91/4/21

 آخه مگه مجبورين همچين سكانس مسخره اي بگيرين! :))))))

  

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426687197/314809.jpg

 

 

 


اون وخ اسکارو میدن به فرهادی!!!

 

 

 

 

*******************

 


 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426687739/531622.jpg

 

 

 

 

 گوزو یه شرکت ترکیه ای هست که دو شهرک بزرک تو پرند ساخته .. برج های 15 طبقه ای که خیلی شیک و ترتمیز هم هستند

 

 

 

 

*******************

 

 

 

اوج واکنش ملت به گرانی...!

  

نفر اول: نون چه گرون شده هاااااا

نفر دوم: آقا چی گرون نشده؟!

پایان مکالمه !

 

 

 

 


 یه نوچ نوچ هم تهش میگن!!

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

هرروز صب که از خونه میام بیرون احساس اصحاب کهف بهم دست می‌ده. با پولایی که دیروزش گذاشتم جیبم هیچ‌کاری نمی‌شه کرد

 

 

 

 

ما که یه تیکه بال مرغو با نخ بستیم لیپتون می کنیم تو برنج، چلو مرغ می زنیم!

 

 

 

 

*******************

  

 

 

 

عجیب ترین و خلاقانه ترین پل هوایی دنیا

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426688816/484598.jpg

 

 

 

 

من ترجیح میدم برم زیر ماشین

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

فردوسی پور در گزارش بازی ایتالیا: موهای بالوتلی یکم بلندتر بود بی شباهت به سرندیپیتی نبود

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426689351/564027.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

پارکینگ دانشگاه آزاد خمینی شهر

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426691177/600243.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

دیالوگــ جالب حامد بهداد در فیلم نارنجی پوش:

نـریـز آقــا! آقـا آشغال نریز، رو چمن آشغال نریز، من بیام تو سفرتون بگوزم خوبه؟

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426691284/252199.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

چه چشای خوشگلی داره

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426691612/531659.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426696769/521908.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

ابتکار هنرمندانه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426692147/481304.jpg

 

 

 

 

 


شربت سینه رو با کارتن سر کشیده....

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

کیا کوچیک بودن رو پای باباشون اینجوری میرفتن؟!!

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426693224/306791.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

هدایای گرانبهای عروسی در ایران

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426696341/600058.jpg

 

 

 

 

 تو عروسی زنا نون سنگک سوراخ میکنن میندازن گردنشون واسه کلاس، مردام جا کروات نون بربری میبندن گردنشون، نفتمونم کسی نمیخره، کادو بشکه بشکه نفت میدن، شاباشم اونا که کلاس میزارن روپیه هند و یوان چین میریزن سر عروس داماد

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426697632/599490.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

برای شما هم پیش اومده؟ :))

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426717418/246517.jpg

 

 

 

در اوج کیف کردن زیر باد خنک کولر هستی یهو میبینی کولر خاموش شد

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426698274/582822.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426713117/557142.jpg

 

 

 

 

برای دیدن بقیه تصاویر ترولی کلیک کنید

 

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

سیامک انصاری ، علیرضا عصار ، مهران مدیری ، شاهکار بینش پژوه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426699565/555272.jpg

 

 

 

 

برای دیدن عکس های بقیه هنرمندان کلیک کنید

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

در پی گرانی مواد غذایی و اصلاح نشدن قیمتها، دستگاه گوارشی را اصلاح کنید!

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426700321/166086.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426698595/554979.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 

مهربان ، راست گو ، یک رنگ ، صادق ، پاک ، خوب ...

 

این ها معلول جسمی و ذهنی نیستند. این ها واقعا فرشته های پاک روی زمین هستند که پر پرواز ندارند.

 

یادت باشد فرقی نمیکند دختری یا پسر فرق نمیکند او دختر باشد یا پسر
با آنها درست رفتار کن آنها کمی زود رنج هستن

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7426714187/206116.jpg

 

 

 

تصاویر زندگی به سبک معلولیت

 

 

 

معمـاری بـدون قطـع حتـی یـک عـدد درخـت

مجتمع مسکونی نیاوران

 


شاخص این پروژه قطع نکردن درخت های سایت و طراحی اورگانیک ساختمان است

 

 

در صورت باز نشدن تصاویر اینجا کلیک کنید

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

تصاویری از نمای داخلی ساختمان

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

 

 

معمار: محمدرضا نیکبخت

 


91/4/21




 زردآلو


مشتری: آقا لطفاً یه نصفه زردآلو بدین
فروشنده: عمده ببر به صرفه تره ها، یه دونه زردآلوی کامل ببر هسته شم نصف قیمت باهات حساب میکنیم!


 کولر

دست مخترع کولر درد نکنه چون:
اگه به ما بود الان
یا میگفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی
هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!!
یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و میگفتیم باید
روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...!
اگرم میخوندیم و خنک نمیشدیم،میگفتن با اخلاص نخوندیو
فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...!!!

عوارض جانبی شکست عشق
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟
 در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
 نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
 از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
 پاک کردن آثار جرم !
 خواب راحت …
 زندگی راحت …
 آرامش همراه با گریه !
 تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت !

گالیله
حیف نون :گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه
 اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟

دعای بچه ها
به خواهرم میگم دعا کن برام ، دعای بچه ها زود اجابت میشه …
 میگه :دِ نَه دِ اگه دعای بچه ها اثر داشت
 وقتی که من شیش سالم بود و تو اون عروسکمو شیکوندی ، باید میمردی !

قبله
رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟!
 میگم : میخوای نماز بخونی ؟!
 میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم !

صندلی کامپیوتر
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟
 میگم پــــ نه پــــ خار داشته باشه…

خوابگاه دخترا و پسرا
شب امتحان خوابگاه دخترا: واااای فقط ۴ دور کتاب خوندم به دور ۵ نرسیدم میفهمی؟
 خوابگاه پسرا:احمق مگه نمیگم شاه دسته منه رد کن !!

اگه کسی بهت گفت دوستت دارم
اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ؛
 آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :
 خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم !
 اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم !

شناسنامه
رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟
 میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه!

دقت کردین
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم، می گن بچه است، نمی فهمه!
وقتی نوجوان هستیم، می گن نوجوونه، نمی فهمه!
وقتی جوان هستیم می گن جوون و خامه، نمی فهمه!
وقتی بزرگ می شیم، می گن داره پیر می شه، نمی فهمه!
وقتی هم پیر هستیم می گن پیره، حالیش نیست! نمی فهمه!
فقط موقعی که می میریم میان سر قبرمون و می گن عجب انسان فهمیده ای بود!

