91/10/27





سیزده بدر!!!







دست های آلوده!!


ساندیس

پورتِ قالی = پرتقالی!

چلسی!

صداقت!

تبریز!


سگارو!

پیت (brad pitt) زا = پیتزا!
(مادر برد پیت)

نمک نشناس!









سیزده بدر!!!







دست های آلوده!!


ساندیس

پورتِ قالی = پرتقالی!

چلسی!

صداقت!

تبریز!


سگارو!

پیت (brad pitt) زا = پیتزا!
(مادر برد پیت)

نمک نشناس!




این شعر به
صورت عمودی و افقی یک جور خوانده میشود
(ماتریس
متقارن ادبی)
http://s1.picofile.com/file/7358830321/48525.jpg
لباس عجیب خانم وزیر در سفر تهران
http://s1.picofile.com/file/7358830749/535650.jpg
سینما به این میگن
http://s1.picofile.com/file/7358832361/579440.jpg
http://s1.picofile.com/file/7358857739/417708.jpg
http://s2.picofile.com/file/7358838709/524616.jpg
چند جملهٔ قصار از جوادِ خیابانی:
کسی که
لیزر انداخته قطعا توی استادیومه...!
استقلال
۱...چون یه گل زده...پرسپولیس ۰...چون یه گل
نزده...!
ايگواين
حمله ميکنه... البته کاکا هستش چون ايگواين ۲۰ دقيقه
پيش تعويض شد!
مسي
خيلي بهتر از كيريس رونالدو هست؛ ولي انصافاً رونالدو هم
چيزي از مسي كمتر نداره
حالا
دیگه با بودن هاشمیان در زمین قدرت سرزنی نوروزی هم بالا
میره..!!
نقطه
پنالتی رو میبینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته!!
دوربين
داره ساق پاي بازيكنها رو نشون ميده :...
خستگي رو
ميشه از ساق پاي بازيكنا ديد
دوستم
میگفت: توی سنگاپور یه روز پاییزی از یه دست فروش یه چتر
میخره 4 دلار
میگفت: فرداش كه بارونی هم بوده از همونجا رد میشده یارو
چترارو
میفروخته یه دلار
میگفت: بهش گفتم دیوونه ای؟ امروز كه همه نیاز دارن.
گرونتر چرا
نمیدی؟
یارو بهش گفته: اهل كجایی؟ خجالت بكش! 
واجب شد یک سفر
سنگاپور بریم تو هوای بارونی
چتر بخریم 1 دلار، روز آفتابی بدیم 4 دلار کاسبی خوبیه 
اَه …
انقدر بدم میاد ظهر میخوابی ، بعد که بیدار میشی هیشکی
نیست
همه ی چراغا هم خاموشه!
نمیفهمی شب خوابیدی الان صبحه یا ظهر
خوابیدی
الان شبه ..!
من یه بار لباس
پوشیدم برم مدرسه

