچه اش به دنیا میاد.. دوستاش میگن اسم میذاری واسش؟  میگه پ نه پ همینطوری میذاریم باشه میشه نیو فولدر

ظریف: ما پولی را که دولت مورد حمایت شما داد پس می‌گیریم

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف بعدازظهر سه‌شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر شد و به تبیین سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌یی کشورمان با 1+5 پرداخت.

به گزارش ایسنا، ‌در این نشست، علی عبدی به نمایندگی از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌ها برای طرح پرسش خود به پشت تریبون رفت که با انتقادات دانشجویان مواجه شد.



ظریف در پاسخ به این انتقادات گفت: قرار شد همه را تشویق کنید. وقتی این دانشجو سخن خود را با بیان انتقاداتی از شعارهای در بدو ورود ظریف آغاز کرد که در آن دانشجویان گفته بودند «صل علی محمد، روح مصدق آمد» دانشجویان دوباره وی را مورد انتقاد قرار دادند که با درخواست وزیر امور خارجه، صحبت‌های این دانشجو ادامه پیدا کرد.

 



وی افزود: آقای ظریف! ما شما را سرباز امام و رهبری و فرزند ملت می‌دانیم اما سوالات و ابهامات خود را پرسش‌های بخش قابل توجهی از ملت می‌دانیم. چرا مذاکرات صورت گرفته برای مردم به روشنی مطرح نشد؟



به دلیل انتقادهای مکرر دانشجویان، ظریف گفت: دوستان اجازه دهید من بشنوم تا بتوانم به سوالات جواب دهم.



این دانشجو گفت: آیا آن‌چه که دادیم با چیزهایی که ستاندیم برابری می‌کند؟ چرا تلاش نکردیم تا دقیقا واژه‌ی غنی‌سازی در سند گنجانده شود؟ درباره‌ی اراک و غنی‌سازی چرا بیش‌تر تلاش نشد؟ آیا این توهین به ملت ایران نیست که پول ملت را به صورت قطره به قطره برگردانند؟ این دیپلماسی صدقه‌یی شایسته‌ی ملت ایران نیست. آیا معنی نرمش قهرمانانه که مدنظر رهبری است این بود که بازپس‌گیری پول‌های خودمان با دادن امتیازات بزرگ همراه باشد؟

 



در ادامه، سوالات این دانشجو با انتقادات حاضران قطع شد که ظریف گفت: بگذارید سوالات را مطرح کنند. متاسفانه در اذهان عمومی این پرسش‌ها را مطرح کرده‌اند، اجازه دهید به آن‌ها پاسخ دهد.



این دانشجو گفت: چند وقت طول می‌کشد اورانیوم‌های تبدیل شده را مجددا تولید کنیم؟ انتقاد اصلی ما به دولت این است که چرا به جای تکیه بر نیروی داخلی، عمده توان خود را معطوف به خارج از کشور می‌کند؟ برخی جریان‌ها در داخل کشور دلداده غرب هستند و به نیروی داخلی بی‌اعتمادند. بیم آن می‌رود که آن‌ها شما را دچار اشتباه کنند. خوشبختانه مصاحبه‌های وزیر خارجه‌ی آمریکا ثابت کرد که نگاه رهبری درباره‌ی بی‌صداقتی آمریکا درست بوده است.



این اظهارات با انتقادات مکرر دانشجویان روبه‌رو شد.



ظریف در پاسخ گفت: تشکر می‌کنم که این نکات را این‌جا مطرح کردید که فرصتی است تا من هم بتوانم جواب دهم. خوب است که این حرف‌ها زده شود. باید بگویم که غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند. از این مردم می‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟ آیا واقعا به خاطر سیستم نظامی ماست که آمریکا جلو نمی‌آید؟ بله؟ شما بر چه اساس فکر می‌کنید که آمریکا می‌تواند به امکانات نظامی ما دست پیدا کند؟ کدام سند را خوانده‌اید؟ کدام سند چنین ادعایی را مطرح کرده است؟

 



دانشجویان یک‌صدا گفتند: کیهان.