پیرمرد و وصیت نامه
پیرمردی مشکل شنوایی داشته و هیچ صدایی رو نمی تونسته بشنوه.
بعد از چند سال بالاخره با یک دارویی خوب می شه.
دو سه هفته می گذره و می ره پیش دکترش که بگه گوشش حالا می شنوه.
دکتر خیلی خوشحال می شه و می گه: خانواده شما هم باید ظاهرا خیلی خوشحال باشن که شنوایی تون رو بدست آوردید.
پیرمرد می گه: نه، من هنوز بهشون چیزی نگفته ام! هر شب می شینم و به حرف هاشون گوش می کنم… فقط تنها اتفاقی که افتاده اینه که توی این مدت تا حالا چند بار وصیت نامه ام رو عوض کرده ام!


دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :
راننده پژو حرکت کن!
مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟
ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟
206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟
...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل

از یه دختره پرسيدم : حالت چطوره ؟
گفت :ميجي يوجي !!

اولش فکر کردم داره چيني ژاپني حرف ميزنه
نگو منظورش اين بوده : مرسي ، تو چي..؟

یعنی این دخترا به روح اعتقاد دارن؟؟؟!!!
زبان دخترای امروز
خوشگل = خوجل
خوبی = خوفی
جیگرتو بخورم = جیگلتو بخولم
عشق منی = عجق منی
قربونت برم = قلبونت بلم
چطوری؟ = تطولی؟
چی کار می کنی = چیکال می کنی
سلام = شلام
دختر = دخمل
پسر = پسمل
عزیزم = عجیجم
جون = جونززززززززززز
بی تربیت = بی تلبیت
بی ادب = بی عوض (این یکی درک ربطش کمی مشکل واقعاً)
دوست ندارم = اصنم نِی خوام
نمیدونم = نیدونم(این روزا خیلی می گن!!)
دوست = دوکس(این کلمه رو نمی دونم از کجا درآوردن

رفیقم 2 تا دوست دختر داره اسمِ یکیشون پرستوئه؛ اسمِ اون یکی شیرین!
میخواست به پرستو اس ام اس بده نوشت:
"پرستوی من حالت چطوره؟؟" ولی اشتباهی فرستاد واسه شیرین!
اونوقت مارو میگی بجای این رفیقمون جفت کردیم !
اصلا پاپیون شد زیر گلومون! گفتیم الان یک بزن و بکشی میشه بیا و ببین!
شیرین زنگ زد به دوستم با حالت شـــــــاکی گفت:
خجالت نمیکش خیانتکارِ عوضی !؟ واقعا که خیلی آشغالی!
این رفیق ما هم با کمـــــــال خونسردی گفت:
تو لیاقت نداری من لوست کنم نازت کنم!
خلایق هرچه لایق! داشتم لوست میکردم بهت گفتم پرستوی من!
لیاقت نداری دیگه، واست متاسفم!
زااارت گوشیو قطع کرد !
حالا هی دختره زنگ میزد میگفت ببخشید! این محل نمیذاشت!
من فقط میخواستم از همین تریبون اعلام کنم:
سگ تو اون اعتماد به نفست در مواقع بحرانی و کنترل بحرانت..!
 
این خوبیه اسم دختراست دیگه.. قدرت مانور رو زیاد می کنه
 
 
اسم من…!


اوایل ترم بود. صبح زود بیدار شدم که برم دانشگاه. چون عجله داشتم بجای ۵۰۰۰ تومنی یه پونصدی از کشوم برداشتمو زدم بیرون.


سوار تاکسی که شدم دیدم اووووف یکی از دخترای آس و خوشگل کلاس جلو نشسته یه کم که گذشت گفتم بزار کرایه*شو حساب کنم نمک گیر شه بلکه یه فرجی شد…
با صدایی که دو رگه شده بود پونصدی رو دادم به راننده و گفتم: “کرایه*ی خانم رو هم حساب کنید دختره برگشت عقب تا منو دید کلی سلام و احوالپرسی و تعارف که نه… اجازه بدین خودم حساب می*کنم و این حرفا منم که عمرا این موقعیتو از دست نمی*دادم و کوتاه نمی*اومدم می*گفتم به خدا اگه بزارم
تمام این مدتم دستم دراز جلوی راننده هَمَشَم می*دیدم نیشِ راننده بازه
خلاصه گذاشت حسابی گلوی خودمو پاره کنم بعدش گفت: “چطوری با این پونصدی کرایه*ی بقیه رو هم تو حساب کنی؟”
یهو انگار فلج شدم. آخه پول دیگه*ای نداشتم الکی سرمو کردم تو کیفمو وقت*کشی تابلوُ… که دیدم خانم خوشگله کرایه*ی جفتمونو حساب کرد ولی از خنده داشت می*ترکید
داشت گریه*ام می*گرفت که اس.ام.اس داد و گفت: “پیش میاد عزیزم ناراحت نباش موافقی ناهارو با هم بخوریم؟
حالا من بیچاره شارژ هم نداشتم جواب بدم!
خلاصه عین اسکلا انقد بهش زل زدم تا نگام کنه و گفتم: “باشه” این شد که ما چند ماهه باهم دوستیم ولی یه بار که گوشیشو نگاه کردم دیدم اسمِ منو “مستضعف” سیو کرده…!!!
 
 
اسپانيايي ها ميگن :
“عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدايي بلندتر است ”
ايتاليايي ها ميگن:
“عشق يعني ترس از دست دادن تو !”
ايراني ها ميگن :
“عشق سوء تفاهمي است بين دو احمق كه با يك ببخشيد تمام ميشود !”
 
 

 
دیروز به استاد گفتم :
استاد دو دیقیقه اومدیم خودتون رو ببینیم همش که پا تخته ای
بیا بشین دیگه !
کل کلاس له شدن:)) منم انداخت بیرون !
.
.
.
حتی اگر از دوران مهد کودکتون چشاتون ضعیف باشه
از نظر پدر و مادرتون این کامپیوتر صاحاب مرده باعثشه !
.
.
.
تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان
در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به استاد می گفتیم !
.
.
.
دقت کردین ؟ شهرام شب پره قرص اکس سرخود است !
.
.
.
یکی از بچه ها میگفت امسال همه تولدمو تبریک گفتن به جز خانوادم
توقع داشتم ازشون ناراحتم
گفتم برو خدا پدرتو بیامرزه
والا بابا ننه ما اصن نمیدونن ما چه سالی چه ماهی دنیا اومدیم  :|
دهه هفتادی بود !
ای خدا دهه شصتی اینقد بدخت آخه :|
.
.
.
دختری با ظاهری ساده از خیابان گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت:
چطوری سیبیلو؟
دختر خونسرد ، تبسمی کرد و جواب داد:
وقتی تو ابرو بر میداری و مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی
من سیبیل میزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نداشته باشه !
.
.
.