مادر و پدر
دوستم از مکه اومده بودن ، دوستم هم جوگیر میشه کار
کنه. بعد از رفتن مهمونای غریبه میره تو آشپزخونه می بینه چند تا بطری آب
هست ، در
راستای مرتب سازی آشپزخونه آبِ بطری هارو خالی می کنه و همه رو میزاره یه
گوشه که
بده با آشغالا ببرن بیرون...
خلاصه میاد میشینه پیش مامان و بابا و
اونایی که
هنوز مونده بودن خوب که به حرفاشون گوش می کنه میبینه دارن از آب زمزم و
خواصشو این
چیزا صحبت می کنن و مامانش می گفته دیگه نذاشتن بیشتر آب زمزم بیاریم ، به
هر کس یه
کم میرسه....
تازه می فهمه چه گندی زده... زود بر می گرده تو آشپزخونه و
بطری
هارو از آب پر می کنه و میزاره سر جاشون ، دوستم می گفت : باید بودی موقع
خوردن آب
میدیدی فامیلامونو....همه از آب لوله کشی شفا می خواستن.. !!! 
اسهال دارم
مجبورم هر چند دقيقه يه بار برم دستشويي، بابام اومده
پشت در دستشويي ميگه : اگه كله ت هم مث شكمت كار ميكرد امسال رتبه يك رقمي
كنكور
بودي!!!! من با چه رويي از دسشويي بيام بيرون؟ 
اتاق رویایی
http://s1.picofile.com/file/7358842682/75541.jpg
چیه خب؟ دارم ایمیلای منصور قیامتو میخونم
http://s1.picofile.com/file/7358844729/374040.jpg
واقعا بهشت جای همچین آدمایی که اینجوری دل بچه های مریض رو شاد میکنن...
http://s1.picofile.com/file/7358845806/150757.jpg
و این گونه بود که روز به روز زنــدگی برای ما سخت تر شد . . .!
http://s3.picofile.com/file/7406330642/562656.jpg
http://s3.picofile.com/file/7406331391/206050.jpg
امروز سوار يه تاكسی شدم كولرش روشن بود!!!
میخواستم سرمو بچسبونم به شيشه و از خوشی گريه كنم!!! :))
خدا قسمت كنه 
این هم از مجلس ما . . . !!!
http://s3.picofile.com/file/7406350535/36573.jpg
یکی از
رفقا،
سوغاتی شورت 40 دلاری واسم آورده!
موندم
میخوام برم عروسی، رو شلوار بپوشمش یا زیر!
http://s3.picofile.com/file/7406385478/181343.jpg
یکی از
فامیلامون (دختر) یک سال مالزی بود، بعد دو سال رفت
کانادا. تنهام زندگی میکنه. واسه تعطیلات برگشته ایران. خواست بره کیش با
دوستش،
باباش اجازه نداد! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت!
برای اینکه اونجا کسی به زور توی تاکسی و اتوبوس دستمالیت نمیکنه و متلک پرانی نمیکنن و با چشمهای هیز و دهانهای باز بهت خیره نمیشن اگه هم اینکارها رو بکنن توی 3 سوت پلیس میاد و دستگیرشون میکنه اما اینجا چی؟ پیرزنها رو هم میدزدن میبرن ناکجا آباد!
http://s3.picofile.com/file/7406384301/523365.jpg
جا داره یه عرض ادبی(!) هم خدمت مدیر سایپا بکنیم !
http://s3.picofile.com/file/7406337632/282636.jpg
کوتاهترين جوک دنيا: سايپا مطمئن
"خیانت" بخشودنی نیست !
http://s3.picofile.com/file/7406340214/551156.jpg
موجودی شگفت انگیز و زیبا که در آب و خشکی زندگی میکند و مثل حلزون حرکت میکند!
http://s3.picofile.com/file/7406341391/481339.jpg
زیباترین اسب دنیا
http://myup.ir/images/72983087454036651562.jpg
http://s3.picofile.com/file/7406347953/181126.jpg
هنر نزد ایرانیان است و بس
http://s3.picofile.com/file/7406349030/fluc36wfgsde09ule3kt.jpg
http://s3.picofile.com/file/7406349244/mq8zokv48axn7b1l54f4.jpg
ناوگان پلیس ایران بزودی نوسازی می شود!!!