 

ما پول نفت کشورمان را که به دلیل سیاست‌های غلط و ندانم‌کاری در اختیار غربی‌ها قرار گرفت پس می‌گیریم



وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: این‌که آقای کری می‌گوید تا کنون هیچ‌کس تا این اندازه با من به تلخی صحبت نکرده بود، چرا به خودتان اجازه می‌دهید که نمایندگان ملت را تحقیر کنید؟ ما در مقابل خارجی‌ها می‌گوییم به شما اعتماد نداریم، شما باید اعتماد مردم ما را جلب کنید. چرا شما از طرف خارجی‌ها حرف می‌زنید؟ ما پولی را که دولت مورد حمایت شما داد پس می‌گیریم. آیا ما این پول را در اختیار غرب گذاشتیم؟ ما پول نفت کشورمان را که به دلیل سیاست‌های غلط و ندانم‌کاری در اختیار غربی‌ها قرار گرفت پس می‌گیریم.



در این هنگام دانشجویان ظریف را تشویق کردند.



وزیر امور خارجه اضافه کرد: آیا این توهین به مردم ما نبود که پول نفت‌مان را نمی‌توانیم به کشور بازگردانیم؟ آیا توهین به ملت ایران نبود که برای برگرداندن هر یک دلار پول این مردم، 8 تا 30 سنت پول به واسطه می‌دادیم تا پول خودمان را برگردانیم؟



دانشجویان شعار دادند: «دیپلمات واقعی همینه همینه»



او ادامه داد: برادران من برای من گفتن این حرف‌ها بسیار دردناک است. وقتی از ژنو برگشتم از همه‌ی دولت‌های گذشته تشکر کردم. از همه‌ی مذاکره‌کنندگان قبلی. اما بنا نداریم بعد از این‌که گروهی توان و حیثیت و آبروی‌شان را برای احقاق حقوق این ملت گذاشتند از آن‌ها مطالبه اتفاقاتی که در قبل افتاده است را داشته باشیم. این انصاف نیست. اگر پول کشور را قسطی برمی‌گردانیم این پول در گذشته مانده بود. اقلا ما آن را قسطی برمی‌گردانیم.

 



دانشجویان شعار دادند: «ما اهل کوفه نیستیم ظریف تنها بماند» و وزیر خارجه با حرکت دست از دانشجویان خواست این شعار را متوقف کنند.



ظریف ادامه داد: من با همه‌ی افتخاری که به محبت شما می‌کنم یک سرباز کوچک این نظام و کشور هستم. همه چیزمان فدای این کشور، نظام و رهبری است. اگر حمایت رهبری انقلاب نبود تا همین قدر را هم نمی‌توانستیم بگیریم. باید قدردان این ملت بود. اما نکاتی را مطرح کردند که باید پاسخ دهم. گفتند واژه‌ی غنی‌سازی در این سند نیست. بله واژه‌ی غنی‌سازی در "فکت‌شیت" کاخ سفید نیست. اگر مبنا و مرجع به جای سندی که دوستان شما مذاکره کرده‌اند فکت‌شیت کاخ سفید است به همان استناد کنید.



دانشجویان ظریف را تشویق کردند.



وی اضافه کرد: بدانید که ما هم بلدیم این‌گونه صحبت کنیم. اگر نکردیم به خاطر این است که خواستیم از گفتمان صریح استفاده کنیم. دو جای این سند به غنی‌سازی اشاره شده که هیچ‌گونه راه‌حلی برای موضوع هسته‌یی بدون غنی‌سازی امکان‌پذیر نیست. اگر شما می‌خواهید به آمریکایی‌ها یاد بدهید دیگر نگویید از حقوق این ملت دفاع می‌کنید. چگونه می‌گویید در این سند غنی‌سازی نیست؟



در این هنگام دانشجویان شعارهایی علیه کیهان و رژیم صهیونیستی دادند که ظریف حاضران را خطاب قرار داد و گفت: بچه‌ها اجازه ندهید تندروی، ما را هم به تندروی بکشاند.



او افزود: می‌گویند چرا متن مذاکرات را به مردم اعلام نمی‌کنید، باید گفت مذاکره در اتاق مذاکره صورت می‌گیرد. نتیجه‌ی مذاکرات را من به بیرون دادم؟ آمریکایی‌ها فکت‌شیت را بیرون دادند. ما اعتقاد داریم خدا همه‌ی این‌ها را ضبط کرده است و ما با این اعتقاد پشت میز نشستیم؛ اما مذاکره برای گرفتن منافع کشور است و برای پیشبرد اهداف شخصی من نیست که بخواهم در خبرها اعلام کنم. اگر نه، سوت و کف از این بیش‌تر می‌گرفتم. اگر محتوای مذاکرات را پخش می‌کردم. برادر عزیز من! شما مذاکره می‌کنید برای این‌که به نتیجه برسید. من به شما اطمینان می‌دهم که در این مذاکره ذره‌ای از حقوق این مردم کم نشد، کوتاه نیامدیم و ذره‌ای از عزت این مردم بزرگ را وا ندادیم. من این را به شما اطمینان می‌دهم. به قیمت همه چیز، مذاکره باید محرمانه بماند. نتیجه‌ی مذاکره را اعلام کردیم؛ زیرا مذاکره‌ای که برای رادیو و تلویزیون و هورا و کف صورت گرفته باشد نمی‌تواند منافع ملی را تامین کند.



