29/2/90

Modern Gilaki Song - and A Nice Dance

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۱۰ مگابایت و کیفیت خوب

 

 

دانلود با حجم ۲ مگابایت و کیفیت افتضاح مخصوص موبایل

 

 

 

**********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668254524/hrhhjjr.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

توقف زمان

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668283698/Coco_Rocha_high_fashion_GIFs.gif

 

 

 

*****************************

 

 

 

وقتی شما تلفنتونو جواب نمیدین یا گوشیتون خاموشه پدر و مادر چه فکری میکنن؟

رنگ آبی: شما مردید

رنگ سبز: شما دارید میمیرید

رنگ صورتی: صدای زنگتونو نمیشنوید یا شارژ گوشیتون خالی شده

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668284704/14456IMM1295657437909576.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668300800/rou6n4sbbumn09oevzj8.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668307842/13043662603.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668317902/ggf45_7_.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6668626756/wge.jpg

 

 

 

***********************

 

 

فیلم دیریفت بی ام و در شمال

BMW M3

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۵ مگابایت

 

 

 

**********************

 

 

 

 

به استحضار می رساند: موسسه امام هادی (ع)-شماره ثبت:3230=1/516/2/2714- با کمال افتخار، سعادت خدمت رسانی به نیازمندان را بر عهده گرفته و در این راستا سایت موسسه خیریه امام هادی (ع) را به منظور تکفل اینترنتی ایتام دائر کرده است تا سعادت شاد کردن دل فرشتگان کوچک زندگی که از نعمت دست های مهربان پدر محروم هستند را به تمام هموطنان عزیز، در داخل و خارج از کشور، تقدیم کند

 

 

سایت موسسه خیریه امام هادی (ع) ا

 

 

www.imamhadi.com

 

 

 

*******************************

 

 

 

پرتره روی سیب زمینی

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6664558348/closeup.jpg

 

 

 

****************** 

 

 

 

نامزد نامردت بعد از 8ماه نامزدی به ظاهر عاشقانه پشت پا به همه چی می زنه و میره ... حالا تو فاز افسردگی به سر می بری و درست زمانی که فکر می کنی بدتر از این نمیشه که یه آقای دکتر که بابای دوتا بچه هم هست بهت پیشنهاد میده دوستی سالم اما پنهانی (؟!!!) داشته باشیم

 

 

 

**********************

 

 

 

با عموم اینا رفته بودیم خونه دوست خانوادگیمون عید دیدنی! دوست بابام گفت :میخوام در مورد یه امر خیر باهاتون صحبت کنم .. بابام فوراً گفت ببین حاجی جون نزار شرمنده ات شم این دختر ما هنوز خیلی بچه ست تازه 21 سالشه ... اون بنده خدا هم با تعجب گفت نه می‌خواستم در مورد رفتگر محله مون بگم که تصادف کرده بیمه نیست مشکل مالی دارن

 

 

 

**************************

 

 

رفتم سر یخچال گفتم مامان این شیره فاسد شده بندازمش دور؟ گفت نه بزار بابات بخوره حروم نشه

 

 

 

روابط بسیار زیبایی دارن ننه باباهای ما! مسالمت آمیز :)) ا

 

 

*************************

 

 

پسر داییم میگه حتمن بیای نمایشگاه کتاب ها .. ما هم غرفه داریم ... منم خوشحال یه فامیل فرهنگی یافتیم.. ازش می پرسم .. چه انتشاراتی هستین؟؟ .. میگه انتشاراتی چیه؟؟ ما اونجا آب معدنی می فروشیم

 

 

*************************

 

 

یه اصفهانی بعد 20 سال میره کفش بخره وارد مغازه که شد به مغازه دار میگه: سلام ، ما بازم اومدیم

 

 

 

البته اصفهانیا عاقلن جنس خوب میگیرن 20 سال کار کنه  ا

 

 

 

*********************

 

 

غضنفر یه اسکناس 10 هزار تومنی پیدا میکنه ، می‌ندازه دور میگه: من از این شانسا ندارم  ا

 

 

 

******************

 

 

 

وسط اتوبان صیاد درخت توتاش به بار نشسته، ملت بدو بدو میرن اون وسط که توت بخورن، خطرناکه و اینا کاری نداریم ولی اینطوری که عین میمون به این درختای بدبخت آویزون میشن و شاخه هاشو میشکنن و لختش میکنن، سال دیگه فک کنم نارگیل بدن درختاش

 

 

 


داشتم با ماشین میرفتم و دیدم یه مرد نشسته کف خیابون ! فکر کردم تصادفی چیزی شده ! جلوتر که رفتم دیدم نشسته رو زمین تو دستشم یه سطل ! داره توتایی که از درخت ریخته رو زمین و جمع میکنه بعد فوت میکنه بعد میریزه تو سطلش  ا

 

 

 

************************

 

 

داشتم شام میخورم دیدم بابام حافظو باز کرده دو تا بیت خونده شوت کرده اونور برگشته میگه: این خرابه اصلا فال ها رو درست نمیگه..!!! اون یکی حافظه من کو...!!! میخواستم کلمو بکنم تو ظرفه قیمه

 

 

**************************

 

 

 

تا الان مرگو به چشمتون دیدید ؟

 

 

 

سعید میگه: دوستان میخوام در مورد اتفاقی که دیروز واسم افتاد تعریف کنم
حقیقتش من یک مقدار کلسترول دارم چون چربی وحشتناک زیاد میخورمو تحرک ندارم پشت میز کامپیوتر هستم همیشه

 

دیروز احساس کردم قفسه سینم درد میکنه و به شدت نفس نفس افتادم و فشارم رفت بالا که با این احساس از صندلیم بلند شدم تا برم کنار پنجره هوا بخورم تا جایی که برسم به پنجره کم کم حس کردم فشارم داره میاد پایین و به حدی پایین اومد که خودم حس میکردم فاصله بین ضربان قلبم کاملاً نامیزونه تا جایی که کاملاً قلبم ایستاد و عرض چند ثانیه نقش بر زمین شدم
شاید باورتون نشه میدونستم دارم میمیرم همرو صدا میکردم میگفتم قلبم واساد
بعد که نقش زمین شدم یادمه که فکر میکردم خوابم و با سرعت بسیار زیادی محل ها و خوابهای مختلف از جلو چشمم میگذشت

 


خانومم میگه وقتی افتادی زمین به صورتت چک زدم که من اصلاً یادم نمیاد و تنها چیزی که یادمه اینه که اصلاً دوس نداشتم برگردم و داشتم لذت میبردم
که بعدش خانوممو تار دیدم که هی منو صدا میکرد
بعد که ازش در مورد این اتفاق پرسیدم گقت افتادی زمین و چند بار سرت تکون خورد و کاملاً بی حرکت شدی
جالبیش اینکه کلاً شاید 10 ثانیه این اتفاق افتاد ولی من وقتی به هوش اومدم حس میکردم 4-5 ساعت گذشته
به هر حال این اتفاق واسم جالب بود و فکر میکنم سکته کردم ولی دوباره برگشتم !
ا

 

 

 

**************************

 

 

 

قديما تخم مرغ ميشكوندن كه چشــــم نخوريم اما الان اگه تخم مرغ بخوريم چشـــم ميخوريم

 

 

عكس بچگی عادل فردوسی پور


عكس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6626192152/92944_658.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

عیادت امیر قلعه نوعی از ناصر حجازی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6626206236/rhrh.jpg

 

 

 

 

*****************************

 

 

 

 

فرار قویترین قاتل ایران

 

 

 

تهران امروز: قوي‌ترين قاتل ايران با گذشت بيش از يك هفته از زمان انجام جنايت همچنان فراري است

 

 

امير قرايي كه متهم به قتل فردي به نام علي است چهارشنبه هفته گذشته با يك شمشير سامورايي به يك سفره خانه‌سنتي در منطقه جنت‌آباد تهران رفت و مقتول را سر اختلافي سه ميليون توماني با ضربه شمشير از پا درآورد. طي اين حادثه چهار انگشت يكي از همراهان مقتول نيز قطع شده ولي با موفقيت به دستش پيوند خورد. در حالي كه رسانه‌ها از حضور قاتل در پليس امنيت و تحويل خود به مقامات امنيتي خبر داده بودند تهران امروز از فرار وي پس از وقوع جنايت خبر داد.

 

امروز پس از پنج روز دادستان تهران بر فرار متهم صحه گذاشته و اعلام كرد وي همچنان تحت تعقيب است.

 

گفتني است پيش از اين داور مسابقه قوي‌ترين مردان ايران با اظهارنظر غيركارشناسي درباره اين قتل آن‌را غيرعمد خوانده بود در حالي كه شواهد حاكي از عمدي بودن اين جنايت دارد.

 

يك منبع آگاه هم گفت استفاده فراوان از مواد نيروزا و داروهاي غيرمجاز پرورش اندام باعث كاهش آستانه تحمل عده‌اي از بدنسازان و ورزشكاران شده است. البته وي اضافه كرد كه شواهدي دال بر مصرف اين مواد توسط متهم به قتل اين پرونده در دست نيست.

 

مردان موسوم به آهنین ! کسانی هستند که در سالهای اخیر و بخصوص در ایام نوروز با ارایه برنامه در تلویزیون به شهرت رسیدند

 

در میان آنها متاسفانه تاکنون افرادی بوده اند که دست به اعمالی ناشایست در جامعه زده اند.

 

یکی از این مردان آهنین چند سال پیش به اتهام تجاوز به زنی ساکن خیابان ستارخان در غرب تهران بازداشت شد و چند نفری از آنان نیز در مراجع قضایی و انتظامی در رابطه با مسایل مختلف دارای پرونده هستند که به نظر می رسد بیشتر ریشه در فریب خوردن آنها نسبت به هیکل های درشت و بازوان قوی دارد.

 

 

 

 

************************

  

 

در جریان بازی پرسپولیس-الاتحاد تعدادی پلیس، به جرم اخلال در کار لباس شخصی‌ها دستگیر شدند

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6626222332/rhwrhwh.jpg

 

 

 

*************************

 

 

 

سه تا کلیپ

 

 

 

 

تبلیغ تویوتا

 

 

http://s1.picofile.com/file/6464911466/AussieToyota.wmv.html

 

 


 

شوخی خرس قطبی با یه دخترکوچولو

 

 

http://s1.picofile.com/file/6464968808/Ijsberenmuts.wmv.html

 

 

 


بچه خرسی که رفته بالا درخت و پایین نمیاد. مامانش درخت رو تکون میده تا بیفته پایین

 

 

http://s1.picofile.com/file/6503214284/No_Mama.wmv.html

 

 

 

 

********************************

 

 

 

نشستیم پای تلویزیون بن لادنُ نشون داده، به مامانم میگم: إ اینم که مرد! میگه کی‌ تو می‌میری از دست تو من راحت بشم؟ پوست تخمه‌ها رو، رو زمین نریز! ا 

 

 

 

*****************************

 

 

 

پسره استاتوس زده آخ جون از 14 اردیهبشت میریم نمایشگاه کتاب داف های جدید میبینیم

 

 

رفیقمون خوشحاله که نمایشگاه کتاب داره شروع میشه بره دختر بازی

 

 

 

**************************

 

 

 

مردم میرن نمایشگاه کتاب بخرن فرهنگشونو ببرن بالا ما یه مینی بوس جمع شدیم بیایم نمایشگاه فقط بخندیمو برگردیم

 

 

 

**********************

 

 

 

واسه پیرمرده تو دهات بابام اینا قبض گاز اومده ۴۰۰ هزار تومان با عصا دنبال پستچی کرده، فحش خوار و مادر که چرا وقتی دیدی ۴۰۰ هزار تومانه اصلا زنگ خونه ما رو زدی

 

 

 

**********************

 

 

 

طرف اومده با سر و کله برافروخته میگه بدبخت شدم دیدی سکه چقدر قیمتش پایین اومد. سکه رو خریدم چهارصدو شصت تومن شده چهارصدو بیست تومن خونه خراب شدم ، دیدیم داره به مرز سکته میرسه ، میپرسم چند تا خریدی ، میگه یه دونه ... سرمایه گذاره داریم؟

 

 

 

*************************

 

 

 

تو تاکسی نشسته بودم اون آقاهه که بغل راننده بود یه بچه بغلش بود هی بهش میگفت دایی جون نکن دایی جون مواظب باش. بعد راننده گفت چه خواهر زاده شیطونی دارین ماشالا! یارو گفت خواهر زاده ام نیست داییمه

 

 


فک کنم فقط تو ایرانه که طرف چند سال از داییش بزرگتره! جلوگیریه داریم؟

 

 

 

******************************

 

 

 

رفتیم رامسر خواستیم سوار قایق تفریحی بشیم، یارو بلیط فروشه گفتش تو این قایق موسیقی زنده هم پخش میشه! رفتیم سوار شدیم، یه ذره که گذشت خودش اومد شروع کرد به خوندن !!! ا

 

 

 

************************

 

 

 

یه دختر تو فیس‌بوک نوشته «موهامو کوتاه کردم، هوراا»، سه میلیون لایک خورده، عده‌ای همون پای کامنتا خودکشی کردن و تعدادی دچار تشنج شدن... آدم باشید

 

 

 

*****************************

 

 

 

رفتم تو سوپر مارکت میگم آقا این 5هزار تومانی رو واسم خورد کن پول رو گرفته میگه بفرمائید کاری داشتید میگم پول دادم خورد کنی میگه کدوم پول مگه به من پول دادی؟ (یادش رفت یه آن) با هزار مصیبت پولمو ازش پس گرفتم

 

 

 

******************************

 

 

 

معلم ها همیشه واسه دانش آموزاشون آرزوی موفقیت دارند و دانش آموزان برای آنها آرزوی تصادف در راه مدرسه

 

 

 

***************************

 

 سلامتی اونایی که به خاطر بعضی از همکلاسیاشون لباس نوهاشونو نمیپوشیدند

 

 

هرچند یه چند روز با تاخیر اما به تمام معلمهای کشورم که با کلی وروجکهای شیطون و آتیش پاره های بلا سرو کله میزنند تا اونها رو باسواد کنند، دچار کلی بیماریهای اعصاب میشن و در نهایت مزدشان را هیچ گاه به اندازه زحماتشان نمیگیرند میگم روزتون مبارک باشه هر جای دنیا که هستین سلامت باشین، به اندازه تمام خاکی که در طی سالها خوردین و زحماتی که هنوز خستگیش توی تنتون به جا مونده دلتون شاد، قلبتون پر از آرامش و لبتون خندان باشه

 

 

 دوستم تعریف میکرد: تو دانشگاه یه استاد داشتم اینقدر معرفت داشت که نرفته بودم سر کلاسش زنگ زده بود که از درس هات عقب می افتی و ... ، بعد فهمیدم برای همه اینکارو می کنه ، واقعا غبطه می خورم بهش

 

 

 

 

*******************

حرکت ابتکاری عروس ایرانی

تا اونجایی که من شنیدم عروس و داماد مربی اسکیت بودن از نکا مازندران، بعد از این قضیه هم باشگاهشون پلمپ شده

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

دانلود با حجم ۱ و نیم مگابایت

 

 

**************************

 

 

 

ناصر حجازی: پیشنهاد ایرج قادری برای بازیگری را رد کردم. از دیدن اخراجی ها حالم به هم خورد! ا

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654360160/wgwhehj.jpg

 

 


خبرآنلابن: وی در دیدار با جمشید مشایخی چنین گفت: پیشنهاد ایرج قادری برای بازیگری را رد کردم! بیشتر اهل دیدن فیلمهای خارجی بودم. در این سالها یکی دو بار بیشتر به سینما نرفتم. یک بار برای تماشا فیلم عروس و یک بار هم برای تماشای اخراجی‌ها به سینما رفتم ولی از دیدن این فیلم حالم به هم خورد. به همراهانم گفتم، زودتر از سینما بیرون برویم

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654355130/Multimedia_pics_1390_2_PHOT.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

گذر عمر

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654363178/fwsgqg.jpg

 

 

 

*************************

 

 

 

اگر هیچ انسانی از ابتدای پیدایش نمی‌مرد، حالا روی کره زمین چند نفر انسان وجود داشت؟ 

 

 

دویست هزار سال قبل، گونه انسان در خاک آفریقا ظاهر شد، اما ۱۹۰ هزار سال طول کشید تا جمعیت انسان‌ها به چهار میلیون نفر برسد. بله! تا همین ده هزار سال قبل کل جمعیت دنیا به اندازه آدم‌هایی بود که هر روز صبح با متروی شهر نیویورک جابجا می‌شوند! اما با آغاز قرن نوزدهم و روند صنعتی شدن، جمعیت انسان‌ها به ناگهان افزایش یافت و به یک میلیارد نفر رسید. این افزایش جمعیت تنها به خاطر افزایش تولدها نبود، بلکه افزایش طول عمر آدم‌ها هم عامل مهمی بود. در دهه‌های اخیر هم با اینکه میزان کاهش یافته است، اما به خاطر پیشرفت دانش پزشکی، طول عمر انسان‌ها بسیار بیشتر شده است و بنابراین بر جمعیت دنیا افزوده می‌شود. به سؤال اصلی برگردیم. برای تخمین عدد کل انسان‌هایی که روی این کره خاکی به دنیا آمده‌اند ما باید دو چیز را بدانیم: ۱- طول عمر متوسط انسان‌ها در طول تاریخ ۲-جمعیت دنیا در بازه‌های زمانی مختلف. تا قبل از قرن اخیر، امید به زندگی بین ۲۰ تا ۳۵ سال بود، اما در قرن اخیر امید به زندگی به طور متوسط ۶۷ سال است که البته بر حسب ناحیه و کشور مقداری متفاوت است، مثلا در موناکو، امید به زندگی ۸۹ سال است، در حالی که در آنگولا تنها ۳۹ سال است.با توجه به این اطلاعات با استفاده از فرمول زیر عدد ۵۷ میلیارد نفر به دست می‌آید.با توجه به جمعیت کنونی دنیا، جهان در حال حاضر پذیرای ۱۲ درصد کل انسان‌هایی است که تا به حال روی آن به دنیا آمده‌اند.* برگرفته شده از وبسایت 1پزشک.ترجمه :علیرضا مجیدی

 

 

 

******************

 

 

 

در يك بيمارستان شهر ووهان چين در عرض شش روز شش زوج صاحب فرزندان دوقلو شده اند

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654365190/172997_936.jpg

 

 

 

**************************

 

 

 

توريست ها بالاخره پس از 20 سال توانستند بدون وجود داربست وارد برج پيزا شوند

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654368208/173123_974.jpg

 

 

 

**************************

 

 

 

مادر عصبانی: نيما را فقط كتك زدم، شكنجه نكردم

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655065390/93664_547.jpg

 

 

 

من از كاري كه كرده‌ام، بشدت پشيمانم. نيما در نبود برادرش مدام بي‌قراري مي‌كرد، از اين وضع خسته شده بودم. عصر حادثه وقتي به خانه برگشتم، ديدم نيما و پسر همسايه‌مان خانه را به هم ريخته‌اند و شيطنت مي‌كنند. پسر همسايه را از خانه بيرون كردم و در اوج عصبانيت نيما را بشدت كتك زدم. از پسر كوچولويم نيما مي‌خواهم مرا ببخشد. آثار كبودي زيرچشمانش نيز به خاطر شيطنت‌هاي او بوده و چون خود را به در و ديوار مي‌كوبيد، اين آثار ناشي از آن است
جام جم: در تحقيقات قضايي ـ پليسي مشخص شد، عامل كودك‌آزاري پسر 4 ساله‌ تهراني، مادرش بوده و پدرش در شكنجه او نقشي نداشته است.