http://s3.picofile.com/file/7406349458/532976.jpg
سحر جعفری جوزانی
http://s3.picofile.com/file/7406349886/148793.jpg
حفظ بافت
سنتی شهر
بانک صادرات شعبه ماسوله
http://s3.picofile.com/file/7406350214/552839.jpg
۳۰ سال بعد....
http://s3.picofile.com/file/7406353224/540598.jpg
لوگوی پپسی را شامگاه ۵ ژوئن (۱۶ خرداد ۹۱) در آسمان خاورمیانه روی کره ماه مشاهده نمایید
به گزارش
نیو ادز نیوز بالاخره پس از مدتها شرکت پپسی توانست طرح
تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه را که با مخالفت
سازمان محیط
زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند .
بر
اساس این
برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ ۵ ژوئن
۲۰۱۲ (۱۶
خرداد ۹۱) در منطقه خاور میانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار
دارا
میباشد انجام خواهد شد
زمان دقیق
این پدیده غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم ژوئن به وقت
ایران در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل
رویت
خواهد بود . مدت تابش احتمالا تنها حدود ۱۵ دقیقه به طول خواهد انجامید
در
صورت
موفقیت کامل پروژه ، این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی در نقاط دیگر جهان توسط
شرکت
پپسی و احتمالا دیگر غول های عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد
http://s3.picofile.com/file/7385189993/imagdde004.jpg
***************
مسئولین
پاسخگو باشین لطفا جوابشو بدین:
پس شوهر من کو ؟؟؟!!
http://s3.picofile.com/file/7385192575/391114.jpg
**************
هر گردی که گردو نمیشه
http://s3.picofile.com/file/7385196769/522306.jpg
سفير ايران تو برزيله ؟ 
**************
http://s3.picofile.com/file/7385196020/Bop1I.jpg
**************
خانمی نوشته: دوستم تو خیابون شلوغ
داشته راه میرفته، موتوریه اومده کیفشو بزنه، اما این محکم کیفش رو گرفته،
موتوریه
پیاده شده، هلش داده پرتش کرده زمین، بعد اومده شروع کرده گوشیش رو از تو
دستش
کشیده تا تونسته بگیره و بعد در کمال آرامش سوار موتورش شده و رفته...
جا
داره
از هموطنای عزیزمون که با کلی هیجان ایستادن و این صحنه رو تماشا کردن،
تشکر ویژه
به عمل بیاریم که برای حفظ پاکیزگی محیط زیست، در هنگام تماشا، از آوردن
تخمه و
آجیل خودداری نمودند!
دو نفرم بدون بلیط
اومده بودن 
این داستان از روزی شروع
شد که وقتی تصادف می شد، مردم مصدوم رو می بردن بیمارستان بعدش راننده
ماشین بدبخت
و بازداشت می کردن به اتهام اینکه طرف رو تو زدی کشتی
**************
از معــجزات کــباب سلــف دانشگــاه
http://s3.picofile.com/file/7385197953/576347.jpg
تو کباباشون ویاگرا
میزنن؟ 
**************
از دستاوردهای دولت: آبگوشت بیگوشت! زرشکپلو بیمرغ! سبزیپلو بیماهی! فسنجون بیگردو! باقالیپلو بیماهیچه و هزاران جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر
آبگوشت هم داره تبدیل
به آفگوشت
(Off-Goosht) میشه
**************
http://s3.picofile.com/file/7385202147/582390.jpg
اونی که تو توالت میگه قیچیش کن
باید بگی
قیچی ندارم بیا گاااااز بگیر... آخه مرتیکه واسه تفریح که نشستم اون تو
لابد کار
دارم 
**************
یکی از خانم های عضو گروه کامنت
جالبی
گذاشته 