ظریف اظهار کرد: آیا داده‌ها و ستانده‌های ما برابری می‌کنند؟ من از داده‌ها و ستانده‌ها جدول دارم. این‌که چه دادیم و چه گرفتیم. آن‌چه که گرفته‌ایم حق‌مان بوده و صدقه نبوده است. من این را در جلسات مذاکرات گفتم. وقتی آقای کری صحبت از پول می‌کرد عین این حرف‌ها را به ایشان گفتم اما من هیچ نقشی در شرایطی که آن‌ها بتوانند این‌گونه به ما حرف بزنند نداشتم. من تلاش می‌کنم آن شرایط را تغییر دهم.



دانشجویان ظریف را تشویق کردند.



او ادامه داد: از شما تقاضا می‌کنم منافع ملی را اصل بگیرید. منافع ملی در این است که بپذیریم مذاکره سخت و دشوار است. مذاکره داد و ستد است و باید تلاش کرد در این داد و ستد با استفاده از همه‌ی توان کشور بیش‌ترین دستاورد را برای این کشور فراهم کرد. از این‌که شما این‌قدر دلتان برای کشور می‌سوزد که انتقاد می‌کنید سپاسگزارم. فقط یک خواهش دارم که حواستان باشد این نقدتان در جهت منافع چه کسی است. از دوستانی که متن‌ها را می‌خوانند و سخت می‌گیرند و تمام ایرادهای متن را می‌گیرند همیشه استقبال می‌کنم. من حقوقدانم و کارم این است. من ایرادهای متن را می‌بینم اما متن، متنی است که مذاکره شده، بیانیه‌ی یک کشور نیست، این را بپذیرید و تلاش نکنید که استدلال‌های حقوقی طرف مقابل را تقویت کنید. ما سند را در اختیار عموم گذاشتیم. آن‌وقت خیال‌مان راحت بود که در شرایط بسیار نامناسب با قلدرترین آدم‌های دنیا مذاکره کردیم و سندی را گرفتیم که بتوانیم پخش کنیم.

 



وزیر خارجه افزود: واشنگتن‌پست نوشته است سندی که کاخ سفید منتشر کرد به مردم آمریکا دروغ گفت؛ زیرا حق غنی‌سازی را که در سند اصلی به رسمیت شناخته بود در آن تکرار نکرد. اما من به شما قول می‌دهم که به یاری خدا تا پایان کار به شما دروغ نخواهم گفت.



دانشجویان ظریف را مورد تشویق قرار دادند.

مطالب فیسبوکی 45


آهای دختر خانوم ِ دانشجو

آهای دختر خانوم ِ دانشجو . اگه این روزا دیدی پسرا خیلی بهت توجه میکنن دلیل خوشگلی و جاذبه تو نیست مطمئن باش جزوه تو از بقیه کاملتره!!

پسرهای مخالف با ازدواج

ﺍﯾﻦ پسراﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﻫﻤﻮﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺷﺎﻡ ﻗﻬﺮ ﻣﯽﮐﺮﺩﻥ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪﺵ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺷﯿﺶ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ 

بسته آموزشی بالا بالا

من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم” و چیتال میتونی عسیییییییسم … بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم!

مورد داشتیم...

مورد داشتیم دختره بدون کلیپس رفته دانشگاه غیبت خورده...

امان از فیسبوک

و همانا خــداوند شب را قرار داد تا مایه آرامش بنــــدگانش باشد اما فیسبـــوک آمد و شب و روز رو از بنـــدگان خـــدا گــــرفت :|

جوجو اخم نکن

پســــــر ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺼــبﯽ ﻭ ﺧﺸــﻦ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺧــﻢ ﮐﺮﺩ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﻻﻝ بشه ! ﻧﻪ ﺍینکه ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑــــﺶ ﺑــﮕﻪ : ﺟﻮﺟﻮ ﺍﺧــــــــــﻢ ﻧﮑﻦ ﺑــﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ...! 