 

شامگاه يكشنبه اين هفته زن و مردي جوان، پسر كوچولويي را كه بي‌هوش بود، به بيمارستان كودكان مفيد تهران منتقل كردند.

پزشكان در بررسي وضعيت پسر 4 ساله به نام نيما با مشاهده آثار كبودي زيرچشمانش و سوختگي در بدن نحيفش متوجه شدند او شكنجه شده است 


 

 

 دو عکس دیگر از نیما

 

 

عکس ۱

 

عکس ۲

 

 

 

***************************

 

 

 

زنی که ۱۱ سال بدون صورت زندگی کرد

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655103618/sor05.jpg

 

 

 

یک زن که در سن ۱۶ سالگی بر اثر اصابت گلوله صورت خود را از دست داده بود، اکنون صاحب یک صورت پروتزی جدید شد. کریسی استلز ۲۷ ساله از میلواکی در ایالت ارگون به طور تصادفی مورد اصابت یک گلوله که از اسلحه یکی از دوستانش شلیک شده بود قرار گرفت 

 

 

همسرشون

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655109654/h2q4x00k7fh0abgowrla.jpg

 

 

جالبه كه انقدر از زندگي عاشقانه اي كه با همسرش داره راضيه كه گفته اصلا اين آرزو رو نداره كه زمان به عقب برگرده چرا كه به اين نتيجه رسيده كه اگه اين اتفاق نيافتاده بود شايد هيچوقت با همسرش كه ايشون هم نابيناست آشنا نمي شده و اين قدر احساس خوشبختي نمي كرده

 

 

پسرشون

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655110660/0lgic9lfsx2ul7z2fcro.jpg

 

 

 

اين هم چهره ايشون پيش از اون حادثه

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655118708/vlulr6pl7imtl2lzmy.jpg

 

 

 

*****************************

 

 

 

کنار رود اتفاقی متوجه شان شدیم. بیشتر از این ها بودند شاید حدود 15 تایی می شدند که کوشه و کنار افتاده بودند. حدس ما این بود که کسی می خواسته بفروشدشان ولی در راه از چیزی مرده اند

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6655587522/qwt3yy.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 

جمع آوری دیش های ماهواره با اقدامات تکاوری

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6654373238/gfqgqeg.jpg

 

 

آفتاب نیوز: صبح سه شنبه ماموران نيروي انتظامي در گروهي ويژه و ضربتي بشقاب هاي ماهواره برخي بلوک هاي شهرک اکباتان را جمع آوري کردند. ماموران بخش امنيت اخلاقي نيروي انتظامي با استفاده از کابل و تجهيزات مجهز تکاوري بشقاب هاي ماهواره مستقر در ديوار آپارتمان هاي اين شهرک را جمع آوري کردند. بر اساس گزارش شاهدان عيني ماموران نيروي انتظامي در چند مورد اقدام به ورود به منازل کرده اند

 

 

 

************************

 

 

 مامورا ریختن تو ساختمون ال ان بی ماهواره ها رو جمع کردن! اینا که داشتن از آسانسور میومدن بیرون نصاب داشت میرفت تو آسانسور ، کلا یه ربع ماهواره نداشتیم

 

 

 


احتمالا خود نصاب مامور خبر کرده بوده :))

 

 

 

***************************

 

 

 

دور دیش سیمان ریخته بودم... ماموره نمی تونست بکنتش... به من میگفت چرا سیمان ریختی؟؟... گفتم باد نبردش... گفت گچ بریزی هم کافیه...!!! خودمم گچ ریختم 6ماهه تکون نخورده

 

 

 

****************************

 

 

 

دوستم یه سال رفت نمایشگاه کتاب عاشق یکی شد اومد بهش شماره بده تو جمعیت گم شد. حالا هر سال میره نمایشگاه بلکه پیداش کنه! عشق واقعیه داریم؟

 

 

***********************

 

 

 

داداشم میگه یه گروهبان نگهبان تو پادگانش با بی ام و ایکس ۳ میاد پادگان، ازش میپرسه آخه تو چرا اومدی سربازی ؟ میگه بابام برام بی ام و ، خرید به شرط اینکه بیام سربازی مرد شم

 

 


احیانا باباش نمیخواد منو مرد کنه؟ :دی

 

 

 

*********************

 

 

 

نميدونم چرا تيمهاى ايرانى هرچقدر ميبازن هيچ وقت هيچ چيز از ارزشاشون كم نميشه (جواد خیابانی) ا

 

 

 

********************

 

 

 

تو خیابون دو نفر داشتن دعوا میکردن مردم دورشون جمع شدن اون دو نفری که داشتن دعوا میکردن رفتن ، مردم 10 دقیقه اونجا وایسادن به امید اینکه دوباره برگردن دعوا کنن. مردم بیکاره داریم؟

 

 

 

**********************

 

 

 

با ماشین اومدم طبقه اول پارکینگ، دیدم همسایمون داره آش نذری درست میکنه، میگم سلام آقای ...٬ چپ چپ نگاه میکنه میگه : هنوز درست نشده، حاضر شد زنگتون رو میزنم ! ا

مگه من نذری خواستم آخه؟؟؟؟

 

 

 


بعضی از کسایی که نذری میپزن همچین میرن تو حس که انگار ملت نونخورشونن

 

 

 

********************

 

 

با بدبختی زیاد تو گرما بری بالا کولر سرویس کنی بعد که اومدی پایین ببینی کولر واحد پایینی رو سرویس کردی

 

 

 

*********************

 

 

خدا پدر «هاکوپیان» و «سوواری» و «ایرانسل» و «مبل اکسیر» و... رو بیامرزه که هر از گاهی یه اسمس بهم میدن تا صدای زنگ اسمس موبایلم یادم نره

 

 

 

فقط ایرانسله که همیشه بهت اس ام اس میده و هیچ وقت قهر نمیکنه

 

 

 

********************

 

 

 

دختر عمه ام رو تو خیابون با یه پسره دیدم هول شده میگه داداشمه

 

 

 

************************

 

 

 

یه زمانی همه چی بو داشت. بوی عید، بوی امتحان ثلث سوم، بوی اول مهر، بوی ماه رمضون، بوی عصر تابستون. ولی چندوقته همه چی بی بو و خاصیت شده

 

 

 

الان فقط حرفا بوداره. فقط از آدما بوی نامردی میاد. دلم برای بوهای قدیم تنگ شده 

 

 

26/2/90

 

همه چیز در عکس میبینیم : کوه ، دره ، رودخانه ، مه ، دریاچه و... ا

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643312872/132079250_68095de470_o.jpg

 

 

 

*****************************

 

 

 

 مراسم چهلم درگذشت برادر حمید استیلی :(

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643278668/5.jpg

 

 

 

*********************************

 

 

 

شنبه اين هفته دوچشم اسيدپاش بعنوان قصاص با اسيد کور خواهند شد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643279674/iphoto_1236287604057_1_0jpg.jpg

 

 

تهران امروز نوشت: مجيد متهم به پاشيدن اسيد روى صورت آمنه بهرامى نو، قربانى مشهور پرونده اسيدپاشى به احتمال قوى روز شنبه از ناحيه هر دو چشم با اسيد مجازات خواهد شد. يك منبع آگاه درباره اجراى اين حكم گفت: اين حكم در وهله اول توسط خود آمنه و در صورت امتناع وى توسط متخصصان انجام مي‌شود و دقت كافى مي‌شود تا ضايعاتى بيشتر از آنچه به قربانى وارد شده نصيب متهم حادثه نشود. پيش‌بينى مي‌شود اين اقدام كه به علت برخورد شديد با پديده شوم اسيدپاشى و رواج آن در سال‌هاى اخير صورت مي‌گيرد موج شديدى از مخالفت‌ها و موافقت‌ها را در پى داشته باشد. نظر مخالفان و موافقان موافقان اين حكم كه به قصاص چشم در برابر چشم معروف شده است معتقدند: بايد با مجازات در خور جرم موافق باشم. شايد اگر ما هم مجازات‌هاى سنگين ترى براى مجرمان داشتيم، ميزان جنايت پايين مي‌آمد و تا اين حد با رواج اين خشونت غير قابل جبران مواجه نبوديم. اصلي‌ترين موافق اين حكم احتمالا خود خانم بهرامى است. وى در پاسخ به اينكه آيا فكر مي‌كند خودش كمتر از مجيد سنگدل است، گفت: متهم را بيهوش مي‌كنند و بنابراين درد نمي‌كشد. صورتش هم از فرم نمي‌افتد چراكه تنها چند قطره اسيد در چشمانش ريخته خواهد شد.

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643281686/169kqh3.jpg

 

 

 

يكى از خانم‌هاى موافق اين طرح به تهران امروز مي‌گويد: « فكر مي‌كنم او بايد به روى آن مرد اسيد بپاشد. اين زن كه ظاهرا پيش از اسيد پاشى زيبا بوده، حالا تمام صورتش به هم ريخته است. آن مرد بيمار علاوه بر كور شدن، بايد به زندان هم انداخته شود.» خانمى ديگر مي‌گويد: هر كس كه با ديگرى چنين كارى كند، بايد با مجازاتى مشابه روبه‌رو شود. البته اين مجازات سبب درمان قربانى نمي‌شود اما باعث مي‌گردد ديگران دست به چنين كارى نزنند. مخالفان هم اعتقاد دارند اجراى اين حكم مانعى در وقوع مجدد جرم اسيد پاشى نخواهد داشت همچنان كه درباره بسيارى از جرايم اين اتفاق نيفتاده است

 

 

 

*******************************

 

 

 

احمدی نژاد در محله قدیمی خود در حال گفت‌وگو با پیرزنی كه از شاهرود آمده بود و اصرار داشت درباره مشكلاتش با رئیس جمهور درد دل كند

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643306836/13253_460.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 

 پاندای باغ وحش شهر ووهان چین با حمله به یک طاووس و کشتن او همه را شوکه کرد

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643325950/panda.jpg

 

 

 

******************************

 

 

 

کلیپ - پس سیب زمینیش کو؟

 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۲ مگابایت

 

 

 

*******************************

 

 

 

وقتی مضرات سیگار رو توی یه مجله خوندم انقدر ترسیدم که قسم خوردم دیگه مجله نخونم

 

 

 

***************************

 

 

 

دخانیات اعلام کرد: بعلت اینکه عکس دل و روده جلوی مصرف دخانیات رو نگرفت، از این به بعد میخوان فحش ناموسی بنویسن

 

 

 

************************

 

 

 

اولا که می رفتیم توالت مگس ها به احترام ما بلند می شدن. الان دیگه مگس ها هم احترام حالیشون نیست

 

 

 

**********************

 

 

 

تو قرعه کشی بانک ده هزار تومن برنده شدم، همه اهل محل توقع شیرینی دارن

 

 

 

****************************

 

 

 

پشت چراغ قرمز یه گدایی اومده کنار ماشین.. ا
میگم برو اونور پول ندارم..
ا
میگه نمیگفتی هم از قیافت معلوم بود

 

 

 

*******************************

 

 

 

یارو یه ساختمون 5 طبقه رو تو خیابون فرشته اجاره داده. حساب که کردیم دیدیم حداقل ماهی 35میلیون تومن فقط از اجاره این ساختمون داره درمیاره. اونوقت اومده گیر داده میگه برین برام تو سایت یارانه ها ثبت نام کنید!!! تازه ناراحت هم هست که چرا نتونسته یارانه دوره قبل رو بگیره

 

 

 

************************

 

 

 

آخرش نفهمیدیم این بچه های مردم کیا هستن که یه عمره باباها اونارو به رخمون میکشنو سرکوفتمون میزنن؟! هرچی هم تلاش میکنیم بهشون نمیرسیم

 

*********************** 

 

اینم تصویر چنتا خونه و ویلای باحال که جون میدن برای زندگی کردن

 


 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643435610/Fish_Villa_Tanning_Beds.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643437622/solana.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643453718/goa_villa.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6643458748/luxury_contemporary_unique_modern_mansion_property_home_london_uk_england_million_pound_garden_furniture.jpg

 

عکس های جدید

 
 
عشق
 
 


عشق را گدایی نکن، چیز خوب را به گدا نمی دهند.
 

**************************

روزهای پر کار مجلس

 

***********************

 

ماجرای پیمانکار آمریکایی، مکزیکی، ایرانی

 

تعمیر و نگهداری از کاخ سفید بصورت یک مناقصه مطرح شد.
یک پیمانکار آمریکایی، یک مکزیکی و یک ایرانی در این مناقصه شرکت کردند. 
پیمانکار آمریکایی پس از بازدید محل و بررسی هزینه ها مبلغ پیشنهادی خود را 900 دلار اعلام کرد.
مسؤل کاخ سفید دلیل قیمت گذاری اش را پرسید و وی در پاسخ گفت:
400 دلار بابت تهیه مواد اولیه + 400 دلار بابت هزینه های کارگران و ... + 100 دلار استفاده بنده.
پیمانکار مکزیکی هم پس از بازدید محل و بررسی هزینه ها مبلغ پیشنهادی خود را 700 دلار اعلام کرد.
300 دلار بابت تهیه مواد اولیه + 300 دلار بابت هزینه های کارگران و ... + 100 دلار استفاده بنده.
اما نوبت به پیمانکار ایرانی که رسید بدون محاسبه و بازدید از محل به سمت مسؤل کاح سفید رفت
و در گوشش گفت: قیمت پیشنهادی من 2700 دلار است!!!
مسؤل کاخ سفید با عصبانیت گفت: تو دیوانه شدی، چرا 2700 دلار؟!!!!!
پیمانکار ایرانی در کمال خونسردی در گوشش گفت: آرام باش ...
..
1000 دلار برای تو ...... و 1000 برای من ....... و انجام کار هم با پیمانکار مکزیکی.
و پیمانکار ایرانی در مناقصه پیروز شد !!!!

 

 

كــــــــــــلـــــك رشــتی..!!

چند شب پیش در میان مریض ها منشی ام وارد شد و گفت یک آقایی که ماهی بزرگی در دست دارد آمده است و می خواهد شما را ملاقات کند...
مرد میانسالی با لهجه شدید رشتی وارد شد و در حالی که یک ماهی حدودا ده کیلویی دریک کیسه نایلون بزرگ در دست داشت، شروع کرد به تشکر کردن که من عموی فلان کس هستم و شما جان او را نجات دادی و خلاصه این ماهی تحفه ناقابلی است و...
هر چه فکر کردم "فلان کس" را به یاد نیاوردم ولی ماهی را گرفتم و از او تشکر کردم.
شب ماهی را به خانه بردم و زنم شروع به غرغر کرد که من ماهی پاک نمی کنم! خودم تا نصف شب نشستم و ماهی را تمیز کردم و قطعه قطعه نموده و در فریزر گذاشتم.
فردا عصر وارد مطب که شدم دیدم همان مرد رشتی ایستاده است و بسیار مضطرب است.
تا مرا دید به طرفم دوید و گفت آقای دکتر دستم به دامنت... ماهی را پس بده... من باید این ماهی را به فلان دکتر بدهم اشتباهی به شما دادم.... چرا شما به من نگفتی که آن دکتر نیستی و برادرزاده مرا نمی شناسی؟
من که در سالن و جلوی سایر بیماران یکه خورده بودم با دستپاچگی گفتم که ماهی ات الآن در فریزر خانه ماست.
او هم با ناراحتی گفت: پس پولش را بدهید تا برای دکترش یک ماهی دیگر بخرم.
و من با شرمساری هفتاد هزار تومان به او پرداختم.
چند روز بعد متوجه شدم که ماجرای مشابهی برای تعدادی از همکارانم رخ داده است و ظاهرا آن مرد رشتی یک وانت ماهی به اصفهان آورده و به پزشکان اصفهانی انداخته است!

 

*********************

 

فــرق مــدیــریت ایــران با غــرب

 

غرب: موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده میشود.

ایران:موفقیت مدیر سنجیده نمیشود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است.

غرب: مدیران بعضی وقتها استعفا میدهند.

ایران: عشق به خدمت مانع از استعفا میشود.

غرب: افراد از مشاغل پایین شروع میکنند و به تدریج ممکن است مدیر شوند.

ایران: افراد مدیر مادرزادی هستند و اولین شغلشان در بیست سالگی مدیریت است.

 

***********************

 

در ادارات و بیمارستان چه می گذرد ؟

 



چه خبرته آقا ؟ من کلی سرم شلوغه برو بعداً بیا . . . . الو آره شمسی جون ندیدی نگار رو ، دماغ گوشت کوبیشو عمل کرده اه اه ایششش  . . . مانتو سفید ؟ اون که دمده شده . . . وای چقدر گرون . . .

*******************

+ آقای رئیس جلسه دارن

+ آقای رئیس مأموریت خارجند.

+ آقای رئیس دو ساعت بعد میاد.

+ آقا رئیس سرشون شلوغه

+ آقای رئیس منزل هستند.

+ آقای رئیس مأموریت هستند.

توجه : ادای این کلمات در محیط اداری اکیداً ممنوع است : بله هستند / بفرمایید تو / پرونده تکمیله / بله / ببخشید.

*******************

- خسته نباشید . مریضی به نام کامران کامرانی تو این بیمارستانه ؟

+ صبر کنید ببینم . . . بله.

- کجا بستری شده ؟

+ کیلومتر ۳۸ جاده پاکدشت ، شانه جاده ، یه برانکارد زرد رنگ.

                                          ***********************

 
 
سازمان جهانی قلب
چشمانتان را به روی چهره واقعی چربی بگشایید:




تبلیغ فروشگاه عینک: عینک چهره شما را تغییر می دهد
مثلا تصویر زیر، بدون عینک شبیه به راننده کامیون و با عینک شبیه به استاد دانشگاه




تبلیغ شبکه تلویزیونی با کیفیت بالای Full HD

 

موضوع انشا: خارجی ها

پدرم همیشه می‌گوید "این خارجی‌ها که الکی خارجی نشده‌اند، خیلی کارشان درست بوده که توی خارج راهشان داده‌اند" البته من هم می‌خواهم درسم رابخوانم؛ پیشرفت کنم؛ سیکلم را بگیرم و بعد به خارج بروم. ایران با خارج خیلی فرغ دارد. خارج خیلی بزرگتر است. من خیلی چیزها راجب به خارج می‌دانم.