باباهامون جلوی باباهاشون پاشونو دراز نکردن
ما پاهامونو دراز کردیم اما به احترامشون جلوشون سیگار نکشیدیم
بچه هامون اگه تو جمع نزنن زیر گوشمون شانس آوردیم !
.
.
.
به سلامتی دزد دریایی …
که همه رو با یه چشم میبینه !
.
.
.
لعنتی….. !!!
روزهایی که به تو نیازدارم …
مصادف شده با
روزهایی که ازمن دوری….
.
.
.
هم عاشقتم , هم ازت متنفرم , میانگین که بگیری میبینی برام مهم نیستی !
.
.
.
یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم
خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره !!
.
.
.
به سلامتی مادرا که وقتی با جارو برقی میان تو اتاق انگار چنگیز خان حمله کرده..!
.
.
.
قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر است از ماهیانی که از زندگی سیر شده اند
.
.
.
من عاشقانه دوستش دارم
و او عاقلانه طردم می کند
منطق او، حتی از حماقت من هم احمقانه تر است
.
.
.
پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی …
دختر : من که الان عصبانی نیستم.!!
پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!!
دختر : چی میگی آشغال؟
پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ….!!
.
.
.
انگار ۹۰% از خستگی آدم تو جورابشه !
این جورابو که در میاری راحت میشی
.
.
.
یه پسرخاله دارم به باباش میگه پدر، به مامانشم مادر
 میریم خونشون انگار داریم فیلم هندی می بینیم !
.
.
.
خیلی وقته این سوال ذهن منو به خودش مشغول کرده
که چرا به جای :دی از :بهمن استفاده نمیکنن !
.
.
.
هیچی بدتر از این نیست خسته بخوابی جلو تلویزیون
 ببینی کنترل گم شده و بخوای بلندشی دنبالش بگردی …..




90/4/11

ترسناک ترین استخر دنیا

ساخت اين استخر كه در سال 2016 ميلادي كامل خواهد شد در ارتفاعي معادل با طبقه سي و هشتمين و در فاصله بين ساختمان دو برج ساخته خواهد شد.

اين برج مسكوني در منطقه «بيشان» سنگاپور چشم‌انداز خيره‌كننده‌اي را براي ساكنان اين ساختمان و ساختمان‌هاي اطراف آن بوجود مي‌آورد.

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422995478/sky_habitat.jpg

 

 

 

 **********************

 

 

 

عکسی فوق العاده از کشش سطحی آب !!!

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422983973/582117.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

نقاشی 3 بعدی کف یک خیابون !!

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422986769/548083.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423009244/315402.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 


تو اتوبان مشهد-باغچه داشتم ماشين رو با 180 تا گاز ميدادم...يه دفعه خوردم به کمين پليس... تابلو زد که بزن کنار و دلم ريخت تو شکمم..آخه شنيده بودم بيشتر از 140 ميبرن پارکينگ..از تو آينه ديدم افسره داره مياد.. به خانمم گفتم حالا چکار کنيم... گفت: يه جوري سر ته شو هم بيار..حالا بعد عمري اومديم مسافرت.به سرم زد اداي کرولال ها رو در بيارم... شيشه رو دادم پايين..افسر:آقا چه خبره؟؟کجا با اين عجله؟
من:اووممممم.مممم.. موم...اووممم
افسر:شما معلول هستين؟
من:با اشاره گفتم...اوممم... مي شنوم ولي نمي تونم حرف بزنم
افسره ديدم دلش سوخت...گفت مي دونيد الان جريمتون 100 هزار تومنه و بايد هم برين پارکينگ؟
من:اوووومممممم .مممو اوم.(يعني جون ما ببخشيد..به من رحم کنيد..حواسم نبود) افسر:خب براتون 14000 تومن مي نويسم...ولي خواهش ميکنم بيشتر دقت کنيد...
در تمام اين مدت خانمم از زور خنده شالشو انداخته بود رو صورتش و داشت به زور مي خنديد..در اين حين ..پسر 3 سالم هي داشت به اين پخش سي دي ور مي رفت و اعصابم رو خورد کرده بود..
افسره همينجور که داشت جريمه رو مي نوشت..يه دفعه زدم پشت دست بچم و گفتم: بشين ديگه پدر سگ ! ديگه روم نشد تو چشم افسره نگاه کنم.. گفت: عجب...لطفا تشريف بيارين پايين...
هرچي گفتم: سرکار ببخشيد... مي خواستم خستگي تون در بره...فکر نمي کردم باور کنيد.. فايده نداشت منو برد پيش سرهنگه داخل ماشين و اونم کلي خنديد... خلاصه بعد کلي التماس برام 100000 تومن جريمه نوشت ولي بخاطر اينکه خستگي شون رفع شده بود نذاشت برم پارکينگ..در هر حال فکر کنم آه دل پسرم منو گرفت..وگرنه منو اونقدر جريمه نمي کرد..
بقول اون لاک پشته: لعنت بر دهاني که بي موقع باز شود...

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 


تو سالن امتحانات بودیم که یهو برق رفت سالن هم پنجره نداشت.
کلا سالنو تاریکی مطلق برداشت.
منم یکی از سوالارو بلد نبودم به نفر جلوییم گفتم:
سوال فلان چی میشه این هی میگفت من نمیفهمیدم.
گفتم: ولش کن بذار از بغلیم بپرسم.
هیچ جارو هم نمیدیدم.
گفتم :علی این سواله چی میشه.
جواب نداد.
گفتم: علی داداش این سواله جوابش چی میشه.
بازم سکوت.
چند بار صدا کردم دیدم جواب نمیده.
گفتم :علی مُردی؟؟؟؟
گفت نه زنده م فقط استاد بالای سرمه نمیتونم جواب بدم :))))

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 


رفته بودم امتحان تو شهري براي گواهينامه...اولش افسره اومد خودي نشون بده...گفت:همه تون جمع شين...من اينجا با هيچکي تعارف ندارم... هيچکس رو هم الکي قبول نمي کنم چون بعدا دربرابر جون شما مسئولم... هفته قبل رفته بودم سر صحنه تصادف براي کارشناسي...راننده مي خواسته تراک آهنگ سي دي رو عوض کنه و خودش و همه خانوادش رفتن تو دره و ماشين منفجر شد..فقط تيکه هاي بدنشون رو بايد جمع مي کردي..هيچي ازشون نمونده بود