جنسیت بچه

همونطور که پدر مادر با سونوگرافی در مورد "جنسیت" بچه تحقیق می کنن   نوزاد هم باید می تونست درباره "ملیت" پدر و مادر استعلام کنه!

شوهر چیست؟

شوهر چیست !؟ شخصی است که آشغالارو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده !

شعر جدید دختر ها

شعر جدید دخترا: ی کلیپس دارم قلقلیه سرخ وسفید و نیم متریه  میزنم رو سرم هوا میرم نمیدونی تا کجا میرم  من این کلیپسا رونداشتم قد ِ کوتاهی داشتم افسردگی می داشتم  بی افم بهم عیدی داد ی کلیپس ِ نیم متری داد...!!!!!

دهه هشتادی ها

یه مورد دهه هشتادی تو اَد لیستم داشتم رو پيجش نوشته بود درگیر من نشید که کوه غمم :||| اصن داغون شدم به مولا من 10, 11 سالم بود بزرگترین مشکلم حموم رفتن بود :|

فقط از تو خوشم میاد

پسرا : من فقط از تو خوشم میاد عزیزم فقط از تو→ از تو↑ تو↗ تو↓ و تو↘ :))

مطالب فیسبوکی 44


دانشگاه یعنی...

دانشگاه یعنی... جزوت کامل نیست بری از دختر مورد علاقت جزوه بگیری چون اونم جزوش کامل نیست بره از پسر مورد علاقش بگیره.... این داستان ادامه دارد.... 

انتشارات کنکور

به تبلیغات جدید انتشارات کنکوری و به اسامیشون دقت کردین؟ گردوی دانش.... کلاغ سفید... امروز فرداست که کتابهای انتشارات جدیدترم بیاد مثلا انگورعلم... کره الاغ دانا... غاز نارنجی!!!! 

دختر آرزوهام

قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام بعد به این نتیجه رسیدم “خوو لامصب یکی دو تا نیستن که !” حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون ! والـــــــــا !!

کلیپس جدید

کلیپس جدید مخصوص فصل بارندگی رسیدارتفاعش نیم متره از قله به سمت قاعده که میادبا یه شیب ملایمی حدودا30درجه شیروونی میشه مخترعش از خونه های شمال کشور الهام گرفته. شایعه شده یه بخاری برقی هم توش تعبیه شده که شخص ساکن کلیپس تا انتهای فصل زمستان هیچ مشکلی از نظر سیستم گرمایشی نداشته باشد...

خواهر بی ادبان

به لقمان گفتند تاحالا عاشق كسی شدی؟ گفت:آره  خواهر یكی ازبی ادبان 

قدم زدن زیر بارون

شارژ ایرانســــــل میگیرم باهاتـــــون تو بـــــارون قدم میــــزنم 

بارون

مـورد داشـتـیـم رفـتـه بـودن تـفـریـح بـارون شــروع بـه باریــدن کـــرد   .   .   . هـیـچـی دیـگـه هـمـه رفـتـن زیـر کـیـلـیـپـس دخدره .....   مـیـگـن 6 نفر بـودن یـه ذره هـم خـیـس نـشـدن...!!!

کارت شارژ

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ ﺁﻫﻮ ﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ : ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ ، ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ

مخاطب خاص

یه مخاطب خاص هم نداریم ۵دقیقه باهاش حرف بزنیم ۵۵دقیقه مکالمه رایگان بگیریم … هیچکس مخاطب خاص نیست ، خاک بر سرم !

کامنت بامزه یکی از ایرانیان در پیج فیس بوک ظریف

کامنت طنزآمیز و خواندنی، که از سوی یکی از مردم ایران در پیج فیس بوک ظریف، و به تقلید از نوشته های وزیر امور خارجه ایران، نوشته شده؛ برای درج در سایت ارسال کرده است. خواندن این یادداشت که مجتبی نام ای در این پیج منتشر کرده توصیه می شود:



«الان ساعت 5 صبح به وقت چاله کاظم به وقت شما میشود 5:05 دیقه.