تازه دایی دختر عمه‌ی پسر همسایه‌مان در آمریکا زندگی می‌کند. برای همین هم پسر همسایه‌مان آمریکا را مثل کف دستش می‌شناسد. او می‌گوید "در خارج آدم‌های قوی کشور را اداره می‌کنند"
مثلن همین "آرنولد" که رعیس کالیفرنیا شده است. ما خودمان در یک فیلم دیدیم که چطوری یک نفره زد چند نفر را لت و پار کرد و بعد... البته آن قسمت‌های بی‌تربیتی فیلم را ندیدیم اما دیدیم که چقدر زورش زیاد است، بازو دارد این هوا. اما در ایران هر آدم لاغر مردنی را می گذارند مدیر بشود. خارجی‌ها خیلی پر زور هستند و همه‌شان بادی میل دینگ کار می‌کنند. همین برج‌هایی که دارند نشان می‌دهد که کارگرهایشان چقدر قوی هستند و آجر را تا کجا پرت کرده‌اند.

ما اصلن ماهواره نداریم. اگر هم داشته باشیم؛ فقط برنامه‌های علمی آن را نگاه می‌کنیم. تازه من کانال‌های ناجورش را قلف کرده‌ام تا والدینم خدای نکرده از راه به در نشوند. این آمریکایی‌ها بر خلاف ما آدم‌های خیلی مهربانی هستند و دائم همدیگر را بقل می‌کنند و بوس می‌کنند. اما در فیلم‌های ایرانی حتا زن و شوهرها با سه متر فاصله کنار هم می‌نشینند. همین کارها باعث شده که آمار تلاغ روز به روز بالاتر بشود.

در اینجا اصلن استعداد ما کفش نمی‌شود و نخبه‌های علمی کشور مجبور می‌شوند فرار مغزها کنند. اما در خارج کفش می‌شوند. مثلاً این "بیل گیتس" با اینکه اسم کوچکش نشان می‌دهد که از یک خانواده‌ی کارگری بوده، اما تا می‌فهمند که نخبه است به او خیلی بودجه می‌دهند و او هم برق را اختراع می‌کند. پسر همسایه‌مان می‌گوید اگر او آن موقع برق را اختراع نکرده بود؛ شاید ما الان مجبور بودیم شب‌ها توی تاریکی تلویزیون تماشا کنیم.

از نظر فرهنگی ما ایرانی‌ها خیلی بی‌جمبه هستیم. ما خیلی تمبل و تن‌پرور هستیم و حتی هفته‌ای یک روز را هم کلاً تعطیل کرده‌ایم. شاید شما ندانید اما من خودم دیشب از پسر همسایه‌مان شنیدم که در خارج جمعه‌ها تعطیل نیست. وقتی شنیدم نزدیک بود از تعجب شاخدار شوم. اما حرف‌های پسر همسایه‌مان از بی بی سی هم مهمتر است.
ما ایرانی‌ها ضاتن آی کیون پایینی داریم. مثلن پدرم همیشه به من می‌گوید "تو به خر گفته‌ای زکی". ولی خارجی‌ها تیز هوشان هستند. پسر همسایه‌مان می‌گفت در آمریکا همه بلدند انگلیسی صحبت کنند، حتا بچه کوچولوها هم انگلیسی بلدند. ولی اینجا متعسفانه مردم کلی کلاس زبان می‌روند و آخرش هم بلد نیستند یک جمله‌ی ساده مثل I lav u بنویسند. واقعن جای تعسف دارد.

این بود انشای من

درهم

زندگی پس از مرگ

رئیس: شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارید؟

كارمند: بله!

رئیس: خوب است. چون ساعتی پیش پدربزرگتان به اینجا آمده و می‌خواهد شما را ببیند، همان که دیروز برای شركت در مراسم تشییع جنازه اش مرخصی گرفته بودید.

اشتباه موردی

كارمندی به دفتر رئیس خود می‌رود و می‌گوید: «معنی این چیست؟ شما 200

دلار كمتر از چیزی كه توافق كرده بودیم به من پرداخت كردید.»

رئیس پاسخ می دهد: «خودم می‌دانم، اما ماه گذشته كه 200 دلار بیشتر به تو پرداخت كردم هیچ شكایتی نكردی.»

كارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد: «درسته، من معمولا از اشتباه های

موردی می گذرم اما وقتی تکرار می شود وظیفه خود می دانم به شما گزارش

كنم.»

تصمیم قاطع مدیریتی

روزی مدیر یكی از شركت های بزرگ در حالیكه به سمت دفتر كارش می رفت چشمش به جوانی افتاد كه در راهرو ایستاده بود و به اطراف خود نگاه میكرد. جلو رفت و از او پرسید: «شما ماهانه چقدر حقوق دریافت می‌كنی؟»

جوان با تعجب جواب داد: «ماهی 2000 دلار.»

مدیر با نگاهی آشفته دست به جیب شد و از كیف پول خود 6000 دلار را در

آورده و به جوان داد و به او گفت: «این حقوق سه ماه تو، برو و دیگر اینجا

پیدایت نشود، تو اخراجی ! ما به كارمندان خود حقوق می‌دهیم كه كار كنند نه اینكه یكجا بایستند و بیكار به اطراف نگاه كنند.»

جوان با خوشحالی از جا جهید و به سرعت دور شد. مدیر از كارمند دیگری كه

در نزدیكیش بود پرسید: «آن جوان كارمند كدام قسمت بود؟»

كارمند با تعجب از رفتار مدیر خود به او جواب داد: «او پیك پیتزا فروشی

بود كه برای كاركنان پیتزا آورده بود.»

نکته:

برخی از مدیران حتی كاركنان خود را در طول دوره مدیریت خود ندیده و آنها

را نمی‌شناسند. ولی در برخی از مواقع تصمیمات خیلی مهمی را در باره آنها

گرفته و اجرا می‌كنند.

مصاحبه شغلی

در پایان مصاحبه شغلی برای استخدام در شركتی، مدیر منابع انسانی شركت از مهندس جوان صفر كیلومتر ام آی تی پرسید: « برای شروع كار، حقوق مورد انتظار شما چیست؟»

مهندس گفت: «حدود 75000 دلار در سال، بسته به اینكه چه مزایایی داده شود.»

مدیر منابع انسانی گفت: «خب، نظر شما درباره 5 هفته تعطیلی، 14 روز

تعطیلی با حقوق، بیمه كامل درمانی و حقوق بازنشستگی ویژه و خودروی شیك و مدل بالا چیست؟»

مهندس جوان از جا پرید و با تعجب پرسید: «شوخی می‌كنید؟ »

مدیر منابع انسانی گفت: «بله، اما یادت باشه اول تو شروع كردی.


*************************

Don't copy if you can't paste

 

از یك استاد سخنور دعوت بعمل آمد كه در جمع مدیران ارشد یك سازمان ایراد سخن نماید. محور سخنرانی در خصوص مسائل انگیزشی و چگونگی ارتقاء سطح روحیه كاركنان دور میزد
استاد شروع به سخن نمود و پس از مدتی كه توجه حضار كاملا به گفته هایش جلب شده بود، چنین گفت: "آری دوستان، من بهترین سالهای زندگی را در آغوش زنی گذراندم كه همسرم نبود..."
ناگهان سكوت شوك برانگیزی جمع حضار را فرا گرفت! استاد وقتی تعجب آنان را دید، پس از كمی مكث ادامه داد: "آن زن، مادرم بود"
حاضران شروع به خندیدن كردند و استاد سخنان خود را ادامه داد...
-
-
-
تقریبا یك هفته از آن قضیه سپری گشت تا اینكه یكی از مدیران ارشد همان سازمان به همراه همسرش به یك میهمانی نیمه رسمی دعوت شد. آن مدیر از جمله افراد پركار و تلاشگر سازمان بود كه همیشه خدا سرش شلوغ بود.
او خواست كه خودی نشان داده و در جمع دوستان و آشنایان با بازگو كردن همان لطیفه، محفل را بیشتر گرم كند. لذا با صدای بلند گفت : "آری، من بهترین سالهای زندگی خود را در آغوش زنی گذرانده ام كه همسرم نبود!!!"
همانطوری كه انتظار میرفت سكوت توام با شك همه را فرا گرفت و طبیعتا همسرش نیز در اوج خشم و حسادت بسر میبرد. مدیر كه وقت را مناسب میدید،‌ خواست لطیفه را ادامه دهد، اما از بد حادثه، چیزی به خاطرش نیامد و هرچه زمان گذشت، سوءظن میهمانان نسبت به او بیشتر شد، تا اینكه بناچار گفت: "راستش دوستان، هر چی فكر میكنم نمیتونم بخاطر بیارم آن خانم كی بود!!!"

نتیجه اخلاقی:
Don't copy if you can't paste

 

**************************

 

 

همه چی از همه جا

روش تحقیق  اساسا چهار مرحله دارد :

      هر یک از این مراحل در نوبت خود بسیار مهم بوده و چنانچه یکی از این چهار مرحله از فرآیند تحقیق حذف شود و یا مرحله ای جا به جا شود تحقیق ارزش علمی خود را از دست خواهد داد.

     برای جلو گیری از اتلاف وقت شما دانشجوی عزیز در ادامه ی مطلب کاملا به شکل کاملا مشروح و کاربردی  به ذکر این موارد می پردازم....

 مراحل چهارگانه تحقيق در ايران


Ctrl+A
Ctrl+C
Ctrl+V
Ctrl+P

 

*******************

 

دموکراسی میگوید:رفیق حرفت را خودت بزن، نانت را من میخورم!
 
مارکسیسم میگوید:نانت را خودت بخور، حرفت را من میزنم!
 
فاشیسم میگوید:نانت را من میخورم، حرفت را هم من میزنم، تو فقط برای من کف بزن!
 
اسلام حقیقی میگوید:نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن، من برای اینم  که تو به حقت برسی!
 
اسلام دروغین میگوید:تو نانت را بیاور بده به ما، ما قسمتی از آن را جلویت میاندازیم و تو حرف بزن... اما حرفی را که ما میگوییم! 
  
                                                                                                           دکتر علی شریعتی

***********************

 

مديركل ، يكي از كارمندانش را به دفتر فر امي خواند و مي گويد : « راب ! توچند سال بيش تر نيست كه در اين شركت به كار مشغولي . يادت مي آيد كه نخست از دبيرخانه شروع كردي . يك هفته بعد ، به سمت مامور خريد ارتقا پيدا كردي . يك ماه پس از آن ، مدير اداره ي بازرگاني شدي . درست چهار ماه از آن تاريخ مي گذشت كه به معاون مديركل منصوب شدي . حالا زمان آن رسيده است كه من بازنشسته شوم . از تو مي خواهم كه مسئوليت مديركلي را بپذيري . آيا حرفي براي گفتن داري ؟ » راب ، پاسخ داد: متشكرم . مديركل گفت : متشكري ؛ فقط همين ؟ راب گفت : البته كه نه ، متشكرم پدر جان !
 
 
*********************
 
صبر (یک حکایت قدیمی)
 
شیخ به پاره ای از مریدانش دستور داد تا برای رسیدن به صبر، چهل روز در بیابان معتکف بشدندی، مریدان شوریده حال شدندی و از شیخ پرسیدندی که یا شیخ، راه دیگری هم برای به دست آوردن صبر موجود باشد؟ شیخ فرمود آری یک ساعت استفاده از اینترنت پر سرعت ایران.
    مریدان همی نعره ای کشیدندی و راه بیابان پیش گرفتندی .
 
 
*********************
 
تبلیغ ژیان
 
 
 
*********************
 
افراد مختلف چگونه فیل شکار می کنند؟
 
 
ریاضی دان ها :
ریاضی دان ها به آفریقا می روند، هر موجودی که فیل نیست را کنار می گذارند و سپس یکی از آنهایی که باقی مانده است را می گیرند. البته ریاضی دان های باتجربه، ابتدا سعی می کنند تا ثابت کنند حداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد، آنگاه به آنجا می روند.
استادان ریاضی، ابتدا ثابت می کنند که حداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد و سپس پیدا کردن و شکار آن را به عنوان تمرین برای دانشجویان باقی می گذارند.


کامپیوتردان ها:
دانشمندان علوم کامپیوتر، شکار فیل را از طریق اجرای الگوریتم زیر انجام می دهند:
1) برو به آفریقا.
2) از دماغه رود نیل(جنوبی ترین نقطه آفریقا) شروع کن.
3)به سمت شمال حرکت کن و هر منطقه را از غرب به شرق بپیما.
4) در هر گذر،
الف- هر حیوانی را که می بینی شکار کن.
ب- آن را با فیل مقایسه کن.
پ- اگر با هم برابر بودند کار تمام است، وگرنه به مرحله 3 برو.
برنامه نویسان باتجربه، ابتدا یک فیل را در قاهره(شمال آفریقا) قرار می دهند تا مطمئن شوند که الگوریتم فوق خاتمه می یابد.


مهندسان:
مهندسان به آفریقا می روند و به طور تصادفی حیوانات خاکستری رنگ را می گیرند و این کار را آنقدر ادامه می دهند تا یکی از حیواناتی که گرفته اند وزنش به اضافه یا منهای 15 درصد وزن یک فیلی که از قبل شناخته شده است، باشد.

اقتصاد دان ها:
اقتصاد دان ها فیل را شکار نمی کنند، بلکه اعتقاد دارند که اگر به فیل ها به قدر کافی پرداخت شود، خودشان، خودشان را شکار می کنند.


آمار دان ها:
آمار دان ها اولین حیوانی که آن را N بار ببینند شکار می کنند و اسم آن را فیل می گذارند.


مشاوران:
مشاوران، فیل شکار نمی کنند و اکثر آنها هرگز هیچ حیوانی شکار نکرده اند، اما برای مشاوره به صورت ساعتی به استخدام شکارچیان درمی آیند.
مشاوران تحقیق در عملیات(Operation Research) علاوه براین می توانند ارتباط بین اندازه کلاه شکار و رنگ گلوله را با کارایی راهبردهای(استراتژیهای) شکار فیل بسنجند، البته به شرط آنکه کس دیگری برای آنها فیل را تعریف بکند.


مدیران ارشد:
مدیران ارشد، سیاست کلی شکار فیل را بر اساس این فرض که فیل ها همانند موش ها ولی با صدایی بلندتر هستند، طرح ریزی می کنند.


وکلای حقوق:
وکلا فیل شکار نمی کنند ولی دور گله فیل ها می گردند و در مورد اینکه هر کدام از فضولاتی که روی زمین ریخته، متعلق به کدام فیل است بحث می کنند. البته اگر کسی آنها را استخدام کند می توانند بر اساس شکل و رنگ یکی از همان فضولات ثابت کنند که کل گله به موکلشان تعلق دارد.


فروشنده ها:
فروشنده ها فیل شکار نمی کنند، در عوض وقتشان را صرف فروش فیل هایی که هنوز شکار نشده اند می کنند و به مشتریان می گویند که فیل ها، دو روز قبل از شروع فصل آماده حمل خواهند بود.
فروشندگان نرم افزار، اولین حیوانی که شکار کردند را در اختیار مشتری قرار می دهند و صورتحسابی برای فیل به مشتری تسلیم می کنند.
فروشندگان سخت افزار، خرگوش می گیرند، آن را به رنگ خاکستری می کنند و سپس به عنوان فیل رومیزی Desktop Elephant به مشتری می فروشند.


معاونین بخش مهندسی، تحقیق و توسعه :
معاونین بخش مهندسی، تحقیق و توسعه خیلی سعی می کنند که فیل شکار کنند ولی کارمندانشان به آنها اطمینان می دهند که تمام فیل های موجود قبلاً شکار شده اند.


مامورین کنترل کیفیت:
مامورین کنترل کیفیت به فیل کاری ندارند بلکه به دنبال اشتباهات سایر شکارچیان می گردند.

**********************
 
برخی از شادی های مرسوم فوتبال ما
 
 
 

 
 

بخند ، زندگی جدی نیست

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614773638/image0hrh10.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614780680/N1006179_1694725.jpg

 

 

 

************************

 

 

 

عکسی از اوباما, کلینتون, بایدن و سایر اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در حال تماشای عملیات کشتن اسامه بن لادن به صورت زنده از طریق ماهواره

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614702212/xmn8jl.jpg

 

 

 

**************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614698188/thumbnail.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

عکس یادگاری خاندان سلطنتی انگلیس

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614740440/13044096661.jpg

 

 

 

*************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614745470/14409IMM744c7cf3ed42dc44b19e13e0b0c9fd51.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

خب اینم همون کلیپ دیروز که لینک دانلودشو اشتباه گذاشته بودم

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود کلیپ با حجم  ۱ و نیم مگابایت

 

 

 

**************************

 

 

 

کلیپ فضانوردان در حالت بی وزنی. جالبه

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۶ مگابایت

 

 

 

*************************

 

 

 

کسی که یه حرف درست میزنه بدون شک هزاربار حرف درست گوش داده

 

 

 

************************

 

 

بچه هه تا دیروز واسه باباش چشم-چشم-دو ابرو میکشید ، امروز شاخ و شونه میکشه

 

 

*********************

 

 

امروز
تو تاکسی بودیم، بعد راننده هه اومد از یه فرعی تو اصلی بپیچه به راست، از 5 نفر آدم تو ماشین 4 نفر سمت چپو نگاه کردن که ببینن ماشین میاد یا نه. تنها کسی که نگاه نکرد راننده بود!!! 
ا

 

 

 

*************************

 

 

این قدر از ترس این که شناسایی نشیم این ور و اون ور با اسم مستعار کامنت گذاشتیم اسم خودمونو یادمون رفته

 

 

***********************

 

 

 

اولین جلسه ی کلاس بود، استاد اسامی بچه ها را یکی یکی می خواند، رسید به اسم «بارانه». شخص مورد نظر را که پیدا کرد پرسید: واسه چی بارانه؟ دختر جواب داد: واسه اینکه روز تولدم بارون میومده ! برادر اهل دلی از ته کلاس گفت: خوبه اون روز آفتابی نبوده 

 

 

 

*************************

 

 

 

چرا نباید به رستوران ۵ ستاره بروید؟

 

 

 

س: چه میل دارید؟ آب میوه؟ سودا؟ شکلات؟ مایلو (شیر شکلات)؟ یا قهوه؟”
ج: لطفا یک چای”

 

س: “چای سیلان؟ چای گیاهی؟ چای بوش؟ چای بوش و عسل؟ چای سرد یا چای سبز؟”
ج: “سیلان لطفا”

 

س: “چه جور میل دارید؟ با شیر یا بدون شیر؟”
ج: “با شیر لطفا”

 

س: “شیر؟ پودر شیر یا شیر غلیظ شده؟”
ج: “شیر لطفا”

 

س: “شیر بز، شیر شتر یا شیر گاو؟”
ج: “لطفا شیر گاو.”

 

س: “شیر گاوهای مناطق قطبی یا شیر گاوهای آفریقایی؟”
ج: “فکر کنم چای بدون شیر بخورم.”

 

س: “با شیرین کننده میل دارید یا با شکر یا با عسل؟”
ج: با شکر.”