من ایمیلهات رو معمولا تو محل کارم چک می کنم به قدری می خندم که همه به سلامت عقلم شک می کنن. یه بار سرم رو گذاشته بودم رو دستم تا از ته دل بخندم مدیر عاملم از تو دوربینش دیده بود. دیدم آبدارچی با یه لیوان آب قند اومد گفت رئیس گفته بیام ببینم چرا اینقدر گریه می کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://s3.picofile.com/file/7385204729/581281.jpg
**************
بعد از ممنوع شدن قلیون دادن به خانم های تنها، تو بعضی از سفره خونه ها چند تا مرد گذاشتن، ساعتی دو هزار تومن اجارشون میدن که کنار خانم ها بشینن، تا اونا بتونن قلیون بکشن ...
جا داره صمیمانه از اداره اماکن، (یا به قول خودشون اداره محترم !! اماکن) برای این اشتغال زایی تشکر به عمل بیاریم
آگهي استخدام : به چند عدد "قليان يار" با
حقوق و مزايا و بيمه نيازمنديم
**************
این اخطار سومه ! 
http://s3.picofile.com/file/7385208488/156293.jpg
**************
http://s3.picofile.com/file/7385217197/524990.jpg
قلب دختره هم شکسته
احتمالا عاشق این بوگندو بوده
**************
http://s3.picofile.com/file/7385209244/542439.jpg
**************
به امید روزی که ورزشگاه های صد هزار پسری بشن
ورزشگاه های صد هزار
نفری
تصویر
ارسالی از هواداران تراکتور سازی
تبریز
http://s3.picofile.com/file/7385198816/540602.jpg
**************
ترسناک ترین سرویس بهداشتی در جهان
این سرویس بهداشتی در طبقه پانزدهم ساختمان گوادالاخارا در مکزیک واقع شده است. از کف شیشه ای این سرویس می توانید پایین ساختمان را ببینید که صحنه ای وحشتناک را پدید آورده است.
http://s3.picofile.com/file/7385190428/7622_483.jpg
http://s3.picofile.com/file/7385190749/7621_748.jpg
کف شیشه ای هست و از شیشه های خیلی ضخیم که قدرت تحمل وزن زیادی رو داره و در اثر نوردهی شفاف و رویت میشه و اگه نور نداشته باشه کف رو یک سنگ گرانیت مشکی خواهید دید
**************
پوشش جالب و زیبای دو دختر خوش سلیقه ایرانی
http://s3.picofile.com/file/7385205806/394252.jpg
**************
چه شهرسازيشون جالبه هاااااا - بارسلونا اسپانيا
http://s3.picofile.com/file/7385201719/578272.jpg
**************
قسمتی از دیالوگ نویسی مرحوم علی حاتمی در فیلم مادر......
http://s3.picofile.com/file/7385206876/546564.jpg
پرهیز مرهیزش میدین که چی؟ خورشید دمه غروب آفتاب صلات ظهر نمیشه، مهتابی اضطراریه دو ساعته.... باطریش 3 ست..... بزارین حال کنه این دمای آخر. حال و وضع ترنجبین بانو مثل وقت اضافی بازی فیناله، آجیل مشگل گشاشم پنالتیه ... یه شوته سرکش گله، گلشم تاجه گله. قرمزته آبی آبلیمو جات.... گیرم این جور وجودها موتورشون رولز رویسه، تخته گازم نرفتن سر بالایی زندگی رو، دینامشون وصله به برق توکل ......
**************
باغ یک ایرانی خوش پسند
http://s3.picofile.com/file/7385210214/574788.jpg
**************
آدم هر کجا و هر وقت که باشه میتونه با خدا خلوت کنه
http://s3.picofile.com/file/7385197311/546228.jpg
**************
ترسم از دلتنگی نیست
برای آدمهایی که ازشون دورم و دوستشون
دارم
ترسم از اینه که کم کم دیگه دلم تنگ نشه...
تــو غربت که باشی اینو خوب
میفهمی
**************
هنوز هم زیباترین دختر دنیا هستی...
http://s3.picofile.com/file/7385212682/427780.jpg
دسته گل هایی که با سرطان دست و پنجه نرم می کنند نیازمند حمایت من و شما هستند ... به شکرانه اینکه سالم هستیم و به رسم معرفت باید کاری کرد ...
به حکم انسان بودن و نه ترحم ...
این خواب ثواب داره ، در کنار دانش
http://s3.picofile.com/file/7381271826/536303.jpg
****************
http://s3.picofile.com/file/7381278923/577058.jpg
**************
http://s3.picofile.com/file/7381267525/539926.jpg
در کلاس چهارم ابتدایی دوستی داشتم که مردود شد و ترک تحصیل کرد و من درس خواندم و مهندس شدم. حالا او یک دستگاه پورشه دارد و من یک دستگاه تناسلی!
***************
http://s3.picofile.com/file/7381261826/575318.jpg
