روابط دختر و پسر در مناطق بالاشهر تهران به سوژه خبری شبکه فرانس 24 تبدیل شد

به گزارش آخرین نیوز این شبکه گزارشهاي مردمي خود را به گزارشي درباره نحوه اشنا شدن و قرار گذاشتن پسرها و دخترها در بين خانواده هاي ثروتمند تهراني اختصاص داد . در این گزارش شخصی بنام السيو رستاني ساکن لندن که براي ملاقات باخانواده اش به ايران سفر کرده از پدیده نادری در روابط دختر و پسر در تهران صحبت می کند رستانی در اخرين سفرش به تهران ؛از طریق پسر عموي خود با این پديده جالب که فقط در تهران و از طريق خودرو امکان پذير است، آشنا شد.

 

این شهروند درباره مشاهداتش از خیابان های شمال شهر تهران گفت:من در خانه پسرعمويم بودم. به او گفتم ايا مي تواني مرا به خياباني ببري که در ان پسرها و دخترها باهم ملاقات مي کنند؟ او مرا به خيابان ايران زمين در شهرک غرب برد. من با دوربينم مي خواستم از اين روش عجيب ملاقات فيلمبرداري کنم.

 

رستانی افزود : انجا خودروها کنار هم رانندگي مي کنند، سرنشينان يکي از خودروها پسر و سرنشين ديگر دختر.

 

ناگهان انها در وسط خيابان متوقف مي شوند و من خودم شاهد رد و بدل کردن شماره تلفن بين آنها بودم. اين واقعا عجيب است و هيچ جاي ديگر در جهان مشاهده نمي شود. اين خودروها در بين خياباني پرتردد متوقف مي شوند تا با هم شماره تلفن رد و بدل کنند و حتي چند دقيقه مانع تردد خودروهاي ديگر مي شوند.

 

وي افزود نمي دانم پس از ان چه مي گذرد اما تصور مي کنم جايي باهم قرار مي گذارند و با هم حرف مي زنند. اين پديده عمدتا به قشر متوسط جامعه تهران مربوط مي شود و بيشتر بين انهايي رواج دارد که براي خودنمايي ثروت زيادي دارند. به نظر من اين پديده فقط به اين علت شکل گرفته زيرا جاي ديگري براي ديدار بين جوانان در شهر وجود ندارد

درو باز کن الان منو می خوره

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

یخچالی در خوابگاه تربیت معلم

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

اگه دادی که دادی…!! اگه ندادی میرم خونه بابام

دختر کوچولوم اومده جلو میگه: بابا جون رارانه منو بده….!! میگم چی بابا..؟ میگه رارانه…رارانه…!! به خانومم میگم چی میگه این بچه…؟

 

خانومم میگه : بچه یارانه شو میخواد…!! مسعود بهت بگم ها… یارانه ماهارو باید بدی به خودمون…!! مال بچه ها روهم باید بدی به من…!!

 

میگم بابا این یارانه ها رو میدن به سرپرست خانواده برای پول اب و برق و مرگ و کوفت که میخواد چند برابر بشه…!! واسه نون که میخواد دونه ای پونصد تومن بشه…!!

 

میگه به من مربوط نیست…!! گفتن نفری هشتاد و یک هزار تومن دادن که سهم ما سه نفر میشه ۲۴۳ هزار تومن…!! با سهم خودت برو هر کاری که میخوای بکنی بکن…!! مرد خانواده ای چشمت کور دَندِت نرم باید خرج ماهارو بدی ولی نه از جیب ما…! اینا پول نفتمونه که سی سال پیش باید میدادن…!!

 

میگم بابا جون پول نفت کدومه…!؟ بخدا چهار روز دیگه نون گیرمون نمیاد بخوریم… این پول مال زندگیمونه… مال بدبختیمونه… مال فلاکتمونه…

 

میگه من نمیدونم …!! اگه دادی که دادی…!! اگه ندادی میرم خونه بابام…!! دختر کوچیکه هم اومده جلو انگشتش رو اورده بالا میگه: اگه دادی که دادی…!! اگه نَدادی میرَم خونه بابام…!!!!