 

س: “شکر چغندر قند یا شکر نیشکر؟”
ج: “با شکر نیشکر لطفا”

 

س: “شکر سفید، قهوه ای یا زرد؟”
ج: “لطفا چای را فراموش کنید فقط یک لیوان آب به من بدهید”

 

س: “آب معدنی یا آب بدون گاز؟”
ج: “آب معدنی”

 

س:” طعم دار یا بدون طعم؟”
ج:” ترجیح میدم از تشنگی بمیرم”

 

 

 

 

***********************

 

 

 

ببخشید خانوم، می شه یه شماره کوچولو(!) داشته باشم ازتون یادگاری؟
- بله، شماره پام سی و هفته!
ا

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 به غضنفر میگن خدا رو میشناسی؟ میگه وقتی رفت و آمد نباشه از کجا بشناسم

 

 

 

************************

 

 

طرف دانشجو ترم آخره، یه فرم بهش دادن اینجوری پر کرده: ا
نام و نام خانوادگی : **** فرزند: سوم!!!!! دانشجوئه داریم؟؟؟

 

 

*********************

 

 

تو آرایشگاه بودم نشستم رو صندلی. مشتری به آرایشگر گفت تا حالا دوست دختر هم داشتی؟؟ آرایشگره گفت: متاسفانه نداشتم. و چه خوب هم که نداشتم !!! ا

 

 

 

**********************

 

 

 

بعضی ها حتی در سخت ترین شرایط هم به طلاق فکر نمیکنن. اما عده ای هم هستن که سر یه مسائل عجیبی میرن درخواست طلاق میدن. نمونه اش خاطره ای که دوستم برام تعریف کرد رو میزارم بخونید: ا

 

 

یه بار کارم افتاده بود توی یکی از دادسراهای ورامین برای یه چک که دیدم عریضه نویسه دلش رو گرفته قاه قاه میخنده، جویا شدم گفت: اون خانمه رو میبینی گفتم آره گفت اومده طلاق بگیره! گفتم خب اینکه خنده نداره، گفت دلیلش خنده داره! اومده به خاطر اینکه شوهرش زیاد میگوزه طلاق بگیره! هیچ عریضه نویسی هم نمیدونه چی بنویسه برای قاضی! ا
این هم معضلی هست برای خودش! ا

 

 

 

**********************

 

 

 


ا ۱۳ اردیبهشت ، روز جهانی خنده است

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6614767602/RIR05eclatderire.jpg

 

 

 


بخند ، زندگی جدی نیست

 

 

دکور جالب یک مغازه شلوار فروشی

 

دکور جالب یک مغازه شلوار فروشی

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609405430/21747_932.jpg

 

 

 

**************************

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609373238/2t4y35y.jpg

 

 

 

*****************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609375250/g24hg_34_.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609379274/gwhwh.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609380280/fgwqh.jpg

 

 

 

****************************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609590540/pic_20_515_.jpg

 

 

 

***************************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609589534/196.jpg

 

 

 

******************************

 

 

 

 

قبل و بعد از آرایش

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6609413478/if3ye0lkw2zf3mjd3d42.jpg

 

 

 

************************

 

 

دیدن پاریس رو از دست ندهید

 

 

يك پانوراماي فوق العاده زيبا از شهر پاريس مي تونيد با حركات موس از زاويه هاي مختلف ، اين شهر را ببينيد و لذت ببريد

 


http://www.gillesvidal.com/blogpano/paris.htm

 

 

 

************************

 

 

 معجزه آرد در التیام سوختگی ها

 

 

 

خانمي تعریف میکرد در حین آشپزی دستش میسوزد و از سوزش سوختگی فریاد میزند یک دوست ویتنامی سر میرسد و به او میگوید دستت را بمدت ده دقیقه در آرد فرو ببر و او همینکار را انجام میدهد و در کمال تعجب مشاهده میکند دستهایش حتی یک تاول هم نزده است و ان ویتنامی تعریف میکند پسری  در اتش سوزی گرفتار میشود  مردم برای نجاتش کیسه های ارد روی او میریزند بعد از خاموش کردن اتش ، می بینند ان پسر حتی تاول هم نزده است و در پایان داستان توصیه میکند همیشه یک کیسه ارد سفید در منزل داشته باشید و در یخچال نگهداری کنید. ارد سرد بهتر از ارد با دمای معمولی هست حتی برای زبان سوخته در اثر غذای داغ هم مفید است که زبان را ده دقیقه در ارد فرو کنید و سفارش میکند هنگام سوختگی اول دست خود را زیر شیر اب سرد نگیرید، بلکه بمدت ده دقیقه در ارد سرد فرو ببرید و یک معجزه را تجربه کنید

 

 

 

*************************

 

 

 

یک عدد نان سنگک، از دوره ی دویست تومانی، در فریزر مانده، کاملا سالم، بدون کپک، به بالاترین پیشنهاد فروخته می شود. قیمت پایه 300 تومان

 

 

 

***************************

 

 

 

کارشناس: و لذا شاهد هستیم که کاهش افزایش پیدا کرده
مجری تلویزیون: ؟؟؟؟!!! منظورتون این هست که کمتر شده؟
کارشناس: یعنی بیشتر کم شده
مجری: یعنی با کاهش رو به رو هستیم؟
کارشناس: نرخ کاهش افزایش یافته
مجری: ... بله ... ادامه بدیم ...
ا

 

 

 

**********************

 

 

 

الناز توی فیسبوکش نوشت: ا

 


امرو نشستم تو تاکسی
مرده گفت
میشه با تلفنتون یه زنگ بزنم
من اون لحظه خیلی به نظر زرنگ اومدم از نظر خودم که گفتم
بگید شماره تونو بگیرم
گفت ، گرفتم
موبایل خودش زنگ خورد
پیاده شد
دود از کله ی ابلهم بلند شد
به راننده گفتم
ما چقد ساده ایم به قرآن
راننده هه گفت : نخیر خانوم
شما ساده ای
ما نیستیم
بعله 

 

 

 

*********************

 

 

 

یارو با شلوار جین پاره و موهای فشن و خواهر و مادر خفن تر از خودش اومده خواستگاری خواهرم، میگه من می خوام همسر آیندم چادری باشه 

 

 

 

****************************

 

 

 

طرف سه ماهه رفته کانادا و برگشته اومده به من میگه الان چه ماهی از ساله

 

 

 

************************

 

 

 

پونصد تومان بهش دادم فالمو ميگيره ميگه آينده تاريكي در پيش داري! ميگم جدي ميگي؟؟؟ ميگه يه هزاري بده شايد يه روشنايي پيدا شه

 

 

 

 

پونصد تومن پول برقه . میخواد لامپای آیندرو روشن کنه

 

 

 

***********************

 

 

 

 

میری رستوران بین راهی دستشویی، میای بیرون یه نفر دنبالت میدوئه که آقا پولش!!! میگی آخه آقا جان این دستشویی هم کثیفه، هم چاهش گرفته، هم صابون نداره!!! یارو چنان داد و فریاد میکنه انگار دزد گرفته!!! آخر مجبور میشی پول رو بدی

 

 

 

 


باید بهش میگفت نخواستیم، گوهای مارو بده بریم

 

 

 

**************************

 

 

 

قبل از ١٢ بخوابيم ميگن مرغي، بعد از ١٢ بخوابيم ميگن جغدي، رأس ١٢ بخوابيم ميگن بمير بابا با اين سر وقت خوابيدنت... چه غلطي كنيم بالاخره؟

 

 

 

****************************

 

 

 

طرف با هزار بدبختی از خورد و خوراک زن و بچش زده پنجاه تومن جور کرده سر عقد بده به بچه برادرش اونوقت فامیلای دختره میخونن چرا بیشتر ندادی ؟ چرا ویلا ندادی ؟
فرهنگ کادو گرفتنه داریم ؟ شعر سر عقده داریم ؟

 

 

 

*****************************

 

 

 

از بس این رفیقامون وقتی ماشین مدل بالا میبینن، فحش خوار ومادر می کشن به صاحابش جرات نداریم مدل ماشینمونو عوض کنیم

 

 

 

 


پسر بنزه رو دیدی ؟؟؟ ای مادرشوووووووووو

 

 

 

*****************************

 

 

 

کلیپ

 

 

 

یکی از مصاحبه های صداوسیما که بعید میدونم از تلویزیون پخش شده باشه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

 

دانلود کلیپ با حجم  ۱ و نیم مگابایت

 

 

 

 

******************

 

 

 

دلهره در شهربازی - بازی مهیج

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۲ مگابایت

 

 

 

گیاه ترسو

 

 

 تاحالا گیاه ترسو دیدی؟! چون عکس متحرک هست و حجمش ۱ و نیم مگابایته فقط لینکشو میزارم روش کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6598056336/giahe_tarsoo.gif 

 

 

 

******************* 

 

 

 

 

بدون شرح

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6597613678/grwhwh.jpg

 

 

 

 

 

 

 

***********************

 

 

 

 

 

 

عکسی بسیار زیبا از یک برج. چون توی صفحه جا نمیشد لینکشو میزارم کلیک کنید. حجم ۱ مگابایت

 

 

 

 

 

 

 

 

http://s1.picofile.com/file/6597626756/wegwg.jpg

 

 

 

 

 

 

 

************************

 

 

 

 

 

توقف زمان

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6597647882/newspaper_man_615.gif

 

 

 

 

 

 

 

************************

 

 

 

 

 

 

مخصوص ماشینه تو خونه کار نمیکنه

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6597709254/3q2y2y.jpg

 

 

 

 

 

 

 

************************

 

 

 

 

 

 

کلیپ - منم میتونم انجام بدم

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

 

 

دانلود با حجم ۲ و نیم مگابایت

 

 

 

 

 

 

 

**********************

 

 

 

کدوم مسئله رو اول حل کنیم : اینکه به دخترامون یاد بدیم که هر پسری مزاحم نیست یا اینکه به پسرامون یاد بدیم که هر دختری فاحشه نیست؟

 

 

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 

 

 

تو قرن 21 وقتی میخوای از خودپرداز بانک پول بگیری باید از نفر قبلی بپرسی که کار میکنه؟ سیستم بانکداری هوشمند ایرانی

 

 

 

 

 

 

***********************

 

 

 

 

 

 

انقدر تعارف مي کنيم که طرفمونو به غلط کردن ميندازيم. فرهنگه داريم؟؟

 

 

 

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 

 

 

 

میری مغازه میگی آقا این خارجیه؟ میگه نه چینیه

 

 

 

 

 

 

 

خب شاید چون چین و روسیه از خودمونن

 

 

 

 

 

 

************************* 

 

 

 

 

 

 

 

دقیقا روز عروسيه غضنفر ، بهش خبر میدن بابات مرده ... ميگه ميبيني ان بازياي بابامو

 

 

 

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 

 

 

 

طرف اومده میگه آقا یه قلیون با طعم «انبه قهوه» بده. یارو فروشنده هه هم بر میگرده بهش میگه: خودتی! مگه خودت عمه نداری؟

 

 

 

 

 


آخه اینم شد طعم؟

 

 

 

 

 

 

 

*************************

 

 

 

 

 

 

 

[مسابقه تلفنی شبکه پنج]

 

 

 

 

 


مجری: تنها شاگرد ایرانی آلبرت اینشتین؟

 

 


شرکت کننده: میشه یه راهنمایی بکنید؟

 

 


مجری: پسرش هم زیاد میاد تو تلویزیون

 

 


شرکت کننده: ایرج نوذری؟

 

 

 

 

 

 

گذشته از اینکه جواب صحیح دکتر حسابی بود. اونجاش جالب بود که یکی زنگ در خونشونو زد! گفت عمو یه لحظه گوشی تا درو باز کنم!!!! پخش زنده ست داریم؟؟؟ 

 

 

 

 

 

 

 

 

************************

 

 

 

 

 

 

 

هنوز هم نمیدونم هر سالی که میگذره ، یکسال به عمرم اضافه میشه یا یکسال از عمرم کم میشه

 

 

 

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

 

 

 

 یه مغازه هست دور میدون ولی عصر یارو داد میزنه : امشب استثناءن همه اجناس این مغازه شده 2 تومن و 4 تومن ! 6 ماهه دارم از بغلش رد میشم هر شب داره همینو میگه

 

 

 

 

 

 

 

**************************

نمایشگاه‌های مد و آرایش در خیابان‌های تهران

 

خبرگزاری فارس ، روز ۸ اردیبهشت تصاویر دختران پایتخت رو با عنوان نمایشگاه مد و آرایش در خیابان های تهران ، منتشر کرد و نوشت: تابستان شروع نشده اما آوار لباس‌ها و مانتوهاي تنگ و كوتاه نشان از آغاز فاز جديد ناتوي فرهنگي دارد 


 چکیده مطلب: انگار موضوع مبارزه با بدحجابي فصلي شده و همه بهار و تابستان را فصل مبارزه با بدپوششي مي‌دانند. اين تصور غلط يك بار براي هميشه بايد از بين برود و مبارزه با معضل بدپوششي در تمام فصول سال به اجرا درآيد

 

اين روزها دوباره خيابان‌هاي شهر به نمايشگاه مد و آرايش تبديل شده است و مردم از اين وضعيت ناراحت و نگران هستند. البته اين روزها هواي تهران خيلي هم تابستاني و داغ نشده است اما بدحجاب‌ها با خيال راحت در خيابان‌ها جولان مي‌دهند و ارزش‌ها و اصول اخلاقي و اسلامي را به تمسخر مي‌گيرند.

 

اين روزها هرروز شاهد كوتاهتر شدن و تنگ شدن لباس‌ها هستيم، فقط كافي است براي خريد لباس به فروشگاه‌هاي لباس مراجعه كنيد، امكان پيدا كردن لباسي ساده كه خيلي باعث جلب توجه نشود، كار آساني نيست. اين موضوع دغدغه جديد خانواده‌هاست

 

بدون ترديد رعايت حجاب و عفاف يك مسئله كاملا قانوني، شرعي و از ضروريات دين است و از سويي ديگر بي‎حجابي و بدحجابي در قانون جرم است.

 

در ماده 638 قانون مجازات اسلامي آماده است هركس عملاً در انظار، اماكن عمومي و معابر تظاهر به عمل حرامي كند علاوه بر كيفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه يا 74 ضربه شلاق جريمه مي‌شود و اگر مرتكب عملي شود كه نفس آن عمل داراي كيفر نباشد ولي عفت عمومي را جريحه‎دار كند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه يا 74 ضربه شلاق محكوم مي شود.

 

بر اساس بندي از قانون مجازات‌هاي اسلامي مصوب سال 1365 (قانون نحوه رسيدگي به تخلفات مجازات فروشندگان لباس‌هايي كه استفاده از آنها در ملأ عام خلاف شرع بوده و يا عفت عمومي را جريحه‎دار مي‌كند) نحوه مجازات توليد كنندگان، وارد كنندگان، توزيع كنندگان و استفاده كنندگان لباس‌هاي غيرشرعي اول تذكر و ارشاد، دوم توبيخ و سرزنش، سوم تهديد، چهارم تعطيلي محل كسب به مدت سه تا 6 ماه براي فروشندگان و توزيع كنندگان البسه و جريمه نقدي براي وارد كننده و توليد كننده و 10 تا 20 ضربه شلاق يا جريمه نقدي براي استفاده كننده از البسه غيرشرعي است.

 

اين روزها دوباره بد پوششي و بدحجابي جامعه را مبتلا كرده است و مردم از مسئولان و نيروي انتظامي مي‌خواهند اقدامي قاطع و بلندمدت را در دستور كار قرار دهند. هرچند پيش از اين اعلام شده بود كه بدحجابي در جامعه كاهش يافته است، اما اين خبر در زمستان مطرح شده بود كه بدحجاب‌ها به خاطر سرماي هوا فرصت عرض اندام ندارند.

 

بايد براي گسترش عفاف و حجاب چاره‌اي اساسي انديشيد و درمان‌هاي مقطعي را كنار گذاشت، موضوع حجاب را بايد فراتر از جلسات و تشريفات اداري نگريست

 



عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595209254/25_9002076056_L600.jpg

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595185110/2_9002076801_L600.jpg

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595187122/3_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595188128/4_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595190140/5_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595191146/7_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595192152/10_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595193158/11_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595195170/13_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595198188/14_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595199194/15_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595202212/16_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595204224/18_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595205230/19_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595208248/24_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595210260/25_9002076801_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595211266/26_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595213278/30_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595214284/31_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595215290/32_9002076056_L600.jpg

 

 

http://s1.picofile.com/file/6595217302/35_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595218308/40_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595221326/44_9002076056_L600.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595184104/r9qhsv768sp13qocohf.jpg

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595219314/43_9002076056_L600.jpg

 

نمایشگاه‌های مد و آرایش در خیابان‌های تهران

 

خبرگزاری فارس ، روز ۸ اردیبهشت تصاویر دختران پایتخت رو با عنوان نمایشگاه مد و آرایش در خیابان های تهران ، منتشر کرد و نوشت: تابستان شروع نشده اما آوار لباس‌ها و مانتوهاي تنگ و كوتاه نشان از آغاز فاز جديد ناتوي فرهنگي دارد 

 

 




 چکیده مطلب: انگار موضوع مبارزه با بدحجابي فصلي شده و همه بهار و تابستان را فصل مبارزه با بدپوششي مي‌دانند. اين تصور غلط يك بار براي هميشه بايد از بين برود و مبارزه با معضل بدپوششي در تمام فصول سال به اجرا درآيد

 

اين روزها دوباره خيابان‌هاي شهر به نمايشگاه مد و آرايش تبديل شده است و مردم از اين وضعيت ناراحت و نگران هستند. البته اين روزها هواي تهران خيلي هم تابستاني و داغ نشده است اما بدحجاب‌ها با خيال راحت در خيابان‌ها جولان مي‌دهند و ارزش‌ها و اصول اخلاقي و اسلامي را به تمسخر مي‌گيرند.

 

اين روزها هرروز شاهد كوتاهتر شدن و تنگ شدن لباس‌ها هستيم، فقط كافي است براي خريد لباس به فروشگاه‌هاي لباس مراجعه كنيد، امكان پيدا كردن لباسي ساده كه خيلي باعث جلب توجه نشود، كار آساني نيست. اين موضوع دغدغه جديد خانواده‌هاست

 

بدون ترديد رعايت حجاب و عفاف يك مسئله كاملا قانوني، شرعي و از ضروريات دين است و از سويي ديگر بي‎حجابي و بدحجابي در قانون جرم است.

 

در ماده 638 قانون مجازات اسلامي آماده است هركس عملاً در انظار، اماكن عمومي و معابر تظاهر به عمل حرامي كند علاوه بر كيفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه يا 74 ضربه شلاق جريمه مي‌شود و اگر مرتكب عملي شود كه نفس آن عمل داراي كيفر نباشد ولي عفت عمومي را جريحه‎دار كند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه يا 74 ضربه شلاق محكوم مي شود.

 

بر اساس بندي از قانون مجازات‌هاي اسلامي مصوب سال 1365 (قانون نحوه رسيدگي به تخلفات مجازات فروشندگان لباس‌هايي كه استفاده از آنها در ملأ عام خلاف شرع بوده و يا عفت عمومي را جريحه‎دار مي‌كند) نحوه مجازات توليد كنندگان، وارد كنندگان، توزيع كنندگان و استفاده كنندگان لباس‌هاي غيرشرعي اول تذكر و ارشاد، دوم توبيخ و سرزنش، سوم تهديد، چهارم تعطيلي محل كسب به مدت سه تا 6 ماه براي فروشندگان و توزيع كنندگان البسه و جريمه نقدي براي وارد كننده و توليد كننده و 10 تا 20 ضربه شلاق يا جريمه نقدي براي استفاده كننده از البسه غيرشرعي است.