انگار هر چی بدبختی تو طول تاریخ بوده جمع شده واسه دهه ی شصتی ها. برای ما الان بحران پوشک و شیر خشک اون دهه تبدیل شده به بحران کار و ازدواج..... احتمالا 30-۴۰ سال دیگه هم که بخواهیم بمیریم دچار بحران عدم وجود قبر خالی در بهشت زهرا بشیم و میت رو زمین میمونه !!!!! هیچ چیز در ایران غیر ممکن نیست. ما در دهه ای به دنیا آمدیم که زندگی هم به ما شصتشو نشون داد
یه داداش دارم دهه
هفتادیه، دوس دخترش زنگ زده
خونمون روز مادر رو به مامانم تبریک گفت :|
دهه شصتی باشی درک میکنی!
زمان
ما
کی جرات داشت بگه دوست دختر و دوست پسر داره :( یعنی اونطوری که ما با دوست
دخترمون
رمزی حرف میزدیم، شهید همت با قرارگاه نمیزد
*************
چه حالی
میکنه واسه خودش این 
http://s3.picofile.com/file/7381265371/295199.jpg
***************
http://s3.picofile.com/file/7381268595/403505.jpg
**********
http://s3.picofile.com/file/7381276020/403401.jpg
http://s3.picofile.com/file/7381280856/154560.jpg
*************************
آدم سرطان داشته باشه ، داداشای غیرتی نداشته باشه
http://s3.picofile.com/file/7381567632/a955a846a.jpg
*********************
به خاله ام
که در آمریکا زندگی می کنه با کلی ذوق و شوق گفتم:
خاله! من خیلی دوست دارم بیام اون جا زندگی کنم. برگشته میگه: خوب این جا
کسی رو
داری بری پیشش؟ 
*************
مخ زنی به شیوه غضنفر
http://s3.picofile.com/file/7381560214/576469.jpg
*************
مردم اعصاب معصاب
ندارنا 
http://s3.picofile.com/file/7381565585/pics24001.jpg
***************
یک میهمانی در سال ۱۳۰۴
http://s3.picofile.com/file/7381560749/s928irhly5yjijodydm.jpg
*****************
دیالوگی از فیلم پرتقال خونی
ترمه :
سیاوش یه دِیقه ، یه دِیقه گوش کن ببین چی می گم !
ببین
! دنیای ما با هم فرق داره ، ما دو تا هیچ ربطی بهَم نداریم
بخدا داری
وقتتو تلف
می کنی !
سیاوش : خوشحالــم !
وقتی نگرانِ وقت های تلف شده منی ، یعنی اینکه
برات
مهمم....
*********************
هیچوقت واسه یه الاغ
انقد ناراحت نشده بودم خدایی 
http://s3.picofile.com/file/7381257739/423994.jpg
******************
دوستم جواد نوشته:
یه گربه هه
میومد حیاط ما بهمون خیلی اعتماد کرده بود! بعد چنتا بچه
به دنیا آورد. از همون موقع دنیا اومدن ماها رو میدیدن خیلی باهامون راحت
بودن،
اصلا نمیترسیدن.
تا اینکه از دیشب این بچه گربه ها هر سه تاشون گُم شدن
از ساعت ۵-۶ غروب مامانشون
داره پشت در راهرو میومیو میکنه فکر میکنه ما اینا رو برداشتیم، یعنی این
حیوون
اینقدر با احساس میومیو میکرد ، انگار میگفت تو رو خدا من بچه هام رو دوس
دارم اگه
شما برداشتین بیارید بدین بهم 
داداشم از بیرون میومد میگفت همه ش تو کوچه داره میره اینور
اونور
دنبال بچه هاش 
میترسم همسایه ها گرفته
باشنشون برده باشن یه جایی گم و گور کرده باشن اینا رو ....
خدایی بعضیا
خیلی بی
احساسن
بعضی موقع ها هم خیلی از
حیوونا از انسان مرامشون بیشتره ...
****************
جشن نفس نزديك است
جشني به معناي وسعت عشق، جشني به ژرفا و خيسي اشكهاي مادري كه فرزندش را از دست داده (اهداكننده عضو)، به زيبايي شكوفههاي بهاري، به چشمانتظاري انسانهايي كه در انتظار عزيزشان هستند (گيرنده عضو) و در يك كلام به بزرگي نام خدا
http://s3.picofile.com/file/7381640856/0307003047.jpg
هر ساله مقارن با ولادت دخت نبياكرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) انسانهايي عاشق اعم از خانوادههاي ايثارگري كه اهداكننده عضو عزيزان سفركردهاشان هستند، خانوادههايي كه گيرنده عضو هستند يعني بيماراني كه در ليست انتظار پيوند ميباشند و هنرمندان و قهرمانان ورزشي و مسئولان و برگزاركنندگان جشن نفس (مسئولين بيمارستان دكتر مسيح دانشوري تهران) و همچنين مردم غيورمند ايرانزمين كه همواره به جهانيان ثابت كردهاند كه بني آدم اعضاي يكديگرند...، جشني به نام جشن نفس برگزار ميشود كه امسال نيز 28 و 29 ارديبهشت ماه از ساعت 18 الي 24 در تهران - اتوبان چمران - محل دائمي نمايشگاههاي بينالمللي تهران برگزار ميشود