منم اومدم مثلا خودشيريني کنم بگم خيلي حواسم به سخنراني شماست.. گفتم: ببخشيد سرکار اگه همشون که درجا مردن اونوقت جنابعالي از کجا فهميديد مي خواسته تراک عوض کنه.......يعني جمعيت منفجر شد از خنده
گفت: تو بيا بيرون.. کارتکست ام بيار... يه خطي روش کشيد گفت تا 3 ماه ديگه اينجا نبينمت...
بچه ها به نظر شما مگه من چکار کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

 

از قول یک دوست:
با بابام رفتیم سونا، مایوش رفت بالا دیدم جای یک زخم دایره ای رو پاشه...
- این چیه بابا؟!
- دهنت قرصه؟!
- ها؟! بله! خیالت جمع!
- با مامانت تازه نامزد کرده بودیم، طرف لاله زار با حبیب و جعغر نفری سه چارتا پنج سیری عرق زده بودیم، داشتم سیگار می کشیدم، نمی دونم این بابای بیکار مادرت از کجا پیداش شد، سیگارو کردم تو جیبم و دیدم داره میاد طرفمون همونجا اینقد فشارش دادم به تنم که خاموش شد!
- ایول به این عشق! به خاطر مامان دردشو تحمل کردی!
- نه بابا تو مستی خریت کردم!
- حالا بعدش مامان چه حالی شده وقتی بهش گفتی به خاطرش این کارو کردی!
- نگفتم که! مگه مغزمو خر گاز زده؟! تو به کی رفتی یابو؟!
- یعنی نپرسید اون جای سوختگی تابلو چیه؟!
- چرا! گفتم جای گلوله ست! گفتم چریک فدایی بودم، ساواکی ها با تیر زدنم، ولی فرار کردم!!!
------
مارو بگو سی سال فک میکردیم بابامون مبارزات سیاسی مسلحانه داشته و به داشتن یک پدر جیمز باند افتخار می کردیم!

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422991391/481955.jpg

 

 

 

 چرخاش سالمن :o در آینده باید طوری بسازیم چرخاشم له شه :)

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422991826/602327.jpg

 

 

 

قیافه مربی وقتی میگه دنده رو اشتباه نگیری  :))

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422992254/250880.jpg

 

 

 

آدم فروشه بالای در دستشوییه :D

 

زمان ما تصاویر مستهجن اینقدر با کیفیت نبود، لامصب ما به عکس اون خانمه روی صابون لوکس راضی بودیم!!! :)))))))))

 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکس ها روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

http://gizmiz.com/category/troll

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

ديشب تو يه رستوران بوديم اينجا (آلمان) كه ١٠ تامون طرفدار ايتاليا بوديم ، ٢٠٠ تا طرفدار آلمان
بازي كه تموم شد تا يك ساعت ما همونجا ميرقصيديم و اونها نگاه ميكردن و سيگار ميكشيدن و آبجو ميخوردن
بعد از يك ساعت هم بدون كوچكترين اتفاقي همه رفتيم خونه
حالا يك سال با شوهر خاله ام يه بازي استقلال-پرسپوليس ديديم ، ٥ سال با هم حرف نميزدم

 

رونوشت به : سفير ايران در برزيل
(مردك تفاوت فرهنگي اينه ، نه اون)

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

 قلیون اربابی تبریز
وسطش سماور داره، یک متر و 20 سانت هم قدشه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423001391/600339.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

اسلحه سرد خانما :D
با اینا همه کار میکنن نوشابه باز میکنن چاقو :))))
خلاصه آچار فرانسه در خانه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423003010/380679.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

دختر: خوابی؟؟؟
پسر: آره بيدار شدم زنگ مي زنم بهت
دختر: من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود
پسر: چه ربطي داره؟
دختر: من واسش مهم بودم
پسر: خب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر: دوس پسر قبليم اصلا نمي گفت: من بيدار شدم بيا
پسر: اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه
دختر: من كه همون آدمم
پسر: من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صب بيدارم
دختر: من 6 خوابم
پسر: دوس دختر قبليم 6 بيدار بود
دختر: برو با همون ( گوشي را قطع مي كند) .
(هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد)

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

تخمین ساعت در ادارات دولتی با استفاده از بو و عطر

 


یه نفر با چشما و گوشای کاملا بسته در اداره های دولتی فقط از روی بو و رایحه موجود در فضا میتونه ساعت رو حدس بزنه !

 

بوی دهن : 8 الی 9 صبح

بوی نون و خیار : 9 تا 10

بوی عرق : 10 تا 12

بوی جوراب : 12 تا 1

بوی میکس عرق ، جوراب ، گلاب : نماز ظهر

بوی نهار : 1 تا 2

بوی آروغ و *س و **ز : 2 الی 3 بعدازظهر

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423006769/564090.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

در حاشیه جام ملت های اروپا

 

 

از تماشاگران بی‌فرهنگ و غيربيدار اسلامی خارجی تقاضامنديم اخلاق اسلامی رو رعايت كنند تا ما مجبور نشيم ۱۲۰ بار صحنه گل رو ببينيم !

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423008602/252648.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

در آینـــــــــده ای نه چندان دور !

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423003759/181819138.jpg

 

 

  

 

 

با این روند روزافزون گرانی، در سالهای آینده مواد غذایی را فقط در موزه ها خواهیم دید:

 

- بابا جان اون چیه اونجاست؟
- اون سوسیسه پسرم
- کی نسلش منغرض شده؟
- الان حدود سی سالی می شه .... اونو می زاشتن لای یه چیزی به اسم نون که تو نمایشگاه بهت نشون دادم، بعد می خوردن ... !! 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423004622/486547.jpg

 

 

 

 

 

 

http://s3.picofile.com/file/7423011498/541612.jpg

 

 

 

 

اين مرد کوچک نان آور خانه است ...

پسرک مقنعه اش را در مي آورد و با لحني جدي مي گويد: زماني که يک دختر هستم مردم براي آکاردئون زدنم بيشتر پول مي دهند !

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423013331/540979.jpg

 

 

 

 

وای

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423012254/376386.jpg

 

 

  

 

**********************

 

 

 

 

این قافله ی عمر عجب میگذرد...

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423002254/384255.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

جنگ تموم شده ولی این مـــــــــــــــــــرد و خیلیای دیگه هنوز دارن میجنگن ، به امید سلامتیشون

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7423002682/229873.jpg

 

 

 

 

**********************

 

 

 

 

خسرو شکیبایی می گفت:

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،

 

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

 

زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.
(روحت شاد عمو خسرو)

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7422983117/396897.jpg

 

 


91/7/4

 ایرانی از حرام حلال میسازد !!