 

اين روزها دوباره بد پوششي و بدحجابي جامعه را مبتلا كرده است و مردم از مسئولان و نيروي انتظامي مي‌خواهند اقدامي قاطع و بلندمدت را در دستور كار قرار دهند. هرچند پيش از اين اعلام شده بود كه بدحجابي در جامعه كاهش يافته است، اما اين خبر در زمستان مطرح شده بود كه بدحجاب‌ها به خاطر سرماي هوا فرصت عرض اندام ندارند.

 

بايد براي گسترش عفاف و حجاب چاره‌اي اساسي انديشيد و درمان‌هاي مقطعي را كنار گذاشت، موضوع حجاب را بايد فراتر از جلسات و تشريفات اداري نگريست






نظر شما چیست؟





عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595209254/25_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595185110/2_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595187122/3_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595188128/4_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595190140/5_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595191146/7_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595192152/10_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595193158/11_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595195170/13_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595198188/14_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595199194/15_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595202212/16_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595204224/18_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595205230/19_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595208248/24_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595210260/25_9002076801_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595211266/26_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595213278/30_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595214284/31_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595215290/32_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595217302/35_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595218308/40_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595221326/44_9002076056_L600.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595184104/r9qhsv768sp13qocohf.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6595219314/43_9002076056_L600.jpg

 

 

اگه همسرتون خوابیده باشه رو مبل، شما چکار میکنید؟

 

اگه همسرتون خوابیده باشه رو مبل، شما چکار میکنید؟

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

 

 

 

 

دانلود کلیپ با حجم 3 مگابایت 

 

 

 

 

 

****************** 

 

 

 

 

 

احمد خاتمی: برای حل مسأله حجاب باید خون ریخته شود 

 

 

 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

 

 

 

آفتاب نیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جلسه‌ای با حضور طلاب در پاسخ به سوال یکی از حضار که گفته بود در شهر قم افراد بد حجاب آزادانه در شهر می‌گردند و هنگامی که از نیروی انتظامی پرسیده می‌شود چرا به وظیفه خود عمل نمی‌کند، می‌گویند ما دستوری برای این کار نداریم، اظهار داشت: هیچ یک از مسئولان به فکر حل کردن و پیدا کردن راه حل برای این مشکل نبوده و به نظر می رسد دیگر با کار فرهنگی نمیتوان جلوی بدحجابی در جامعه را گرفت و فکر می کنم برای حل این مسئله باید خون های پاکی ریخته شود تا این معضل از جامعه ما ریشه کن شود 

 

  

 

 

*************** 

 

 

 

 

محرومیت از مدرسه به جرم زیبایی 

 

 

 

 

 

یک دختر ۱۹ ساله پاکستانی مقیم ایتالیا به جرم زیبایی از رفتن به مدرسه از سوی والدینش بازماند 

 

 

 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6580505030/t423y.jpg

 

 

 

به گزارش برنا به نقل از پایگاه خبری النسیج ، یک خانواده پاکستانی مقیم ایتالیا دخترخود را به دلیل زیبا بودنش ازرفتن به مدرسه بازداشتند. اما با وساطت کنسولگری پاکستان، اتحادیه های صنفی و پلیس این دختر ۱۹ به مدرسه بازگشت. 

 

 

در همین راستا، رسانه های ایتالیا اعلام کردند که این دختر پاکستانی بسیارزیباست و والدین وی به دلیل ترس از اینکه زیبایی وی ممکن است نظر جوانان ایتالیایی را جلب کند،مانع ادامه تحصیل وی در مقطع دبیرستان شدند. 

 

والدین وی قصد دارند دختر آنها با یک جوان پاکستانی ازدواج کند به همین دلیل دوست ندارند نظر هیچ جوان ایتالیایی نسبت به وی جلب شود. 

ولی پلیس و اتحادیه های صنفی پس از گفتگو با خانواده وی برای راضی کردن آنها نسبت به این مساله، این دختر پاکستانی پس ازمدتها غیبت به دبیرستان خود بازگشت. 

 

گفتنی است که والدین وی به شرط اینکه وی به هنگام رفتن به مدرسه پوشش کامل داشته باشد، راضی به رفتن وی به مدرسه شدند. 

 

 

 

 

***************** 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6580266596/efgegwg.jpg 

 

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6580339034/jejkk.jpg 

 

 

 

 

********************* 

 

 

 

 

ناصر حجازی در مصاحبه مجدد با وبسایت شخصی اش: چطور دخالت سیاسیون در ورزش عیب نیست اما صحبت از مشکلات جامعه ایراد دارد؟

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

   

 

در کشوری که می گویند آزادی بیان و انتقادپذیر است، نباید از حرف های من ناراحت شوند. چند سالیست که سیاستمداران وارد عرصه ورزش شده اند و برای گرفتن پست و مقام سر و دست می شکنند و حال می بینید که چه بر سر ورزش ما آمده است. چطور دخالت آنها در ورزش عیب نیست اما صحبت از مشکلات جامعه از یک چهره ورزشی که خود از جنس مردم است و سالها در کنار آنها با عشق زندگی کرده ، ایراد دارد؟ 

 

 

 

 

****************** 

 

 

 

 

محمد رضا گلزار با دستمزد یک میلیارد تومانی به قهوه تلخ می‌آید 

 

 

پارس توریسم: محمدرضا گلزار قراردادی میلیاردی با دفتر تولید سریال «قهوه تلخ» (برادران آقاگلیان) امضا کرده و قرار است امسال در دو فیلم سینمایی این تهیه کننده و چند قسمت از مجموعه ویدیویی مذکور بازی کند. گویا او در قسمت‌های پایانی این سریال که اواخر تابستان یا پاییز امسال ضبط خواهد شد، مقابل دوربین می‌رود. همانطور که در برنامه 7 نیز عنوان شد گلزار اسپانسر با رقمی در حدود 3میلیارد را جذب دفتر تهیه کننده قهوه تلخ کرده است. 

 

 

 

 

*********************** 

 

 

 

 

به زمانی رسیدیم که دیگر بنی آدم ابزار یکدیگرند.... ا 

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

تا وقتی مجردی هرکی بهت میرسه میگه تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی؟ وقتی ازدواج کردی هرکی بهت میرسه میپرسه تو که همه چی داشتی واسه چی ازدواج کردی؟

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

 

 همسر کارلوس کروش(سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) در تهران

 

  

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6580515090/FER_0462.jpg 

 

 

 

 

********************* 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6580542252/atl6wsbqbu5l0xuism3.jpg 

 

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6580543258/1x61errgui93hjf6gmpy.jpg 

 

 

 

 

 ******************** 

 

 

 

 

این روزها کسی به خودش زحمت نمی دهد یک نفر را کشف کند, زیبایی هایش را بیرون بکشد …تلخی هایش را صبر کند… آدم های امروز، دوستی های کنسروی می خواهند؛ یک کنسرو که فقط درش را باز کنند بعد یک نفر شیرین و مهربان از تویش بپرد بیرون و هی لبخند بزند و بگوید حق با توست 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

 

امروز پشت یه ماشین یه کاغذ چسبونده بود
: به این مضمون 

 

 

مدل ۶۵ 


فوری فروشی 


زیر قیمت 

 

 

خواستم برم سرمو بزارم رو شونه ماشینه با هم گریه کنیم
همه چیمون عین هم دیگه بود 

 

 

 

 

********************* 

 

  

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6580561366/y3y3.jpg 

 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

وقتی عصبانی هستید مواظب حرف زدنتان باشید
عصبانیت شما فروکش خواهد کرد
ولی حرفهایتان یک جایی باقی می مانند
برای همیشه…
ا

 

 

 

 

************************ 

پسر عنکبوتی 3 ساله شمال ايران

آیا در شهر صومعه‌سرا پسر عنکبوتی را دیده‌اید؟ آیا اصلا حرفی در این باره شنیده‌اید؟ آیا اطلاعاتی در این مورد دارید؟

 

به گزارش سوما نیوز، فرید ملک ‌جهان، کودک خردسالی که هنوز به سن ۳ سالگی نرسیده و خیلی‌ها او را با نام «پسر عنکبوتی» می‌شناسند در روز جمعه ۲۶ فروردین سال ۹۰ در یک اقدام جالب و بی سابقه از یک میله به ارتفاع ۹ متر صعود کرد. جالب توجه است که وی در این صعود از هیچ ابزارکمکی استفاده نکرده است.

 

فرید برای اولین بار در سن ۱۵ ماهگی با بالا رفتن از یک کرکره ۴ متری به نام پسر عنکبوتی معروف شد. گفتنی است پدر و مادر فرید از اینکه پسرشان با داشتن سن کم و بدون هیچ واهمه‌‌ای قادر به انجام این کار است به او افتخار می‌کنند و ناراحتیشان این است که در وهله اول هیچ باشگاه صخره نوردی شرایط مناسب برای پذیرش فرزندشان را دارا نیست و در وهله دوم به جای اینکه مسئولین ورزش شهرستان به دنبال شکوفا کردن استعداد این خردسال صومعه‌سرایی باشند تا بتواند برای شهر افتخار آفرینی کند، پدر و مادرش به دنبال راه حلی از یک سازمان به سازمان دیگر می‌روند.

 

لازم به ذکر است والدین پسر عنکبوتی در حال پیگیری راهی هستند که بتوانند این خردسال مستعد را به عنوان کوچکترین صعود کننده در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند.

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91696_166.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91697_410.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/2/6/91698_755.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

کارت عروسی خلاقانه

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588873238/ebhwrhwh.jpg

 

 


عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588872232/14402IMMIMG_3430.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

کمر باریک ترین زن جهان

 

 

عکس متحرک و دارای حجم ۲ و نیم مگابایت - روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

http://s1.picofile.com/file/6588876256/thin_girl.gif

 

 

 

********************

 

 

 

بازتاب بین المللی ممنوعيت تبليغات داروهای جنسي در داروخانه های ایران

 


برخي رسانه هاي خارجي به نامه اخير مدير كل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به وزارت بهداشت براي جلوگيري از تبليغ كالاهاي جنسي در داروخانه ها توجه نشان داده اند.

 

به گزارش عصر ايران روزنامه " يديوت آحارونوت " اسراييل با اشاره به اين مساله در مطلبي با عنوان " جنگ ايران با كاندوم "(!) ، مي نويسد : عليرضا كريمي مدير كل دفترتبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در مصاحبه اي با خبرگزاري فارس داروخانه هايي را كه اقدام به تبليغ محصولات جنسي به صورت آشكار مي كنند را تهديد به برخورد قضايي و حتي تعطيلي كرد.

 

روزنامه تايمز هند هم به مصاحبه راديو فردا با يك مدير داروخانه در تهران اشاره مي كند و از قول اين فرد مي نويسد كه : ما در اين تبليغات به عرضه داروهاي ضد بارداري و يا داروهاي تحريك كننده ميل جنسي مي پردازيم و تبليغات اين محصولات نه تنها مضر نيست بلكه در واقع در حكم آموزش استفاده از آنها به خريداران است

 

روزنامه القدس العربی چاپ لندن هم در مطلبی با عنوان " یک مقام مسئول ایرانی تبلیغات تولیدات جنسی در داروخانه ها را ممنوع کرد" نوشت: یک مقام ارشد در کابینه ایران خواستار ممنوعیت تبلیغات تولیدات جنسی مانند کاندوم و داروهای رفع ناتوانی جنسی در داروخانه ها شد.

 

وی در نامه ای خطاب به وزارت بهداشت ایران نوشت: به رغم اینکه قانون این موارد را منع کرده ولی انواع بسیاری از آگهی ها و تبلیغات در زمینه مسائل جنسی که غیراسلامی، غیراخلاقی و شنیع هستند؛ وجود دارند.

 

روزنامه القدس العربی اضافه می کند: در ایران، کاندوم، قرص های جلوگیری از بارداری و اشکال متنوعی از داروهای بیماری های جنسی به صورت علنی در داروخانه ها و فروشگاه های عمومی در پایتخت (تهران) به فروش می رسند.

 

همچنین مقامات ایرانی به دلیل دینی بودن حکومت این کشور و محدودیت های اجتماعی، با تبلیغات شفاف و صریح برای هر گونه تولید دارویی جنسی حتی اگر مصرف آن به دلیل مسائل پزشکی باشد؛ مخالف هستند.

 

 

مقام ایرانی چه گفته بود؟

 

مديركل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اخیراً در گفت و گو با خبرگزاری فارس ، از ارسال نامه اي به وزارت بهداشت براي جلوگيري از انجام "تبليغات غيراخلاقي، جنسي و شنيع " در داروخانه هاي سطح كشور خبر داده بود.

 

عليرضا كريمي گفته است: با وجودي كه داروخانه ها، يك مكان عمومي محسوب مي شوند و براساس قانون تبليغات كشوري انجام تبليغات غيراخلاقي كه حريم هاي شرعي و عرفي جامعه را رعايت نكند، ممنوع است اما متأسفانه شاهد انواع و اقسام "تبليغات شنيع و غير خلاقي " به صورت كاملا آزاد و بدون قيد و شرط در داروخانه ها هستيم. در حال حاضر انواع تبليغات رنگي و بي شرمانه براي تبليغ كالاهاي "جنسي " به صورت علني و آزادانه در سطح داردخانه هاي كشور انجام مي شود و اگر جلوي اين رويه غيراخلاقي گرفته نشود، مشخص نيست كه در آينده بانيان اين گونه از تبليغات به چه سبك و شيوه هاي جديدي براي تبليغ اين قبيل لوازم آرايشي و زيبايي روي خواهند آورد.

 

وی همچنین متذکر شده است: در صورتي كه وزارت بهداشت با اين رويه غيرقانوني و غيراخلاقي داروخانه ها برخورد لازم و قانوني را نكند، دفتر تبليغات مجبور خواهد شد از طريق مراجع قضايي و انتظامي اين تخلف را پيگيري كند و در صورت تكرار، امكان پلمب شدن امكاني كه مرتكب اين شيوه تبليغات غيرقانوني شده اند، وجود دارد

 

 

 

 

*********************

 

 

 

همین چند ساعت پیش... ! تصویر ارسالی از ناسا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588879274/nhaQF.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

 بی بند و باری در برخی از مناطق آزاد کشور

 

 

 

چکیده خبر: برخی شاهدان عینی در این مناطق مطالبی را عنوان می کنند که شاید برای بسیاری از مردم که در خصوص نحوه فعالیت این مناطق آگاهی چندانی ندارند، در حد فاجعه باشد. آن هم در کشوری که مهم ترین شاخصه آن تمایز فرهنگی با سایر کشورهای اسلامی است.
در یکی از تبلیغات یکی ازهتل های یکی از مناطق آزاد جنوب کشور، تصاویری از زنان و مردان تایلندی منتشر شده است که دراین هتل و شاید برخی هتل های دیگر، ماساژ میهمانان را بر عهده دارند. تا اینجای کار مشکلی نیست اما اگر شنیده شود که در صورت تمایل می توان ماساژورهای زن و مرد، ماساژ غیر همجنس خود را به عهده بگیرند چه می توان گفت؟ 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588885310/1966_410.jpg

 

 

اتفاقات بسیاری در این مناطق رخ می دهد که برخی مسئولان آن ها را در قالب جذب گردشگر و سرو برخی خوراکی ها و نوشیدنی ها را برای غیر ایرانی ها توجیه می کنند. یعنی خارجی ها می توانند در هتل های ایران مشروب میل بفرمایند و عکس یادگاری هم بگیرند.
نکته قابل ذکر در اینجا این است که آیا مناطق آزاد جزو مرزهای ایران اسلامی به شمار نمی روند؟ آیا تنها منطقه آزاد بودن برای به معنای آزاد بودن از انجام حرام و حلال خداوند کافی است؟ آیا مسوولان گردشگری کشور با علم به اینکه در این مناطق واقعا چه می گذرد این گونه در خصوص فعالیت های اسلامی دراین مناطق سخن می گویند؟ یا جریان دیگری نیز هست؟

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588884304/1965_363.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588888328/11852_332.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

اقدام عجیب یک دانشگاه در برخورد با بد حجابی ! ا 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588893358/46498_585.jpg

 

 

مسئولین دانشگاه هرمزگان در اقدامی جدید روش عجیبی را برای برخورد با افراد بد حجاب در دانشگاه اتخاذ کرده اند. به گزارش خبرگزاری سایوک به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند! قرار گرفتن کارت دانشجویی در بر روی شیشه اتاقک به گونه ای است که تمام مشخصات شخصی این دانشجویان در مقابل دیدگان تمام دانشجویان قرار می گیرد. نکته قابل توجه آنکه نه تنها این اقدام تاثیر مثبتی بر نحوه پوشش دانشجویان نداشته است بلکه با بوجود آوردن وجهه ی بسیار بد در موضوع مقابله با بی حجابی موجبات سوئ استفاده ی برخی افراد سودجو را فراهم کرده است. این اقدان عجیب و نسنجیده مسئولین حراست این دانشگاه نه تنها به رعایت شئونات کمکی کرده بلکه حواشی مختلفی را هم با خود به دنبال داشته است که می توان از سوء استفاده ی برخی افراد سودجو نسبت به مشخصات نمایان شده ی دانشجویان به عنوان یکی از نمونه های این تبعات منفی نام برد

 

 

 

******************

 

 

 

من از مرگ نمی‌ترسم، من از چیزهایی می‌ترسم که در کامپیوترم پیدا خواهند کرد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6588894364/3t3ty.jpg

 

 

 

 

***********************

همه چی از همه جا

نداشتن پول درمان و رها کردن بیمار در خیابان 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6573798788/aw.jpg 

 

 

 

 

مشرق نیوز: یک بیمارستان دو فرد بیمار را بدلیل نداشتن پول درمان سوار بر خودروی خود روی آمبولانس و آنها را در خیابان رها میکند . چند روز پیش اهالی یک منطقه با اطلاع دادن به کلانتری محل از 2 بیماری خبر دادند که کنار اتوبان خلیج فارس بعد از پل شهید کاظمی و در زمین های کشاورزی آن حوالی رها شده اند .
پی گیری از افراد حاضر در محل مشخص کرد که یک دستگاه آمبولانس مزدا خاکی رنگ با سه سر نشین 2 بیمار را با وضعیت کاملا نامناسب در کنار جاده رها کرده اند . این دو بیمار که یکی از آنها داری شکستگی پا و عفونت و دیگری دارای سوختگی بوده اند در بیمارستان بستری بودند که به علت نداشتن پول کافی برای ادامه درمان به این مکان منتقل شده اند 

 

 

 

  

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6574158948/aw1.jpg 

 

 

 

 

 

************************  

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6573885310/gwgwh.jpg 

 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

 

 

حامد بهــــداد در کنار برادرش، حسام بهــــداد 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6573943658/hamedandhesam01.jpg 

 

 

 

 

 

 ********************  

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6576313878/superbe_monica_bellucci.jpg 

 

 

 

 