ای
ایرانی! ای دوست! ای هم درد! بيا و باز دوباره با حضور سبز
خود ثابت كن كه هموطن خود را تنها نخواهي گذاشت
ضمنا کارت اهدای
عضو به صورت حضوری در
محل جشن به شما تحویل داده خواهد شد
مکان : تهران -
اتوبان چمران - خیابان سئول
- محل دائمي نمايشگاههاي بينالمللي تهران
زمان : ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت
سال 1391 -
ساعت 18 الی 24
http://s3.picofile.com/file/7381641933/556187.jpg
شما هم اینجوری هستید ؟؟
http://s3.picofile.com/file/7379032903/579403.jpg
*******************
http://s3.picofile.com/file/7379216555/550411.jpg
**********************
هر وقت زنم شدی میتونی بوسم کنی !
http://s3.picofile.com/file/7379033331/398932.jpg
******************
یکی نیست بره به این پشه ها بگه خب بی پدر خونتو خوردی بگیر یه گوشه بتمرگ، اینقد دور نزن دو دقیقه دیگه گشنت بشه ...!!
******************
سال 79
دیپلم گرفتم.... امروز پسر عموم sms زده ..... کتابهای سوم
دبیرستانتو چیکار کردی؟؟؟ میخوام واسه کنکور بخونم... 
شاید اصحاب کهف بوده 
***************
http://s3.picofile.com/file/7379047204/407404.jpg
باز اینا قابل وا شدنه !! جیبه من یه گره هایی میزنه که باید قید اون هندزفری بزنی !! :دی
*****
کاش همه
مرزهای دنیا اینجوری بود.
مرز بین کشور بلژیک و
هلند
http://s3.picofile.com/file/7379071070/156587.jpg
***************
تا حالا به این فکر کردید که طولانی ترین کلمه انگلیسی چیه؟ و یا حتی می تونید حدس بزنید چند حرف داره؟ در میان کلمات کلیه فرهنگ لغات انگلیسی کلمه "pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis" که نام یک بیماری شش است با 45 حرف طولانی ترین کلمه است. در میان کلمات غیرفنی کلمه "floccinaucinihilipilification" با 29 حرف بیشترین طول را دارد و به معنای "هیچی" است(حالا خوبه هیچیه اگه یه چیزی میشد چند حرف داشت). در میان اسامی مکانها تپه زیر در نیوزلند با نام 85 حرفی
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungaho- ronukupokaiwhenuakitanatahul
دارای طولانی ترین نام می باشد. توصیه می کنم برای تفریح به این تپه نرید چون نصف وقتتون صرف خوندن اسم تپه میشه. بعداً هم نمیتونید بگید کجا رفتید! یه پروتئین هم وجود داره که من فکر نمی کنم تا حال کسی اسم کاملش رو گفته باشه و 1185 حرف داره! اسمش اینه:
acetylseryltyrosylserylisoleucylthreonylserylprolylserylglutaminyl- phenylalanylvalylphenylalanylleucylserylserylvalyltryptophylalanyl- aspartylprolylisoleucylglutamylleucylleucylasparaginylvalylcysteinyl- threonylserylserylleucylglycylasparaginylglutaminylphenylalanyl- glutaminylthreonylglutaminylglutaminylalanylarginylthreonylthreonyl- glutaminylvalylglutaminylglutaminylphenylalanylserylglutaminylvalyl- tryptophyllysylprolylphenylalanylprolylglutaminylserylthreonylvalyl- arginylphenylalanylprolylglycylaspartylvalyltyrosyllysylvalyltyrosyl- arginyltyrosylasparaginylalanylvalylleucylaspartylprolylleucylisoleucyl- threonylalanylleucylleucylglycylthreonylphenylalanylaspartylthreonyl- arginylasparaginylarginylisoleucylisoleucylglutamylvalylglutamyl- asparaginylglutaminylglutaminylserylprolylthreonylthreonylalanylglutamyl- threonylleucylaspartylalanylthreonylarginylarginylvalylaspartylaspartyl- alanylthreonylvalylalanylisoleucylarginylserylalanylasparaginylisoleucyl- asparaginylleucylvalylasparaginylglutamylleucylvalylarginylglycyl- threonylglycylleucyltyrosylasparaginylglutaminylasparaginylthreonyl- phenylalanylglutamylserylmethionylserylglycylleucylvalyltryptophyl- threonylserylalanylprolylalanylserine
اگه بگردید ممکنه اسم خودتون رو لابلاش پیدا کنید! تا جایی که من فهمیدم مربوط به یه ویروسه که گیاهان و خصوصاً تنباکو رو آلوده می کنه. این که اسمشه خدا میدونه خودش چیه! اینم عکسشه: اسمش بهش میاد ها! نه؟