امروز روز شلوغ و پرکاری داشتیم؛



ساعت 6 ماشین بنز آبی جادار و بزرگمان آمد ، از اینها که رویش نوشته لطفا مرا بشویید. برویم شهرک شکوهیه روستایی در بیابان های بین قم و تهران آنجا که عرب نی انداخت کار کنیم. بنزمان طوری است لامصب که تا سرکار 759 کیلوکالری می سوزانیم و سیراب شیردان میشویم. آنجا یک صبحانه ی کاری با دو عمله از برادران افغان داشتیم که خیلی پرنتیجه و اثر بخش بود. بعد از آن چند قرار مهم با سرکارگر مهندس میتی و دکتر عباسعلی داشتم سپس به اتفاق دکتر عربچی با چند پیمانکار در مورد چک های برگشت خورده ی شرکت مذاکرات فشرده و داغی داشتیم که متاسفانه خوب پیش نرفت و دکتر عربچی نقش زمین شد.



قرارهای بعدیمان را کنسل کردیم دکتر در انتهای فلسفه ی وجودیش خیلی درد داشت.



ظهر بعد از صلاۀ ناهار کاری خود را با آقا شجاع رئیس مجمع تشخیص مصلحت آبدارخانه برگزار کردیم که خالی از لطف نبود و ته دیگ چرب و چیلی نصیبمان شد.



بعد از ناهار دوستان آویزانمان را کمی دک کردیم تا کمی در اسرار خلقت مدیرعامل بانک… فکر کنیم اما یکی از برادران افغان دائما" به شیشه میزد و رشته ی افکارمان را از هم می گسیختاند.



 



خدارا شکر از دعای شما مردم کمرم خیلی بهتر است. قسط درمانی نتیجه داد. طوریست که با گذشت فقط نیمی از برج حقوقمان تمام شد و پرداخت قسط ها کمر ممر را از یادمان برده است…



بعد از آن ماشین پراید آخرین مدل 79 مان دچار صداقت ایرانی شد و ما را گذاشت. ما هم او را گذاشتیم تا مثه سگ کنار خیابان بلرزد و یک موتوری داشت می رفت که از دور شبیه اولاند… و از کمی نزدیک شبیه … و از خیلی نزدیک تر خود … بود گفتیم: داداش ما را تا گلزار برسان پریدیم … و جایتان خالی یه چیزی بین عصرانه و شام کاریمان را هم در فلافلی سید گذارندیم آن هم چهارقرص با خیارشور.



شب هم در خدمت مادرزن گرامیمان «کوفت کاری» میل نمودیم و با گوش جان نقد های گاه حتی توهین آمیز را نیوش کردیم. شعار ما نقدپذیری تا سرحد چک و لگد است.



خواب کاریمان را هم نفهیمدیم کی و کجا اتفاق افتاد فقط ایمیل دوست خوبم اسلام شناس برجسته و ورجسته دکتر اسفندیار را خواندم که به سبک خانوم هایده بهار بهار « نموده » بود…»

مطالب فیسبوکی 43

نون و پنیر و گردو

داشتم از زندگی ناامید می شدم که نون بربری تو چشام نگا کرد گفت منو با پنیر و گردو بخور حله حـــــل شــد خداروشکر

سرما خوردگی

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭﺯ ﻗﺒﻠﺶ ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺕ یا ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺳﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﺒﺎﺳﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍ ﮐﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ ! ﭖ .ﻥ : ﺷﺪﺕ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﺪﺕ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽ

توجه بابام

ﺑﺎﺑﺎم ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﺸﺎم ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﭼﻪ ﮔﻨﺪﯼ ﺯﺩم ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﻮﻝ تو جیبی می خوام؛ ﺑﻪ ۱۷ﺯﺑﻮﻥ ﺯﻧﺪﻩﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﺑﮕم ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧمیشه !

نخ دندون

نخ دندون اورال بی 17 هزار تومن! آخه آدم عاقل با این نخ غذای لای دندونش رو پاک میکنه!؟ با این نخ باید لباس بدوزی بری عروسی!

نمک

اینقدر که مامان و بابام سر ریختن نمک تو غذا اختلاف دارن ایران و غرب سر پرونده هسته ای اختلاف ندارن!

ضد حال

من هروقت خیلی خوشحال می شم وسطش یکم فک می کنم ببینم کجای کار می لنگه که من انقدر خوشحالم اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی شه همینجوری که !

پسر های ترسناک

بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن! یکی نیست بگه آخه عزیزمن تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِمنییی!

آهنگ

انقد یه آهنگی رو گوش میدم که یه بدبختیم از یادم بره بعدن اون آهنگ رو که گوش میدم دوباره یاد بدبختیم میفتم ! 

فتوشاپه !

اینایی که تو عصبانیت هر چی دوست داری بهشون میگی اخر بغلت میکنن میگن باشه فقط تو اروم باش :| فتوشاپن ؟