 مونیکا بلوچی ستاره مشهور ایتالیایی در مقابل بهروز وثوقی در لوکیش فیلم جدید بهمن قبادی – مونیکا بلوچی در جدیدترین فیلم بهمن قبادی کارگردان ایرانی نقش زنی ایرانی را بازی می کند 

 

 

 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6576310860/monica_bellucci_bahman_ghob.jpg 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6576315890/monica_bellucci_bahman_ghobadi_celebfa_8.jpg 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6576316896/Monica_Bellucci_1.jpg 

 

 

  

 

 

*************************** 

 

 

 

 

 

جنین 8 هفته ای انسان

 

 

عکس 1 

 

 

عکس 2 

 

  

 

 

***************** 

 

 

 

 

حالم بد است... ا 

  

 

 

 

حالم بد است ... حالم بد است ای مردم ....، حالم بد است... حالم بد است.. از رفتارهایتان حالم بد است ، از طرز رانندگیتان ، از صفهای صد شاخه تان ، از هجوم تاتارگونه تان به جعبه خرما یا شیرینی خیرات شده ، از برخورد و نگرش تان نسبت به جنس مخالف ، از داشتن غیرتهای بی مورد راجع به خواهر و مادرتان و بی غیرتی محض راجع به عزیزان دیگران ، از تحلیلهای سیاسی و اقتصادیتان در تاکسی ، از رد و بدل کردن بلوتوث های غیر اخلاقی ، از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران ، از آشغال ریختنتان در خیابان ، از قابلیتتان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل ، از بی تفاوتیتان نسبت به خونهای ریخته شده بر کف خیابان ، از عملهای زیبائی ، از یکی نبودن حرف و عملتان ، از تعارفهای بی موردتان ، از غیبت کردنهای کثیرتان ، از تغییر نظرهای یک ساعته تان ، از بی تفاوتیتان نسبت به کودکان کار ، از جو حاکم بر ورزشگاه هایتان ، از مرگ بر گفتنها و درود فرستادنهای بی پشتوانه تان ، از عشقهای یک شبه تان ، از انتخاب دوست پسرتان بر مبنای نوع خودرواش ، از چاپیدن یکدیگرتان ، از قسم ها و دروغهای بی حد و حصرتان ، از بی مطالعه بودنتان ، از تن دادن و دل ندادنتان ، از ذوب شدنتان در فرهنگ غرب و فراموش کردن زبان مادریتان ، از رفتارهایتان در پاتایای تایلند و آنتالیای ترکیه ، از عدم رعایت نظافت شخصیتان ، از مدرک گرا بودنتان ، از کلاس گذاشتنهای بی موردتان ، از جوکهای قومیتیتان ، از نژاد پرستیتان ، از خواب دو هزار و پانصد ساله تان ، از ادعاهای گزافتان راجع به مشاهیر ایران و ندانستن تاریخ تولدشان ، از مصرف گرا بودنتان ، از قسطی خریدن بنز برای فخر فروشی ، از رقصیدنتان در مهمانی با روسری ، از خوردن مشروب بعد از اقامه نماز و.... ...از کجا بگویم ...از چه بگویم... که حالم بد است ، خیلی هم بد است

 

 

 

 

 

***************** 

 

 

 

 

چه حکایت جالبیست !.. کلمه ی زندگی با "زن" آغاز میشود !.. و .. مردن با "مرد" ا 

 

 

 

 

******************* 

 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6576331986/2kl7bdjnfujxh9nvvcy.jpg 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

  

ببخشید شما فاقد محارم هستین ؟  ا

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6576336016/gewwhrhnj.jpg 

 

 

 

 

*********************** 

 

 

 

 

ازم ميپرسه مختار رو نگاه ميكنی؟! ميگم نه بخدا تا حالا يه قسمتش هم نديديم؛ ميگه متاسفم برات! از اول هم ميدونستم اهل نماز و خدا و قرآن نيستی !!!! ا 

 

 

 

  

********************** 

 

 

 

 

دو روزه با دختره رفیق شدم، ازم میپرسه فامیلیت چیه؟ میگم میخوای چی کار؟ میگه میخوام ببینم به اسم بچه‌هامون که انتخاب کردم میاد یا نه !!! ا 

 

 

 

  

********************** 

 

 

 

 

 آدمها را از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانشان 

 

 

 

کلیپ دستگیری پسر دخترنما

 

یه پسره رو با لباس و آرایش دخترونه به جرم اخاذی گرفتن بردن کلانتری 11 شهرضا  

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

 

 

  سربازه بهش میگه لباستو دربیار ، توی @#&# ـــش دستمال گذاشته بود   اونم با یه بدن پشمی 

 

 

 

 

دانلود با حجم 1 و نیم مگابایت 

 

 

 

 

  

****************** 

 

 

 

 

 

 

انتقاد حجازی از طرح هدفمندی یارانه ها: مگر مردم گدا هستند؟ 

 

 

  

 

به من می گویند عصبانی نشوم ، مگر بی غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم می بینم ، با بی تفاوتی از کنار آن بگذرم.آمده اند و یارانه ها را به مردم غالب کرده اند. زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است . خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم.دولت می گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می کنیم ، مگر مردم گدا هستند ؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند ، نفت، گاز و... دولت حق ندارد به مردم کمک کند،دولت باید کار کند، خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دودستی تقدیم آنها نماید.چهل هزار تومان در ماه به مردم می دهند و بعد ....  ا
برای من گاز می آمد چهل هزار تومان و حالا می آید یک میلیون تومان .گاز به کشور همسایه با مبلغی بمراتب کمتر از آنچه از مردم می گیرند ، صادر می شود.با دیدن این شرایط نباید عصبانی شوم ؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی ام مثل امروز شود 

  

 

اگر مردم عادی شرایط امروز من را داشتند و با یک بیماری پر هزینه روبرو شوند ، چه باید بکنند؟ بروند بمیرند؟
من ناصر حجازی هستم ، سرد و گرم روزگار را چشیده ام . عمری از من گذشته است. هیچ ابایی هم ندارم که اگر من را ببرید وبا شلیک 2 تیر به زندگی ام خاتمه دهید. حرفهایم از سر دلسوزیست.
کمی مراعات مردم را کنید..مردم را دوست داشته باشید تا آنها هم شما را دوست داشته باشند. مردم معنای خدمت را می دانند و اگر آن را احساس نمایند پا به پای دولت می ایستند و اگر نمی توانید رفاه مردم را فراهم سازید ، بروید. 

  

 

اتفافا برای من هم جای سوال است که مگر اینها کارشناس ندارند؟ از کجا این یارانه ها را آورده اند. اگر کشور های دیگر چنین کاری انجام دادند ، ابتدا شرایط و بستر کار را فراهم کردند و بعد اجرا نمودند. آیا در ایران این بستر فراهم بود؟ اینکه بگوییم مصرف نکنید ، فلان چیز را نخرید ، هزینه نکنید تا برایتان پس انداز شود ، هنر است؟
آخر یک کارگر که ماهی سیصد-چهارصد هزار تومان حقوق می گیرد و کرایه خانه، خرج زندگی و...دارد و حال باید سه برابر مبلغی که دولت می دهد ، به آنها برگرداند، چطور زندگی کند؟ نتیجه اش می شود فقر و فقر یعنی فساد ، فحشا ، طلاق و...از کدام کارشناس صحبت می کنید؟ کارشناسی فقط بازی با آمار و ارقام و زندگی در برج نیست. کارشناسی یعنی زندگی با مردم و لمس کردن درد و مشکلات آنها از نزدیک.
کارشناسی یعنی بدنبال پیدا کردن راهی جهت مقابله با ورود کالاهای چینی و رونق بخشیدن به تولیدات داخلی. امروز شاهد هستیم که کارخانه های ما یا ورشکسته هستند یا صاحبان آنها جهت جلوگیری از ورشکستگی، کارخانه هایشان را تعطیل می کنند و نتیجه آن بیکاری و دربدری کارگر ها است و این مشکلات در پایان باعث از هم پاشیده شدن کانون خانواده ها و ایجاد مشکالات اجتماعی و اخلاقی می شود.
ما کارشناسان واقعی و افراد تحصیلکرده و با دانش کم نداریم. حتی در مسافرتهای خارج از ایران وقتی با این افراد روبرو می شوم ، می گویند حاضریم با رقمی نصف آنچه در خارج از ایران به ما می دهند در خاک خودمان کار کنیم ، به عشق ایران اما امکانات و شرایط برای ما فراهم نیست.
می خواهم از دولت بپرسم که اجرای طرح یارانه ها اهمیت دارد یا یافتن راهی جهت جلوگیری از فرار مغز ها. هر چند مغزها بایستی فرار کنند که اگر باشند بسیاری از افرادی که به نا حق...
ا 

  

 

 

 

  

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6571946676/egwg.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ! سایت رجانیوز: به حجازی توصیه می‌‌کنیم پا فراتر از حد خود نگذارد 

 

 

 

 

سایت رجانیوز در یادداشتی با عنوان "همراهی ناصر حجازی با رسانه‌‌های مخالف نظام"، نوشت: ناصر حجازی؛ همان دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران که به دلیل بیماری این روزها خانه نشین شده، به تازگی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرد تا از این پس هرآنچه دوست دارد را از طریق این درگاه اینترنتی به اطلاع اهالی فوتبال برساند، روزی که وی در مراسمی پرطمطراق با حضور اهالی هنر و ورزش به طور رسمی فعالیت این وب‌سایت اینترنتی را آغاز کرد، آن دسته از افرادی که ناصر حجازی را به خوبی می‌شماختند پیش‌بینی کردند از این پس دروزاه‌بان خانه نشین استقلال تمام درگیری‌های خود با اهالی فوتبال را از طریق این وب سایت منتشر خواهد کرد تا دیگر نگران انتشار مطالب تند و تیزش درباره افراد نباشد. در ادامه این یاداشت آمده است: ناصر حجازی در تازه‌ترین مصاحبه خود، پا را فراتر از حد خود نهاده و در خصوص مسأله هدفمندی یارانه‌ها اظهارنظر کرده،وی که خود در مقام یک تحلیل‌گر اقتصادی قرار داده با لحنی کاملا نامتعارف دولت را به دلیل اجرای قانون هدفمندی سرزنش کرده تا همه به این واقعیت پی ببرند که برای ناصر حجازی مهم نیست درباره چه مسأله‌ای اعتراض کند بلکه او فقط به این می‌اندیشد که ساز مخالف بزند حالا درباره فوتبال باشد یا درباره هر مسائله غیر تخصصی! عده‌ای می‌گویند ناصر حجازی دچار توهم شده است، همانگونه که سالیان پیش متصور بود که می‌تواند سیاست‌‌مداری حاذق باشد اما حقیقت موجود درباره او این گونه است که حجازی در این ایام همانند سال‌های قبل تکلیف با خودش روشن نیست، کسی که روزی نیت می‌کند رئیس‌جمهور شود اما فردای آن روز برای رسیدن به مربی‌گری استقلال دست‌و‌پا می‌زند شاخصه‌های لازم برای اظهارنظر در خصوص مباحث کلیدی این چنینی را ندارد پس باید او را به سکوت دعوت کرد چرا که اگر غیر از این باشد جامعه درباره او فکرهای بدی خواهد کرد. از این رو به دروازه‌بان اسطوره‌ای سال‌های دور استقلال توصیه می‌کنیم در چارچوب خود حرکت کند و پا فراتر از حد خود نگذارد چون مردم طاقت همراهی او با دشمنان کشورشان را ندارند. 

 

 

 

  

 

 

*********************** 

 

 

 

 

 

کلیپ تبلیغ چیپس 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

 

 

 

flv فرمت 

 

 

دانلود با حجم 2 و نیم مگابایت 

 

 

 

 

 

*********************** 

 

 

  

 

شکیرا خواننده معروف کلمبیایی که به تازگی مراسم نامزدی اش با پیکه مدافع بارسلونا را برگزار کرده در انتهای بازی بارسلونا و رئال مادرید به پیکه دلداری می دهد و او را در آغوش می گیرد 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6571965790/shakira_o_piqe.jpg 

 

 

 

 

 

 

کلیپ واکنشهای شکیرا در بازی بارسلونا و رئال مادرید

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

 

 

 

برای تماشای ویدئو کلیک کنید 

 

 

 

 

**************************** 

 

 

 

 

 

 

تست اتومبیل های ساخت ایران خودرو 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6572021126/iqk24hm0u54y2j6n7dss.jpg 

 

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

مونا لیزا – زمانی که در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال درس میخوند!!! ا 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6572022132/rwh.jpg 

 

 

 

 

 

*********************** 

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6572028168/gw33y.jpg 

 

 

 

  

 

************************** 

 

 

  

 

خانومه ناراحت توی تاکسی: به فاصله چند روز هم شوهرم بهم خیانت کرد هم دوست پسرم 

 

 

 

 

 

! آخی  

 

 

 

 

 

************************* 

 

 

 

 

قدیما یه نفر کار می‌کرد به همه اعضای خانواده می‌رسید، الان همه اعضای خانواده کار می‌کنند به هیچکس هم نمی‌رسه 

 

 

 

 

****************** 

 

 

 

  

یه پسر ایرانی چند تا دوست دخترم داشته باشه، رو همشون غیرت داره، به همشونم خیانت میکنه 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

 

صبح زود سوار مترو شدم . فقط بوی دهن نشسته میومد. شب از همون مسیر برگشتم فقط بوی عرق میومد. به این نتیجه رسیدم که مترو تو هر ساعتی یه بوی خاصی داره

 

 

 

 

 

البته ظهرها بعد از ساعت 2 هم یک بوی دیگه میده 

 

 

 

 

******************* 

 

 

  

 

! بفرمایید صبحانه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت   

http://s1.picofile.com/file/6572128768/Break.jpg 

 

 

 

 

********************* 

 

 

  

 

خوشبختی به سراغ کسی می آید که فرصت فکر کردن به بدبختی را ندارد
یادمان باشد 

 

 

 

 

*********************** 

همه چی از همه جا

 

ده‌نمکی: فردوسی‌پور عددی نیست جوابش را بدهم  

 عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های هفته گذشته خود به دفعات تلاش کرد علاقه خود را به فیم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی نشان دهد، او که از هر فرصتی برای نشان دادن علاقه خود به این فیلم سینمایی استفاده می‌کرد، در برنامه نود این هفته با زیرکی خاصی کنایه‌ای به رقیب جدی فیلم سینمایی” جدایی نادر از سیمین” زد و در بخش معرفی برنامه نود مدعی شد” اخراجی‌ها” اصلا فیلم خنده‌داری نیست. 

 

طعنه مجری و تهیه کننده جنجالی برنامه تلویزیونی نود هرچند زیاد به چشم نیامد اما با واکنش تند مسعود ده‌نمکی نویسنده و کارگردان اخراجی‌ها رو به رو شده به گونه‌ای که صبح امروز سخنان ده‌نمکی علیه عادل فردوسی‌پور در بیشتر رسانه‌های ورزشی دیده می‌شد تا یک بار دیگر سینمایی در حوزه ورزش خبرساز شوند. 

 

مسعود ده‌نمکی که از این ماجرا به شدت ناراحت است، درباره جمله معروف عادل فردوسی‌پور که در برنامه نود علیه اخراجی‌ها به کار برد و گفت:”اگر کسی به اخراجی‌های ۳ نخندید،به این ماجرا خندید.” می‌گوید:«زیاد تمایل ندارم در خصوص این مساله اظهارنظر کنم اما برای من و علاقمندان اخراجی‌ها اصلا مهم نیست که عادل فردوسی‌پور در برنامه نود چه چیزی گفته است، فردوسی‌پور عددی نیست که بخواهد درباره اخراجی‌ها حرفی بزند.» 

 

در نقل و قول رسانه‌ای که از قول نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها۳ در رسانه های ورزشی آمده جملات دیگری دیده نمی‌شود اما برخی رسانه‌های خبری از قول ده‌نمکی نوشتند که وی در اینده جوانب بیشتری از این مساله را بازگو خواهد کرد 

 

 

 

 

******************  

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6561190140/irf15feyg2vxb41epr16.jpg 

 

 

 

 

************************* 

 

 

 

  

پایان مهلت کنترل قیمت‌ها در طرح هدفمندی: مردم آماده‌ی دور جدید گرانی‌ها باشند 

  

 

چکیده خبر: خبرگزاری مهر در گزارشی با اشاره به پایان مهلت قول و قرار دولت با تولیدکنندگان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، از احتمال آغاز دور جدید افزایش قیمت کالاها از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد و خواستار پذیرش این افزایش قیمت از سوی مردم شد، و هشدار داد که اگر مردم «افزایش قیمت منطقی» را نپذیرند، «تولیدکنندگان مجبور می‌شوند که یا از وزن کالا بکاهند، یا درصد ماده موثر در کالا را کاهش دهند که ضرر آن، باز هم به مردم برمی‌گردد 

 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

 

گزارش تصویری/ شکنجه دختر 8 ساله تا حد مرگ 

 

 


دختر 8 ساله ای به فجیع ترین وضع توسط ناپدری مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و هم اکنون در بیمارستان بستری است 

 

 


عکس ۱ 

 

عکس ۲  

 

 عکس ۳

 

 عکس ۴

  

عکس ۵ 

 

 

 


معلوم نیست با بچه ی به این کوچیکی چه کار کرده که دستش از 3 جا شکسته 

 

 

 

 

  

دکتر آقاخانی در تشریح وضعیت این دختر 8 ساله گفت: موارد کودک آزاری زیادی را شاهد هستیم اما وضعیت این دختر قابل مقایسه با سایر کودک آزاریها نیست. شدت آزار و شکنجه او به قدری دردناک است که قابل شرح نیست. این متخصص پزشکی قانونی با اشاره به شکستگی دو ساعد و سر این کودک، افزود: آثار شلاق و سوزاندن سیگار در نقاط مختلف بدن این دختر 8 سالهبه وضوح دیده می شود به طوری که جای سالمی در بدن او مشاهده نمی شود. وی افزود: این دختر به ما گفته است که با مادر معتاد و ناپدری اش زندگی می کند و 4 روز است به او غذا نداده اند. آقاخانی با تاکید بر انعکاس چنین فجایع دردناک و آزار دهنده ای گفت: از رسانه ها می خواهم که در مقابل این قبیل کودک آزاریها از خود واکنش نشان دهند و مسئولان مربوطه نیز با افراد خاطی به شدت برخورد کنند. وی با اشاره به شکستگی سر و دو ساعد این دختر 8 ساله، از انجام تصویربرداری و معاینات دقیق برای درمان شکستگیها و سوختگیهاخبر داد و افزود: وضعیت به قدری فجیع است که باور آن برای هیچ کس وجود ندارد و نمی توان گفت که فردی که او را آزار داده است، خلق و خوی انسانی دارد. این دختر ساکن یکی از محلات جنوب تهران است که توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

 

 

********************* 

 

 

 

 

کلیپ بسیار جالب مراحل رشد جنین 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

 

 

 

 

 

دانلود با حجم 6 مگابایت 

 

 

 

 

******************** 

 

 

 