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409782361/314222.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

چهره جدید گلشیفته فرهانی بر صفحه اول مجله فرانسوی Liberation شمایلی شبیه مدونای دهه نود!

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409876769/95831906.jpg

 

 

 

یکی از صفحات این مجله

  

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409878488/44696054883993135147.jpg

 

 

 


منبع از سایت رسمی مجله :
http://boutiqueliberation.myshopify.com/products/next-n-45-juin-2012-golshifteh-farahani

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

وای خدای من
اگه اینا سوار هواپیما شدن
من رسما اعلام میکنم تا حالا فرغون سواری میکردم

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409767197/554726.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

اون تبلیغ بستنی میهن بود گوساله میگفت شیر نمی خوام، بستنی هاش خوشمزه تره. هیچ فکر کردید اون گاو مادر چه ضربه روحی سنگینی خورد از این حرف؟
فکر کن یک عمر با خون دل بچه بزرگ کنی که پیر شدی عصای دستت بشه، بعد یک روز برگرده بهت بگه شیرت رو نمیخوام، بستنیهاش خوشمزه تره. گوساله الاغ خر .....

 

 

 

*****************

 

 

دیشب 1پشه نیشم زد، بعد 1سکه 50تومنی انداخت کف دستم، مبهوت داشتم نگاش میکردم، گفت: من کاری به بقیه ندارم، هر کی رو بگام همون موقه پولشو میدم!!! :))))))))

 

 

شب عروسی غضنفر مهمون ها پشت در حجله میگفتند
شاباش شاباش، هزاری بپاش

غضنفر میاد بیرون میگه:
کوفت شاباش، درد شاباش، هولم کردین، رفت تو چشاش. :))

 

 

 طرح قهوه ای ایرانسل: 100 هزار تومن شارژ کن هر گهی که خواستی بخور

 

 

*****************

 

 

 

 

روشی موثر برای تشویق به مطالعه !

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409769030/575868.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

این پسرا که بعد از یه مدت یهو به دختر تو کانتکت لیستشون زنگ میزنن و قرار میذارن میگن بیا حرف بزنیم. نیاز دارم با یکی صحبت کنم.
وقتی دختره رو دیدن اول از رابطه "فاب"شون که دو سال داشتن میگن. از اینکه همه‌ش رکب خوردن و هیچوقت خیانت نکردن و اینا.
اما بخش بعد صحبتا بخش سرنوشت سازه کلامه. یه مطلع از بیخیالیشون نسبت به دنیا میذارن تو بخش دوم لکچر و با جملاتی نظیر جملات ذیل، نطق درخشانشون رو ادامه میدن، دائم هم سعی میکنن با سر از دختره تائید بگیرن:
"میدونی اهل لش بازی نیستم اما به این نتیجه رسیدم که دیگه باید لذت ببرم. یه کم رها کنم خودم رو... واقعاً زندگی دو روزه. گاهی وقتا فرصتایی رو از دست میده آدم که باید در لحظه ازشون استفاده کرد. این همه کاری نکردیم و به این ارزشای مزخرف جامعه فکر کردیم چی شد...؟"

 


نکته تستی: این پسرا به احتمال زیاد تا یه هفته دیگه خونشون مکان میشه

 

 

 

 

*****************

 

 

 

آب بازی در مسکو

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409776983/waterbattle002_9.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409777311/waterbattle003_18.jpg

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409777418/waterbattle003_28.jpg

 

 

 

بقیه عکس ها

 

 

 

*****************

 

 

 

 

من هرچی میخونم نمیتونم درک کنم مفهموم این جمله رو  :))

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409779137/533458.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

خشتک پاره

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409780535/403504.jpg

 

 

 

برای اونایی که نگرفتن: خشت+تک+پاره

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

به این بدبخت میگن جوان ناکام زنده

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409783652/554647.jpg

 

 

 

آمپول هنوز تو *ونشه :))) 

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

کدام عنوان مناست است؟
1-باغبان فداکار
2-اثـــــــــرات بی شوهری و فشــــار حاصله از آن
3-ندای وظیفه
4-ای کاش من هم یک باغبان بودم

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409791391/269358.jpg

 

 

 

 به این میگن آدم وظیفه شناس که تو این شرایط شیلنگ آبو ول نمیکنه

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 


امروز یه صحنه ای دیدم که مجبور شدم مجدداً بیام این نکته رو یاد آوری کنم که :
آقایون عزیز؛

توو تاریخ چند هزار سالهء این مملکت، سابقه نداشته که لیلی عاشق باسن مجنون بشه !
سر جدتون شلوارو بکشین بالا، اون مارک شورت رو هم بزنین به سینتون اگه خیلی واجبه !

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409793866/575258.jpg

 

 

 


این حالا خوبه شرتش معلومه ، لامصب بعضی ها شرتشون میره کنار ، دیگه بیا و نگاه کن ، یک شیار سیاه همراه با مقدار نامتنابهی علف هرز :))))

البته این یه توصیه برادرانه بود. وگرنه در کل هرچی دوس داشتید بپوشید

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409802040/38880287.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

تاریخی ترین جمله کیروش: آمده بودم شما را تغییر بدهم خودم در حال تغییر هستم!

 

 


کروش دیگر خیلی به نداشته های ما کاری ندارد. آنچه هست را پذیرفته و دارد با آن کنار می آید. کافی است بدانیم او چندی پیش در گفت و گو با دستیاران و همکاران ایرانی اش گفته بود: «آمده بودم فوتبال ایران را تغییر بدهم و به سمت حرفه ای شدن ببرم اما خودم دارم ایرانی می شوم و انگار تغییر کرده ام» این جمله هزار کتاب حرف در خود دارد. همین و بس

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

تصویر ارسالی سیامک از قم

 

اینا چیه نوشته پشت ماشینش  خشگله ! تو برو بگو زدم
یواش یواش
از عشق تو لیلی رفتم زیر تریلی 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409808060/20120612.jpg

 

 

 

چقدرم تابلوئه دفتر ازدواج زدن تو یه گُله جا :))

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد...
اینم که بلدم...
دیگه وقت خوابه...
:))

 

 

 

 


دقیقا همونا هم میومد !

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409865371/229939.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 


 یک عدد نان سنگک، از دوره‌ی دویست تومانی، در فریزر مانده،
کاملا سالم، بدون کپک، به بالاترین پیشنهاد فروخته می‌شود.
قیمت پایه ۳۰۰ تومان

 

 

 

 

 خبرنگار مياد جلوي در يكي از مساجد اعتكاف و از يكي از اعتكاف كننده ها ميپرسه الان چه احساسي داري؟ طرف ميگه: والا الان احساس ميكنم مثل اصحاب كهف شدم. سه روز رفتم مسجد اومدم بيرون ديدم قيمت نون سه برابر شده.

 

 

 

 

نمیدونم چرا هرچی گرونی میشه ما هی جوک میسازیم و میخندیم !

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

خیلی معتقدن دوستی های امروزی اینجوری شده !

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409796555/554703.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

به ریش نیست به ریشه ست

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409765050/dhdhjdj.jpg

 

 

 

به قول مرحوم خسرو شکیبایی: ریشِ شما ریشه یِ مردمُ سوزونده

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

هیچ وقت سه چیز رو مسخره نکن

 


۱- قیافه یک انسان
۲- ملیت یک انسان
۳- اسم یک انسان

 


چون هیچ کدوم تقصیر خودشون نبوده..!

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7409761505/578061.jpg

 

 

 

نژاد پرستی هم فقط به سیاه و سفیدی نیست. ما خیلیامون عادت کردیم میگیم عرب سوسمار خور، رشتی ... ترکی ... فارس ... همین اینام رگه های نژاد پرستیه هیچ فرقی نداره

 

 

 

 

*****************

 

 

 


فیلمی از نسرین ستوده در زندان که از پشت شیشه ها لپ پسرکش را می کشد و مادرانه با او بازی می کند اما دخترش آرام آن گوشه به مادر و برادرش نگاه می کند و اشک می ریزد.
چقدر سعی می کند مادرانه با فرزندانش حرف بزند و آنها را بخنداند

 

 

 عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

 

نسرین ستوده، وکیل دادگستری، از شهریور ۱۳۸۹ در زندان اوین است. او به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به شش سال حبس محکوم شده است.

 

 

دانلود با حجم ۵ مگابایت

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

زنان و مصرف مواد مخدر (عکس) 

 

 

اثرات وحشتناک مخدر کروکودیل +۱۸

 

 

 ترک فرزند به دلیل رویش موهای زیاد! + عکس

 

 

تصاویر/ دومین روز برخورد با بدحجابی در برج میلاد

 

 

تصاویر/ این زن هیولا نیست، بیمار است

 

 

تصاویر معرکه گیری در ایران

 

 

ماجرای خواندنی گلف و حمله تمساح

 

 

 

91/7/4

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413698709/556191.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

این دختر صاحب درشت ترین چشم های دنیاست

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413700642/13024_515.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

جان؟

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413713438/532766.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

لیلا حاتمی و دخترش عسل

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413706555/563036.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عکسی از روز افتتاح ورزشگاه آزادی در سال 1352

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413701391/428526.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

تو تایلند ماکت تخت جمشید رو ساختن
از توریستایی که برای دیدنش میان هزاران دلار درمیارن بعد...

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413703117/575875.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

طرح ابتکاری متروی توکیو

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413703545/314132.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عکسی‌ واقعاً غم‌انگیز، خداحافظی پدر و مادر و تعظیم کادر پزشکی‌ به بچه‌ای که مرگ مغزی شده و قراره کبد و کلیه اش جان دو انسان دیگر را نجات دهد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413701070/29g.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

حرکتِ انسان دوستانه ی همکلاسی ها در جشن فارغ التحصیلی در برابر دوستشون که سرطان داشت

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413707418/538240.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

 روحش شاد که دلِ خیـــــــــلی ها رو شاد کرده و هنوز هم شاد میکنه

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413708602/303339.jpg

 

 

 

و اما بـخشی از وصیت نامه استن لورل :

اگر کـسی در مراسم درگذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد !!!

 

 

 

 

*****************

 

 

 

زنگ زدم به دوستم میگم امتحان چی کار کردی؟
گفت خوب دادم فک کنم پاس میشم
گفتم : واقعا تو که بلد نبودی تقلب کردی؟
میگه نه خودم نوشتم
منو میگی
دیدم بعدش مسبج داده احمق بابام پیشم بود سفید دادم بدبخت شدم!

 

 

 

 

 

 همینه میگن دهه 60 ای ها بدبخت بیچارن دیگه ! زمان ما کجا اس ام اس بود ! مجبور بودیم جلو همه راستشو بگیم یه کتک هم بخوریم !!

 

 

 

 

*****************

 

 

  

 

اومدم خونه
اهل بيت داشتن تلويزيون نگاه ميكردن
منم غافل از همه جا شلوارمو در آوردم كه شلوار راحتي تن كنم
تا شلوارمو در آوردم بابام يهو گفت :
تخــــــــــــــــــــــماشو ...
مـــــــــــــــــــــــــــــــــنو میگی
شوكي بهم وارد شد در حد 330 ولت ...
بعد نگاه كردم ديدم بنده خدا داره مستند حيوانات ميبينه ، منظورشم تخم ريزي ماهي ها بوده ...
اصن يه وضعيت شخصيتي واسم درست شد

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

کدوماتون حدس زدید اون عکس چاقو کشی تو خیابون یه مانور باشه؟

 

 

 

تامین امنیت در لحظات حساس

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

مامان هم مامان های قدیـــم

 

 

**** 

http://s3.picofile.com/file/7413697525/551659.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

نون و پنیر آوردیم ... دخترتون رو بردیم ...
دخترمون ارزونیتون ... نون و پنیر بدید بهمون

 

[تاثیر افزایش قیمت نان - شاخه جوانان و ازدواج]

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 


با داییم رفته بودم موبايل بخریم
داییم به فروشنده ميگه: به نظر شما كدوم رنگو بخريم ؟
فروشنده: والا اين به سليقه ي شخصيتون بر ميگرده من نميتونم نظري بدم
داییم: حالا شمااااا اگه بودي كدومو ميخريدي؟
فروشنده: چي بگم والا.!!! شما بايد بپسندين سليقه ها متفاوته
داییم: سليقه ي شما كدومو ميپسنده؟
فروشنده: والا من اگر بودم نقره اي رو ميخريدم
داییم: پس اگر زحمتي نيست اون مشكي رو به ما بده!
فروشنده با تعجب گفت ...چرااا مشكي؟!!!!
داییم: اون نقره ايه حتمااااا مشكلي داره كه اصرار داري به مااا بندازيش.

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

شماهارو به ته دیگ ماکارونی قسمتون میدم وقتی دارین با تلفن یا موبایل صحبت می کنین با خودکار روی هر چیزی که دم دستتون بود چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین...

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که بابام در حال موبایل صحبت کردن روش عکس الاغ کشیده ، کجا ببرم نشون بدم ...