نسل ما کرم یخچال دارد؛ در یخچال را باز میکند؛ مدتها روبروی آن می ایستد چیزی نمیخورد در یخچال را می بندد 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6479404424/8c14ac59db79f00bbfa6ffc9dd912f6184691903_gifa.gif 

 

 

 

 

**************** 

 

 

 

به یکی از دوستام میگم چرا زن نمیگیری؟
میگه هنوز پدرزن ایده الم رو پیدا نکردم 

 

 

 

 

****************** 

 

  

 

دلمون خوش بود هوا گرم میشه و قبض گازمون کم میاد، زدن برق رو گرون کردن! حالا باید دعا کنیم گرم نشه که کولر روشن نکنیم تا قبض برقمونم زیاد نیاد 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

ساندویچی سر کوچه مون ظهر که میشه میبنده میره خونه ناهار میخوره، چرت میزنه عصر برمیگرده 

 

 

 

********************* 

 

 

 

بابامون تهدید کرده میخواد بره اداره آب، پرینت بگیره ببینه کدوم پدر سوخته‌ای زیاد میره دستشویی 

 

 

 

*********************** 

 

 

 

 

کارت تبریک تولد نوزاد پسر 

 

  

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6561192152/image001g.jpg 

 

 

 

 

************************* 

 

 

 

 

طرز کار چرخ خیاطی به زبان ساده 

 

 

 

شاید برای همه ما این سئوال پیش آمده باشد که چرخ خیاطی چگونه کار می‌کند و چگونه چنین دوخت‌های ریز و ظریف بدون ذره‌ای خطا در پی هم قرار می‌گیرند. برای پی بردن به این موضوع عکس زیر رو ببینید 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6561189134/9898.gif 

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6561191146/gewghw.jpg 

 

 

 

 

********************** 

 

 

 

 

ماشین عروس 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6561193158/5j35.jpg 

 

 

 

 

************************** 

 

 

 

 

دانشجو ؟ دختر؟ شب کار؟ کف سابی؟

این کف سابی دیگه چه صیغه ایه ؟

حالا حتما باید دانشجو باشه؟ شرط معدل هم داره؟ 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6561214284/wsjj.jpg 

 

******************* 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6561220320/4h2h.jpg 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6547425550/11192_423.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

این دختر 19 ساله تایلندی بلندقدترین دختر نوجوان در جهان می باشد که دارای قدی به اندازه 208 سانتی متر میباشد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6547470820/the_worlds_tallest_girl_01.jpg

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6547469814/the_worlds_tallest_girl_02.jpg

 

 

 

 

***************************

 

 

 

به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در پاکستان صورت گرفت؛ تجاوز گروهی به دختر ۱۸ ساله در ملاعام
شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۰

طبق این گزارش
برادر این دختر، نوجوانی ۱۱ ساله و از قبیله گوجار با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالا‌تر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.
دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان
دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.
در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.
گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.
طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آن‌ها نیست

 

 

 

******************

 

 

 

 

امسال راحت بمیرید، کفن و دفن گران نمی شود

 

 

مدیر امور فرهنگی سازمان بهشت ‌زهرا شهرداری تهران با بیان اینکه هزینه کفن و دفن اموات تهرانی‌ امسال افزایش نمی‌یابد گفت: ایست قلبی بیشترین علت فوت شهروندان تهرانی‌ در سال گذشته بوده و تعداد کل فوت‌شده ها در سال 89 نسبت به سال 88، 4.5 درصد افزایش داشته است

 

 

 

**********************

 

 

 

نزديكترين و زيباترين فيلم از خورشيد توسط ناسا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

دانلود با حجم ۱ مگابایت

 

 

 

 

*******************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6547532192/fields_5.jpg

 

 

 

 

*************************

 

 

 

شما اگه با زیباترین و خوش اندام ترین فرد روی زمین ازدواج کنید نهایتا بعد از گذشت 11ماه واستون عادی میشه. این نتیجه کارشناسی محققان انگلیسی بر روی 100 زوج مختلف می باشد.

 

 

 

**************************

 

 

 

میپرسی دانشگاه چطوره این ترم؟

 


میگه خیلی خوبه سه تا مخ زدم تا حالا !!!! فرهنگه داریم؟ 

 

 

 

 

*********************

 

 

 

بعد از چند روز رفیقمون و دیدم گفتم نبودی کجا بودی گفت پلیس مبارزه با جرائم رایانه ای گرفته بودم. با دوست دخترم بیرون بودیم که گشت پلیس بهمون گیر داد و بردن کلانتری اونجا سوال کردن که کجا آشنا شدین با هم. ما هم گفتیم چت بعد پروندمون ارجاع دادن به پلیس مبارزه با جرائم رایانه ای

 

 

 

*******************

 

 

 

طرف کل دارایی مادیش 100 هزار تومان هم نیست اما 18 تا کارت اعتباری مختلف داره

 

 

 

*************************

 

 

 

به پسره ميگي چرا زن نميگيري ، ميگه کو دختر خوب؟
به دختره ميگي چرا شوهر نميکنی ، ميگه کو پسر خوب؟

 

 

با این حساب فکر کنم اين کسائي که ازدواج ميکنن يا خلافکارن، يا کلاهبردار

 

 

 

*****************************

 

 

 

تو خیابون از یارو میپرسم ببخشید میدونید اداره آمار کجاست؟ میگه آره... رد میشه میره

 

پنج دقیقه داشتم نگاش میکردم تا دور شد

 

 

 

**********************

 

 

 

گوسفند عاشق

 

 

 

گوسفندی در شهرستان گراش، استان فارس دوقلو زایید که یکی از آنها نر و دیگری ماده است که وسط کمر بچه گوسفند ماده شکل یک قلب زیبا حک شده بود

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://www.khabaronline.ir/images/2011/4/sheep.jpg

 

 

 

 

**************************

گربه سگ

 

کلیپ راننده دیوانه 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

دانلود با حجم 2 مگابایت  

 

************************* 

 

گربه خانگی، توله سگ زایید 

 

یک گربه خانگی در چین به جای بچه گربه یک توله سگ به دنیا آورد


به گزارش ایسنا، شو یون، صاحب این گربه خانگی در این باره می‌گوید: انتظار داشتم گربه‌ام در اول ماه آوریل دو بچه گربه به دنیا بیاورد اما وقتی وضع حمل کرد یکی از بچه ‌گربه‌ها مرد و مدتی بعد متوجه شدم که بچه گربه دیگر در واقع یک توله سگ است. 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6557093558/nf00073822_1.jpg 

 

شویون در منزل خود یک سگ و یک گربه خانگی نگهداری می‌کند 

 

************************* 

 

مونیکا بلوچی ، بهروز وثوقی و آرش بازیگران فیلم جدید بهمن قبادی 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557095570/h5u.jpg 

 

***********************  

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت  

http://s1.picofile.com/file/6557237422/tejej.jpg

 

********************* 

 

ممانعت وزارت ارشاد از توزیع قهوه تلخ 

 


فارس: در حالی که همه علاقه‌‌مندان «قهوه تلخ» منتظر ورود قسمت‌های جدید این مجموعه به بازار هستند، خبرهای دریافتی حاکی است قسمت بیستم قهوه تلخ با اصلاحیه مواجه شده و گویا همین امر علت اصلی تاخیر در ارائه «قهوه تلخ» بوده است.


رجبی‌فروتن مدیرکل همکاری‌های سمعی‌بصری و نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درتازه‌ترین گفت‌وگوی خود با تایید جلوگیری از انتشار نسخه‌ای از قسمت بیستم این سریال که برای بازبینی به این اداره فرستاده شده بود، گفته: «توقیف عبارت مناسبی برای این اتفاق نیست. در 19 قسمت گذشته نیز شاهد چنین اتفاق‌هایی بودیم و قسمت‌هایی مشمول اصلاحیه شد که قسمت 20 نیز از این قاعده استثنا نیست.»  

   
به نقل از یکی از دوستان: من از داداشم شنیدم جریان سانسورش اینه که پسر جهانگیر شاه میاد، بعد هرکاری دلش میخواد میکنه مثل احمدی نژاد و اصلا به حرف شاه و سنا و بقیه گوش نمیده ارشاد هم به این ایراد گرفته داره کل سریالو شخم میزنه 

 

 

**************************** 

 

فک کن صبح پنجره رو باز میکنی از هوای بهاری لذت ببری یهو با همچین صحنه ای مواجه بشی 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557094564/53y53y.jpg

 

وای بر ما که از تماشاگه پنجره بجای دیدن شکوفه بر درختان ، چشم اندازمان جوانان بدار آویخته گشته 

 

***************** 

 

حضور محمد گلزار ، مهدی مقدم و دی جی علیگیتور در مراسم عروسی آرش در دبی

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 http://s1.picofile.com/file/6557092552/342y.jpg

 

******************* 

 

تاخیر ۲۰ ساله در ظهور در صورت «شهادت» احمدی‌نژاد 


سایت
«دولت‌یار» (پایگاه خبری - تحلیلی حامیان دولت اسلامی) هشدار داد چنانچه اقدامات «ناجوانمردانه» علیه احمدی‌نژاد ادامه یابد، احتمال دارد وی از خدا طلب مرگ کرده و ظهور امام دوازدهم شیعیان را ۲۰ سال به تاخیر بیندازد. این سایت با تاکید بر شعیب‌ابن صالح بودن محمود احمدی‌نژاد نوشته که نگران جان رئیس دولت دهم است و در صورتی که «دکتر از این همه ناجوانمردی برادران، آهی بکشد و مزد مظلومیت و استقامت خود را که‌‌ همان هنر مردان خدا (شهادت) است دریافت کند و ما بمانیم و خشم خدا و ۲۰ سالی تاخیر در ظهور 

 

*********************** 

 

لیزر انداختن تماشاگران مادریدی روی صورت مربی و بازیکن بارسلونا - لیزر روی صورت مسی موقع زدن ضربه پنالتی بود 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557099594/11336_536.jpg 

 

******************* 

 

فقط این خانم حق حضور در کنار پرسپولیسی‌ها را دارد؟  

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557096576/khanom1.jpg 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557098588/khanom2.jpg

 

********************* 

 

نصیحت غضنفر به فرزندش : تا وقتی زور داری از عقلت استفاده نکن 

 

*********************** 

 

جااان؟؟؟؟؟ 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

http://s1.picofile.com/file/6557139834/533365.jpg 

 

******************* 

 

گلشیفته در فیلم جدیدش 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت 

 http://s1.picofile.com/file/6557091546/2csgjkw.jpg 

 

****************************** 

 

اگه کسی یک ماه پیش همه زندگیش را طلا خریده بود ، الان کل زندگیش یک و نیم برابر شده بود 

 

******************** 

 

 بچه های دبستان دخترونه رو میخواستند ببرن باغ وحش ؛ اداره آموزش پرورش ممنوع کرده گفته بهاره حیوونا جفت گیری میکنن بدآموزی داره

 

************************* 

 

من نمیدونم چرا از وقتی پول گاز همسایه روبروییمون اومده هر روز با یه دستمال کنتور گازش رو تمییز میکنه! بین تمییز کردن کنتور با کم شدن پول گاز مگه رابطه مستقیم هست؟؟؟؟ 

 

 

احتمالا داره از کنتورشون قدردانی میکنه واسه اینکه پول گازشون کم اومده 

 

************************* 

 

ساعت ۵ صبح ، من صبحانه میخوردم و فرزندم شام... و من به فاصله ی نسل ها می اندیشم 

 

 **************************** 

 

خارج دقیقا یعنی کجا؟

خارج دقیقا یعنی کجا؟

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6540596576/or_1729842.jpg

 

******************************

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6540604624/niazmandi.jpg

 

*********************

 

سقوط لوران باگبو دیکتاتور ساحل عاج

 

دستگیری رییس جمهور سابق ساحل عاج (گیباگو) و همسرش (سیمونه) در تختخواب اتاقشان در هتل گلف ابیجان

صحنه ای غیراخلاقی و نادرست از اقدام سربازان مخالف در حالی که زن لوران باگبو - فرست لیدی ساحل عاج - را در میان خود گرفته اند

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6540609654/geeh.jpg

 

**********************

ماشين عروس - خيابان اميري تهران

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6540618708/nonameg.jpg

 

************************

 

تصویر ماهواره ای ناسا از گرد و غبار بر فراز ایران و خاورمیانه

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6540724344/dust_storm_in_the_middle_ea.jpg

 

**********************

 

 کلیپ توفان گرد و خاک بی سابقه در کویت

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

دانلود با حجم ۶ مگابایت

 

**********************

 

شوخی با هموطنای اصفهانی

 

اصفهانیه تصادف کرده بود نشسته بود وسط خیابون میزد توی سرش که ماشینم! ماشینم داغون شد! خاک تو سرم شد. افسره رفت بهش گفت بدبخت انقدر حرص ماشینتُ زدی که نفهمیدی دست چپت از مچ قطع شده !
اصفهانیه یه نیگاه کرد به دستش گفت: یا حضرت عباس ساعتم

 

***********************

 

رفیقه مارو باش، دعوت شد اردوی تیم ملی، وقتی برگشت ازش پرسیدم تو که این مدت با قهرمانهای آسیا و جهان تمرین میکردی چه چیزی از همه بیشتر برات جذاب بود؟ یه سکوت معناداری کرد گفت: رفته بودم استخر کمپ تیم های ملی اتفاقا کفاشیان هم اونجا بود. یه جا اومد از استخر بیاد بیرون مایوش افتاد پایین ک..ونشو دیدم. دیدنه ک..ن کفاشیان خیلی براش جالبه بوده! رفیقه داریم خداییش؟

 

*******************

 

میدونید؟ خشونت همیشه یک چشم کبود و دندان شکسته و دماغ خونی نیست. خشونت، تحقیر و آزار گاهی یک نگاه است
نگاه مردی به یقه ی پایین آمده ی لباس زنی وقتی که دولا شده و چایی تعارف می کند

 

*************************

 

یارو فروشنده هه میگه این شلوار واسم 5 تومن بیشتر سود نداره، آخرش شلواررو با 15 تومن تخفیف ازش میخری

 

********************

 

همسايه مون 107 سالشه. ميگه همه بهم ميگفتن سختي زندگي مال صد سال اوله. ولي دروغ ميگفتن. صد سال دوم سخت تره. زندگيه داريم؟

 

**********************

 

 تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمیمانیم
ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روز خودش را دور میزند

 

*************************

بادیگارد یعنی این

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6534995970/bodyguard.jpg

 

************************ 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535068408/09809898.jpg

 

***********************

 این عکس هم برای بینندگان مسابقه بفرمایید شام

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6534996976/whw.jpg

  

******************* 

  

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535073438/xsl4aotwdh3naev41af.jpg

 

***********************

 

زیباترین عکس سیاه و سفید


 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535000000/c2c626f0f1e94f06912c.jpg

 

****************

 

این عکس متحرک هم برای علاقمندان به تاریخ ! دولت های ایرانی و تصرفاتشون رو از ۵۰۰۰ سال پیش تاکنون روی نقشه نشون میده. با حجم ۲ و نیم مگابایت

 

http://s1.picofile.com/file/6535015090/iran.gif

 

**********************

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535016096/azarpix_com_hend6479_11_.jpg

 

**********************

 

Iran Language Map

 

http://s1.picofile.com/file/6534989934/ATT00028.jpg

 

***************************

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535066396/animal_20fun18.jpg

 

********************

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535067402/8110ca9dc3ee40a0b52f.jpg 

***********************

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6535071426/omid20_pics_ii_266_.jpg

 

*********************

یادمان باشد ؛ عشق پیر و جوان نمی شناسد !

 

فاصله دختر تا پیر مرد یک نفر بود؛ روی نیمکتی چوبی؛ روبه روی یک آب نمای سنگی.

پیرمرد از دختر پرسید:

- غمگینی ؟

- نه

- مطمئنی ؟

- نه

- پس چرا گریه می‌کنی ؟

-آخه دوستام منو دوست ندارن .

- چرا  دخترکم ؟

- چون قشنگ نیستم .

- قبلاً اینو به تو گفتن ؟

- نه ...

- ولی تو قشنگ‌ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم !!!

- راست میگی ؟

- از ته قلبم میگم .

دخترک بلند شد ، پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید ؛ شاد شاد ...

چند دقیقه بعد پیر مرد اشک‌هایش را پاک کرد، کیفش را باز کرد؛

عصای سفیدش را بیرون آورد و رفت!

( شاد کردن مردم ؛ بخدا آسانه آسانه آسانه ... )

پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک ماشین تصادف کرد و آسیب دید.

 عابرانی که رد می‌شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند.


پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: “باید ازشما عکسبرداری

 بشود تا جائی از بدنت آسیب و شکستگی ندیده باشد.


پیرمرد غمگین شد، گفت عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست.


پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند؛ پیرمرد گفت :

 زنم در خانه سالمندان است. هر صبح آنجا می‌روم وصبحانه را با او می‌خورم.

 نمی‌خواهم دیر شود!


پرستاری به او گفت: خودمان به او خبر می‌دهیم. پیرمرد با اندوه گفت:

خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد. چیزی را متوجه نخواهد شد! حتی مرا هم نمی‌شناسد!


پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی‌داند شما چه کسی هستید،

چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می‌روید؟


پیرمرد با صدایی گرفته، به آرامی گفت:


اما من که می‌دانم او چه کسی است..!

خبر بسیار فوری




READ IMMEDIATELY
 
 
 بسيار فوري
 
 
 
 Anyone-using Internet mail such as Yahoo, Hotmail, AOL and so on. This
 information arrived this morning, Direct from both Microsoft and Norton
 Please send it to everybody you know who has Access to the Internet.
 You may receive an apparently harmless e-mail titled “Here you have
 it” If you open the file, a message will appear on your screen saying:
 'It is too late now, your life is no longer beautiful....'
 
 قابل توجه کليه کساني که با اينترنت سروکار دارند، مثل ياهو،هات ميل و آ
 او ال. اين اطلاعات صبح امروز مستقيماً از طرف ميکروسافت و نورتون بدست من
 رسيده است. اين اطلاعات را به هرکس که با اينترنت سروکار دارد برسانيد.
 ممکن است نامه اي معمولي و به ظاهر بيخطر با موضوع
 Here you have it
 
 به شما برسد. اگر آن نامه را باز کنيد يک پيام روي صفحه مانيتور ظاهر مي
 شود که نوشته "حالا ديگر دير است. زندگي شما ديگر زيبا نيست. البته اين
 متن به انگليسي و به اين صورت ظاهر مي شود
 
 
 It istoo late now. Your life is no longer beaytiful...
 
 
 Subsequently you will LOSE EVERYTHING IN YOUR PC, And the person who
 sent it to you will gain access to your Name, e-mail and password. This
 is a new virus which started to circulate on Saturday afternoon. AOL
 has already confirmed the sev erity, and the anti virus software's are
 not capable of destroying it.
 
 پس از آن تمامي اطلاعات و هرآنچه در کامپيوتر داريد از بين مي رود و
 فرستنده ايميل به نام، ايميل و رمز عبو شما دست پيدا مي کند. اين يک ويرس
 جديد است که از عصر روز شنبه در شبکه اينترنت در حال چرخش است. آ او ال
 وجود اين ويروس را تائيد کرده و ويروس ياب هاي موجود قادر به دفع اين
 ويروس نيستند
 
 The virus has been created by a hacker who calls himself 'life owner'.
 