از دست مسئولین هم دیگه کاری بر نمیاد

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413699030/7982.jpg

 

 

 

باباهه رو زیر پاش سنگ گذاشتن چرخاشو بردن

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413700107/270923.jpg

 

 

 

اما من اينطوري نبودم. حتي براي اينکه بابام سختي نکشه ماشين رو کول ميکردم ميبردم پارکينگ

 

 

 

 

*****************

 

 

 


جلیلی: کیا پاین اجلاس بعدی یه سر بریم جزایر قناری؟ من تعریفشو زیاد شنیدم.


[روسیه - مذاکرات گروه ۱+۵]

 

 

 

 

‎"عزیزم، سیم کارت روس گرفتی؟ این شماره اینجامه... " اس ام اس جلیلی به اشتون...

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413704187/283740.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413704622/318043.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413704943/319826.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7413705371/251983.jpg

 

 

 

 

*****************

 

 

 

 

 

کاریکاتورهای یک انگلیسی به نفع مسلمانان 

 

 

تبلیغ بانک ملی قبل از انقلاب

 

 

تصاویری از پراید اصل کره !

 

 

ورزش برای پولدارهای تهرانی: ساعتی ۱۲۰ هزار تومان !!

 

 

دیدار خاله شادونه با خانواده های قربانیان حادثه خرمدره (+عکس)

 

 

تا حالا بستنی آب نشدنی دیدید ؟!!!

 

 

مردی که بدون حس خطر دستش را داخل روغن داغ میکند

 

 

طراحی های جالب برای زندگی در فضاهای کوچک و آپارتمانی

 

 

خلاقیت در ساخت کاردستی با وسایل بی مصرف

 

 

عکس های خلاقانه و مبتکرانه جدید

 

 

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

 

 

کشتارگاه صنعتی شتر، گاو و گوسفند +۱۸

 

 

خلق تصاویر دیدنی با تکنیک عکاسی فوق سریع

 

 

قیمت کرایه ماشین های لوکس در تهران (+عکس)

 

 

شنا در ساحل بوشهر (عکس)

 

 

بندبازی روی آبشار نیاگارا (+عکس)

 

91/7/4

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418420428/380202.jpg

 

 

 

******************* 

 

 

عمیق ترین استخر جهان بلژیک
عمق : 32 متر
دمای آب : 86 درجه ی سانتی گراد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418426341/522593.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

تامین روشنایی با بطری آب

(واقعیه. مستندشم بی بی سی نشون داد) 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418426876/556846.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

رودخانه ای در سوئیس که آب آن به حدی زلال و شفاف است که پل نصب شده بر روی آن از عمق ده متری قابل مشاهده است

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418427418/13381786072.jpg

 

 

 

بقیه تصاویر این رودخانه

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418424080/182574.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

یه کار خیلی معمولی تو آبادان :))))))

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418424187/600614.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 


یارو زن میگیره،
فردای روز ازدواجش رفیقش میبینه با اعصاب خورد نشسته یک گوشه داره سیگار میکشه.
میره جلو، میگه: بیخیال بابا!
ملت که زن میگیرن لااقل دو سه ماهی سرحالن،
تو چرا از همین روز اول حالت خرابه؟
... ... پسره میگه: اگه تو هم دیشب جای من بودی، الان حالت اینجوری بود.
رفیقش میپرسه: مگه چه خبر بود دیشب؟
میگه: والله من دیشب کارم که با خانوم تموم شد به عادت لعنتیِ همیشه دست کردم تو جیبم یه ایران چک پنجاهی دادم بهش!
رفیقش یک ربع میخنده، بعد به زور جلو خودشو میگیره،
میگه: بیخیال بابا، حالا خانوم که نفهمیده جریان چیه.
یارو میگه: بابا حالم که سر این جریان خراب نیست...
بدبختی اینه که وقتی پول رو دادم، خانوم هم فوری ده تومن بقیه پولم رو پس داد !!

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

دست دادن به سبک احمدی نژاد

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418425478/389697.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 


 

در راستای گرانی شدید مرغ

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418426234/59898.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418424729/598947.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418426448/197758.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 تبلیغ ال سی دیه ؟

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418424408/601124.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

یه استاد داشتیم عشق پدر و مادرش بود و معمولا چند دقیقه ی آخر کلاس از محبت به پدر و مادر حرف میزد
سر امتحان بودیم که دیدم به زور 6 میشم واسه همین برداشتم یه شمع کشیدم که داره آب میشه بعد کنارش نوشتم عشقم مادر بعد یه قلب کشیدم توی قلبه نوشتم بهشت در دستان توست پدر(این جمله نمیدونم از کجا به ذهنم خطور کرد :دی)
برگه رو دادم گفتم یا بهم 6 میده یا 10 میده قبولم میکنه، وقتی نمرم اومد داشتم شاخ در میاوردم درست بهم 20 داده بود
دم استادم گرم بهم یه درس خوبم داد که بعد از دادن نمره به مادرم تو هم نگفتم!

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

به افتخار همه مادرها

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418418167/181337.jpg

 

 

 

آزارم میدهد دیدن آن منظره كه مادری كودكش را سیلی میزند...

ولی كودك بازهم دامانش را رها نمیكند!

كجاست آن قاضی تا حكم كند كه مادر منبع محبت است یا كودك ...؟!!!

(زنده یاد حسین پناهی)

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418421498/552951.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 


قسمتی از دیالوگ ماندگار پرویز پرستویی در فیلم مارمولک :

 

شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد
اما درهای رحمت خداوند همیشه به روی شما باز است ...
و این قدر به فكر راه های دررو نباشید ... !!
خدا كه فقط متعلق به آدم های خوب نیست
خدا، خدای آدم های خلافكار هم هست
فقط خود خداست كه بین بندگانش فرقی نمیگذارد
او: اند ِ لطافت
اند ِ‌ بخشش
اند ِ بیخیال شدن
اند ِ چشم پوشی و رفاقت است ...

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418419779/283602.jpg

 

 

 

چقدر پیر شدی مرد ...

تولدت مبارک مرد دوست داشتنی سینمای ایران

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

حروم اون آمپولیه که دونه ای 220 هزار تومن پولشه و تو باید ماهی سه تاشو بزنی...
حروم زندگی این بدبخته که حسرت یه عروسی به دلش مونده..زده بالا ، متوسل شده به تابلوی کائنات...
حروم اون نزول خوره که اگه سر ماه پول با اسکونتش حاضر نباشه ، اسباب و اثاثیه پدر و مادر من رو بعد از 30 سال کار تو آموزش و پرورش این مملکت میزیزه سر کوچه...
حروم اون ماشینی که آیینه بغلش ، دیه ما سه نفره

( دیالوگ حميد فرخ نژاد.......گشت ارشاد)

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418418816/224894.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

نخستین کارگردان زن سینمای ایران دچار فراموشی شده است

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418424515/532871.jpg

 

 


فرزند شهلا ریاحی می گوید: مادر دچار فراموشی شده است و تاریخ و زمان و نام برخی آثارش را به یاد نمی آورد و با گذشت 2 سال از فوت پدرم «اسماعیل ریاحی» هنوز تصور می کند که مراسم چهلم او را برگزار نکرده اند.او ادامه می دهد: مادر حتی به یاد نمی آورد 2 نوه دارد. ریاحی به دلایلی که برایم توضیح داد معتقدبود که مادر قادر به مصا...حبه نیست چون تاریخ و نام فیلم ها را به درستی به یاد نمی آورد. سپسگوشی را به «شهلا ریاحی» بازیگر پیشکسوتی که کارنامه درخشانی دارد و خاطره های بسیاریاز آثارش داریم، می دهد. «شهلا ریاحی» بسیار سرزنده، مهربان و دوست داشتنی آن طرف خط صحبتمی کند و می گوید: خیلی خوشحالم که با من تماس گرفتیدو یادی از من کردید و بعد از التماس دعا خداحافظی می کند. همانطور که گوشی را قطع می کنم خاطره بازی های خوب و به یادماندنی «شهلا ریاحی» را مرور میکنم، به خصوص بازی زیبا و خاطره انگیزش در مجموعه «در خانه».
امیدوارم باز این هنرمند را تا زمانیکه در قید حیات است فراموش نکنیم..

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

عکسی از خیابان شهناز (شریعتی) - تبریز - 1356 شمسی

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418425264/180280.jpg

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 یادش بخیر .. دلم واسه اون حوضچه پر از ماهی ، اون درخت ها و گل های باغچه ، خنکای شب و صفا و صمیمیت کنار بابابزرگ و مامان بزرگ تنگ شده ....ای روزگار ای روزگار کاش هیچ وقت برزگ نمی شدیم ....

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

http://s3.picofile.com/file/7418417311/52137.jpg

 

 

 


خدا بیامرزه خسرو شکیبایی رو که گفت: به نظر من یه خونه هرجایی میتونه باشه. میتونه بالای یه ساختمون بلند باشه. میتونه توی یه کوچه قدیمی که زیر یه بازارچه ست باشه. میتونه بزرگ یا میتونه کوچیک باشه. میتونه برای هرکس مفهومی داشته باشه یا هر رنگی داشته باشه. میتونه به رنگ آجر یا به رنگ شیشه و سنگ باشه. میتونه رنگ قرمز یا به رنگ...
ولی من... یعنی بهتره بگم ما، معتقدیم خونه هرچی که باشه، باید سبز باشه. بله، سبز و همیشه سبز

 

 

 

 

*******************

 

 

 

 

 

ویلایی دیدنی در اندونزی 

 

 

 چپ کردن نیسان با بار آینه / عکس (ارسالی اعضای گروه)

 

 

عکس‏های جالب از نیش زدن یک زنبور عسل (همراه با توضیحات)

 

 

تصاویر / هتلی در کف اقیانوس

 

 

تصاویـری دیـدنی از دشـت شقـایق در دامنـه دماونـد

  

 

زیبایی این مرغابی همه را شگفت زده کرد

 

 

دانلود بهترین آهنگ های روز (گلچین شده)

 

 

بازی کم حجم و سرگرم کننده دروازبانی فوتبال! 

 

 

ابداع یک کباب پز، ویژه آپارتمان +عکس

 

 

لحظه دلخراش ورود آجر از کامیون روبرو به ماشین +۱۸

 

 

خبرهای داغ و دست اول

  

 

خبرهای جالب و خواندنی

 

 

شوخی کریمی با عکاس پرسپولیس

 

 

کوچه تاریخی قهر و آشتی شیراز

  

 

عکس – استادیومی وسط بیابان و صحرا

 

 

۳ دهه خاطرات با عروسک ها / از چاق و لاغر تا خونه مادربزرگه

 

 

 

 

زن 28ساله ایرانی به خاطر خداحافظی گرم شوهر با پیرزن 75ساله، طلاق می‌خواهد!!

زن 28ساله ایرانی به خاطر خداحافظی گرم شوهر با پیرزن 75ساله، طلاق می‌خواهد!!

هفته گذشته برادر صدرا ما را به خانه شان دعوت کرد.اما در آخر هنگام خداحافظی من صحنه یی را دیدم که از آن شب به بعد فکر کردن به آن آزارم می‌دهد...

 

زنی با حضور در دادگاه خانواده اعلام کرد چون شوهرش در یک مهمانی با زنی 75 ساله خداحافظی گرم کرده و با او دست داده است دیگر حاضر به زندگی با او نیست.
این زن 28 ساله که پریسا نام دارد و چهار سال از ازدواج با شوهرش صدرا می‌گذرد روز گذشته به اتفاق همسرش در دادگاه خانواده حاضر شد تا از او جدا شود. وی هنگامی که در برابر پرسش قاضی حسن عموزادی در مورد این درخواستش قرار گرفت، گفت چون صدرا چند شب قبل در یک مهمانی با زنی 75 ساله دست داده و خداحافظی گرمی کرده است دیگر نمی‌تواند با او زندگی کند.
وی در تشریح این ماجرا گفت؛ «هفته گذشته برادر صدرا ما را به خانه شان دعوت کرد.اما در آخر هنگام خداحافظی من صحنه‌یی را دیدم که از آن شب به بعد فکر کردن به آن آزارم می‌دهد. وقتی ما با همه خداحافظی کردیم صدرا با یکی از فامیل های دورشان که زنی 75 ساله است دست داد. این کار او باعث خجالت من شد و با عصبانیت آنجا را ترک کردم و به خانه پدرم رفتم. صدرا با این کارش به من خیانت کرده و دیگر هیچ علاقه یی به او ندارم.»

سپس نوبت به صدرا رسید تا در برابر ادعای همسرش از خود دفاع کند. او گفت؛ «زنی که با او دست دادم سالخورده و از اقوام دورم بود. سال ها بود همدیگر را ندیده بودیم و وقت خداحافظی او دستش را به طرف من گرفت. من هم برای اینکه به او بی احترامی نکنم دستش را گرفتم.»
در پی این اظهارات قاضی عموزادی به گفت وگو با زوج جوان پرداخت.این صحبت ها دقایقی ادامه یافت تا اینکه عاقبت پریسا از خواسته اش صرف نظر کرد و همراه شوهرش از دادگاه خارج شد.

 

هه... گفتم که برمی گردم!!!


به قول سنجد 



هه... گفتم که برمی گردم!!!