 اين ويروس توسط يک هکر که خود را مالک زندگي مي نامد ساخته شده است.
 
 PLEASE SEND A COPY OF THIS E-MAIL TO ALL YOUR FRIENDS, And ask them to
 PASS IT ON IMMEDIATELY!
 
 لطفاً اين ايميل را براي کليه دوستان آشنايان بفرستيد و از آنها نيز
 بخواهيد که آن را براي دوستان خود ارسال کنند.
 THIS HAS BEEN CONFIRMED BY SNOPES
 اسنوپس نيز اين گزارش را تائيد کرده است. لينک زير متعلق به اسنوپس مي
 باشد.
 

نوشته ها تازه

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۴ مگابایت

 

 

 

 

********************

 

 

 

! چرت و پرت گلاسه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527936616/f4sxefdp58217nw8b1sl.jpg

 

 

 

**********************

 

 


 

چک کردن ایمیل های گروه قیامت تحت هر شرایطی

 


 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527903418/00074062357h.jpg

 

 

 

********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527906436/12971596745acid_picdump_112_01.jpg

 

 

 

********************

 

 

 

قیمت گوجه در سوریه 500 تومان است و در ایران 1500. حقوق کارمندان در سوریه 2 میلیون تومان است و در ایران 400 هزار


 

 

این انصافا خیلی نامردیه
بابام امروز از سوریه اومده. میگه حقوق یه کارمند سوری اونجا 2 میلیون ولی گوجه هست کیلوی 500. تازه میگه اگه از فروشندگان اونجا بپرسی که از ایران چی وارد میکنن، میگن ما فقط بنزین و گازوئیل مفت وارد میکنیم

 

 

 

 

***********************

 

 


 

قرعه کشی هواپیمائی قطر

 

 


هواپيمايي قطر به مناسبت برقرار شدن صدمين مسير هوايي اش، يک قرعه کشي برگزار مي کنه که به 100 نفر (با يک نفر همراه) يک بليط رفت و برگشت
رايگان به هريک از نقاطي که اين هواپيمايي پرواز داره اهدا مي شه. فقط کافيه تا 16 آوریل به لينک زير بريد و فقط دو گزینه رو جواب بدید. یکی ايميلتون رو وارد کنید و دومی هم شهری که مایل هستید بهش سفر کنید رو انتخاب کنید(یعنی همون دو گزینه ستاره دار). نتيجه از طريق ايميل بعد از قرعه کشي که 18 آوريل هست خبر داده مي شود

 

 

 

http://www.qatarairways.com/global/en/100.html?referrer=mansour.ghiyamat@gmail.com

 

 

 


البته اگه از طریق لینکی که دادم ثبت نام کنید من به عنوان معرفتون شناخته میشم و شانس بردن من هم بالا میره و انشالله نایب الزیاره همه هم خواهم بود. همین شانس برای شما هم وجود داره اگه ثبت نام کنید و دوستانتون رو دعوت کنید

 

 

 

 

***********************

 

 

 

هشدار عابر بانکی

 

 

 

دقت کنید. مراقب باشید. پنجشنبه یکی از عزیزان به دستگاههای عابر بانک مراجعه کرده بعد از گذاشتن کارت و وارد کردن رمز مبلغ برداشتی 200000 تومان را وارد و دریافت رسید را هم زدم که بعد از چند لحظه کارت خارج شد و روی مانیتور نوشت درخواست شما قابل اجرا نیست قبلا هم اون دستگاه سابقه این چنینی داشت کارت را برداشتم و رفتم. امروز جمعه مجددا به همان دستگاه خودپرداز مراجعه کردم و داستان روز قبل تکرار شد اینبار با انگشت دریچه خروج اسکناس را چک میکردم که باز شد و مبلغ درخواستی انجا بود که بلافاصله رسید هم بیرون آمد ولی با دیدن موجودی تازه متوجه شدم که چه کلاهی به سرم رفته است. ظاهرا فرد یا افرادی به درب خروج پول از دستگاه چسب مالیده بودن و دریچه بعد از شمارش پول باز نمیشد و به همین دلیل دستگاه بعد از خروج پول از محل نگهداری آن دیگر قادر به برگرداندن آن به محفظه نبوده و از طرفی هم شاید در سیستمش تعریف نشده که در چنین مواقعی چکار کند که فقط میتواند بنویسد درخواست شما قابل اجرا نیست و مسلما بعد از رفتن شخص، دزد حرفه ای از راه رسیده و براحتی با باز کردن دریچه اسکناسها را بر میدارد تا طعمه بعدی از راه برسد ما که الکی 200 تومن از دست دادیم شما مراقب باشید و لطفا به بقیه هم اطلاع بدین که ضرر نکنند

 

 

 

 

******************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527907442/2av.jpg

 

 

 

 

***********************

 

 

 

:پولدار شدن رابطه مستقیم با پدر داره

 


یا پدرت پولدار باشه


یا پدر زنت پولدار باشه


یا پدرت دراومده باشه


یا پدر مردم رو درآورده باشی

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527953718/20110404055.jpg

 

 

 

 

**************************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6527954724/7505253_05e5_625x1000.jpg

 

 

 

 

*************************

 

 

نوشته های خواندنی

 پیرزن ۷۵ ساله با یک بیل اينترنت سه كشور را قطع كرد

 

 

اينترنت كل كشور ارمنستان روز گذشته به صورت غير عمدي توسط مادربزرگ گرجستاني 75 ساله‌اي براي چندين ساعت قطع شد. اين مادربزرگ گرجستاني زماني كه در جستجوي قطعات فرسوده فلزي در زير خاك بوده موفق به كشف كابل نوري ميان ارمنستان و گرجستان شده و با استفاده از يك بيل و به صورت غير عمدي اينترنت كل ارمنستان را براي چند ساعت دچار قطعي كامل كرده است. به گفته سخنگوي وزارت كشور گرجستان، اين پيرزن هنگامي كه در حال حفاري زمين براي يافتن فلزات فرسوده بوده، كابل نوري را يافته و با قطع كردن آن سعي در ربودن سيمهاي آن را داشته است. اين آسيب به اندازه اي شديد بوده است كه 90 درصد از كاربران ارمني براي 12 ساعت دسترسي خود را با اينترنت از دست دادند در حالي كه بخشهايي از گرجستان و آذربايجان نيز تحت تاثير اين قطعي اينترنت قرار گرفتند

 

 

 

 

********************

 

 

 

 

Tehran Metro Map (1392)

 

 

 

دانلود کنید

 

 

 

 

************************

 

 

 

تـــــلاش یـــک دختـــر ایــرانی برای باز کردن بختش

 

 


عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524021126/KJHKJHJ.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

یک گوسفند توله سگ به دنیا آورد

 

 

 

 

به گزارش روزنامه الرای، کشاورز چینی که صاحب این حیوان است در این باره گفت: این حیون عجیب پوست پشمی دارد اما دهان، بینی، چشم، دم و کف پاهایش مانند سگ ها است. رفتار این حیوان شبیه رفتار توله سگ ها است.

دامپزشکان در این باره گفتند که محال است یک گوسفند سگ بدنیا بیاورد اما هر روز ده ها فرد کنجکاو به مزرعه کشاورز چینی می روند تا این حیوان عجیب را از نزدیک ببینند.

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524119714/gwh.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524120720/gwgwhg.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

:چگونه یک زن را تحت تاثیر قرار دهیم

 

او را ببوسید، او را در آغوش بگیرید، از او تعریف کنید، او را بخندانید، او را دوست داشته باشید، به نگرانی‏هایش اهمیت دهید، او را غافل‏گیر کنید، برای او هدیه بخرید، از او محافظت کنید، به او گوش دهید و از او پشتیبانی کنید

 

 

 

 

:چگونه یک مرد را تحت تاثیر قرار دهیم

 

لخت شوید

 

 

 

 

**************************

 

 

 

خط کت حسنی مبارک

اسم خودش هست که پشت سر هم نوشته و تکرار شده

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524126756/securedownloadCAJ3T1D5.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524127762/securedownloadCA4ZUX9A.jpg

 

 

 

 

********************

 

 

 

 

دختر کاهو فروش در لندن

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6524139834/x0fhy5bkx26ea18arlxsa.jpg

 

 

 

******************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6498538228/7zh5i1sj76bles3e156.jpg

 

 

 

 

******************

 

 

 

کلیپ صحبت کردن بچه ها با هم به زبون خودشون

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

دانلود با حجم ۵ مگابایت

 

 

 

 

******************

 

 

عکس های جدید

 

متن جالب کارت عروسی

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6520002012/boim4hf08e29m07xmc0.jpg

 

 

 

*******************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6520001006/171174_920.jpg

 

 

 

*******************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6520000000/101051_460s_v1.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519999994/4ct7o2sitsg5fjliumd2.jpg

 

 

 

**********************

 

 

 

خدایش بیامرزد

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519990940/vyxi32fldhwbnm4eh9u.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

يك درخت عجيب و زيبا در كاروليناي جنوبي آمريكا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519998988/170805_295.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519997982/ca44cjl8dgs9953ctv28.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

يك پيتزا پز ايتاليايي معتقد است كه روي خمير پيتزايش تصوير حضرت مسيح (ع) نمايان شده است

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519996976/171038_135.jpg

 

 

 

*********************

 

 

 

نماز خواندن نظامیان آمریکایی
تصویری از گسترش اسلام در میان نظامیان آمریکا

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519995970/88913_403.jpg

 

 

 

***********************

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6519991946/208074_192500714125661_117428211632912_468723_5506855_n.jpg

 

 

درهم

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 


دانلود با حجم ۵۰۰ کیلوگرم

 

 

 

*************************

 

اینو توی یکی از بازارای بندر می فروختن ! پرسیدم آقا اینا چند ؟  یارو گفت ک..ری 2000 تومن  ترکیدم همونجا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516234404/4174x4b0x7hl161edzn.jpg

 

*********************

 

وقتی حلقه نامزدی بیفته اونجا

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516240440/gqqhg.jpg

 

********************

 

درخت کاشتم توی باغچه جلوی خونمون، صبح رفتم بیرون دیدم نیست. دوره آخر الزمانه درخت ها هم شبا تو خواب راه میرن

 

*********************

 

قابل توجه کارمندان

 

 

سایت خبری آفتاب نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسی که به اسلام اعتقاد نداشته باشد، باید با او تسویه حساب کرد و امسال ما پولی را گذاشته‌ایم برای همین کار

 

**********************

 

تلفات جاده ای 2 سال گذشته ایران از 8 سال دفاع مقدس هم بیشتره

 

******************

مربي تيم ملي آورديم نميشه اسمشو سرچ كرد چون فيلتره

 

تو استادیوم اسم سرمربی تیم ملیت رو صدا کنی کمیته انضباطی 6 تا 8 جلسه محرومت میکنه

 

********************

 

دختر اگر در ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس برایش بوق میزنند

 


البته این برای زمانی بود که بنزین گیر می اومد الان آنجلینا هم بیاد کسی نیست بوق بزنه

 

*********************

 

تو خیابون داری راه میری یه دفه یکی از اون ور خیابون داد میزنه نقیییییییییییییییییییییی بوریم مشهد

 

*****************

 

:صبح، رادیو یه جمله گفت هنوز نتونستم تحلیل کنم
روز بارانیتان در ترنم بهاری و نسیم فروردین نقره فشان!!!!!!!!!!! گویندس داریم؟؟؟؟؟

 

*******************

 

مرتیکه دنده عقب نیا قطع نخاع شدم

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516283698/geqeg.jpg

  

******************

  

وقتی یک شیرازی پزشک بشه

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516289734/hhhh.jpg

  

*********************

  

بابام نشسته یه میزگرد به زبون آلمانی می‌بینه، میگم مگه می‌فهمی چی میگن!؟ میگه قیافه‌هاشونو که می‌بینم می‌فهمم در مورد چی حرف می‌زنن

 

 ***********************

  

مسابقات مچ اندازی دختران در یکی از پارک های تهران

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516291746/21303_782.jpg

  

**********************

 

ژست مدیریتی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516294764/85095_700b.jpg

  

**********************

  

غار علیصدر به قندیلاش معروفه؛ اونوقت ملت میرن قندیلاشو میکنن یادگاری میبرن با خودشون! یکی نیست بگه آخه با اون قندیل میخای چیکار کنی؟

  

فقر ما فقر شکم نیست، فقر فرهنگ است

 

*********************

 

لعنت به خیابان هایی که گربه ها در آن آزادانه جفتگیری میکنند
....و گرفتن دست تو در آن حرام است

 


 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s1.picofile.com/file/6516254524/feqg.jpg

 

***********************

در حين تماشاي يك سريال ایرانی چه سوالاتي پيش مي‌آيد؟


يكي از جذابيت‌هاي انكارناشدني تلويزيون كشورمان، نقش‌آفريني بانوان ايراني در سريال‌هايي‌ست كه جداي از ساختار نامناسب و مفاهيم پيش‌پا افتاده، مشكل حاد ديگري ندارند. حتما شما هم در اين فيلم‌ها و سريال‌ها ديده‌ايد كه زن‌هاي ايراني در خانه‌هاي خود با چه سر و وضعي به رختخواب مي‌روند و يا از خواب بيدار مي‌شوند؛ البته اعتراف مي‌كنيم كه مردها هم در در اين فيلم‌ها و سريال‌ها خيلي راحت‌تر از خانم‌ها نيستند. با اين اوصاف شما فكر مي‌كنيد براي بچه‌هاي امروزي كه از كنجكاوي زياد رنج مي‌برند، در حين تماشاي يك سريال چه سوالاتي پيش مي‌آيد؟

 

 

 

«بابا جون؟»
«جونم بابا جون؟»
«اين خانمه چرا با مانتو خوابيده؟»
«خب... خب... خب حتما اين‌جوري راحت‌تره دخترم.»
«يعني با لباس راحتي سختشه؟»
«آره ديگه، بعضي‌ها با لباس راحتي سختشونه!»
«پس چرا اسمشو گذاشتن لباس راحتي؟»
«.......هيس بابايي، دارم فيلم مي‌بينم.»
« باباجون، كم آوردي؟!»
«نه عزيزم، من كم بيارم؟ اصلا هر سوالي داري بپرس تا جواب بدم.»
«خب راستشو بگو چرا اين خانمه با مانتو خوابيده بود.»
«چون خانم خوبيه و حجابشو رعايت مي‌كنه.»
«آهان، پس يعني مامان من خانم بديه؟»
«نه دخترم، مامان تو هم خانم خوبيه.»
پس چرا بدون مانتو مي‌خوابه؟»
«خب مامانت اين‌جوري راحت‌تره.»
«اون آقاهه هم چون مي‌خواسته حجابشو رعايت كنه با كت و شلوار خوابيده بود؟»
«نه عزيزم، اون چون خسته بود با لباس خوابش برد.»
«پس چرا خانمش كه خيلي هم خانم خوبيه بهش كمك نكرد لباسشو در بياره؟!»
«چون مي‌خواست شوهرش روي پاهاي خودش بايسته.»
«واسه همينه كه شما نمي‌تونيد روي پاهاي خودتون بايستيد؟»
«عزيزم مگه تو فردا مدرسه نداري؟»
«داري مي‌پيچوني؟»
«نه قربونت برم عزيزم، اما يه بچه خوب كه وسط فيلم اين‌قدر سوال نمي‌پرسه؛ باشه عسل بابا؟»
«اما من هنوز قانع نشدم.»
«توي اين يك مورد به مامانت رفتي؛ خب بپرس عزيزم.»
«چرا باباها توي تلويزيون هميشه روي مبل مي‌خوابن؟»
«واسه اينكه تخت‌خوابشون كوچيكه، دو نفري جا نمي‌شن.»
«خب چرا يه تخت بزرگتر نمي‌خرن؟»
«لابد پول ندارن ديگه.»
«پس چرا اينا دوتا ماشين دارن، ما ماشين نداريم؟»
«چون ماشين باعث آلودگي هوا مي‌شه، ما نخريديم عزيزم.»
«آهان، يعني آدما نمي‌تونن هم‌زمان دوتا كار خوب رو با هم انجام بدن؛ اون آقاهه و خانومه كه حجابشون رو رعايت مي‌كنن، باعث آلودگي هوا مي‌شن، شما و مامان كه باعث آلودگي هوا نمي‌شين حجابتون رو رعايت نمي‌كنين؛ درست گفتم بابايي؟»
«آره دخترم، اصلا همين چيزيه كه تو مي‌گي، حالا مي‌شه من فيلم ببينم؟»
«باشه، ببين بابايي اما تحت تاثير اين فيلم‌ها قرار نگيري بري ماشين بخري‌ها، به جاش برو به مامان ياد بده حجابشو موقع خواب رعايت كنه كه تو اين‌قدر موقع جواب دادن به سوالاتم خجالت نكشي!»

 

 

 

 

 

:نظرات خوانندگان

 


 

من واسم سوالی پیش میاد اینه که چرا زن ها خودشون نمیفهمن میخوان بچه دار شن چجوری 9 ماه نمیفهمن بعد از 9 ماه تو بیمارستان به مرده که میگن تازه میفهمه ؟ بعد که میفهمن تعجب میکنن

 

ـــــــــــــــــــــــــــــ

 

تو سریاله ایرانی با استفراغ بچه دار میشن

 

ـــــــــــــــــــــــــــ

 

جالب ساعت 2 شب تلفن زنگ ميزنه
مرده از يك اطاق و زنه با مانتو و روسري (لباس خيابون) از يك اتاق مي دونند بيرون ...و بعد بهم شب بخير ميگن ميرن هر كدوم تو اطاقشون مي خوابند
=====
به راستي كه مشكل مسكن جوانان حل شده هر ايراني يك اتاق خواب

 

ــــــــــــــــــــــــــــ

 

تو بعضی سریالا وقتی زنه به مرده میگه من باردارم...قیافه مرده همچین مثل علامت سوال و تعجب میشه انگار تا حالا به زنش دست نزده مثلا

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

آخه بازيگرا نمي دونن از طريق القا هم ميشه باردار شد واسه همين تعجب مي كنن :دي

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جالبتر از اینی‌ که گفتی‌ اینه که یه مادر و پسر یا زن و شوهر ۱۰ سال هست که همدیگرو ندیدن وقتی‌ همدیگرو می‌بینن از دور اسم همدیگرو صدا میزننو اشک میریزن لول، آخه چندتا فیلم اینجوری باشه تا آدم باور کنه

 

ــــــــــــــــــــــــ

 

با مانتو میخوابه چون برای زلزله خودشو آماده کرده

 

ـــــــــــــــــــــ

 

یه داستانی یادم اومد: مرده نصفه شب شلوارشو در میاره و پسرش میبینه
میگه بابا چرا شلوارتو در اوردی نکنه میخوای تو خونه جیش کنی؟
پدرش میگه آره میخوام جیش کنم به این بخت و اقبالم که تو این موقع شب بیداری

 

ـــــــــــــــــــــــــ